Bram Schepers (Bert Verbeke)

Gesloten
Millie
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Bram Schepers (Bert Verbeke)

Bericht door Millie »

Ik was dat ook vergeten van die pesterijen..
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Wat betekende die laatste scène gisteren? Naar welke persoon die een brief poste stond Bram met z'n pakje frieten te kijken?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Naar Katrien - dus dat wil zeggen dat Bram weet wie die flyers verspreid heeft. ;)
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

satine schreef:Naar Katrien - dus dat wil zeggen dat Bram weet wie die flyers verspreid heeft. ;)
Ah. Was niet echt duidelijk... maar Bram wist daar toch nog niks van? Of wel?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Nee, Bram wist dat nog niet - maar ik kan me wel voorstellen dat er een kleine bom ontploft, als iedereen de flyers ziet.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

satine schreef:Nee, Bram wist dat nog niet - maar ik kan me wel voorstellen dat er een kleine bom ontploft, als iedereen de flyers ziet.
Hoogst waarschijnlijk wel! Eigenlijk vind ik het allemaal maar zinloos...
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Lazylady schreef:
satine schreef:Naar Katrien - dus dat wil zeggen dat Bram weet wie die flyers verspreid heeft. ;)
Ah. Was niet echt duidelijk... maar Bram wist daar toch nog niks van? Of wel?
Dat was nochtans overduidelijk, dacht ik. :denk: Katrien en Paulien waren net ervoor bezig over het posten van de flyers en hadden zelfs Jens gevraagd om mee te doen...
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Rieka schreef:Dat was nochtans overduidelijk, dacht ik. :denk: Katrien en Paulien waren net ervoor bezig over het posten van de flyers en hadden zelfs Jens gevraagd om mee te doen...
Ja, maar Brammeke en Jenske zijn nu niet bepaalde de beste vrienden, dus ik zou niet weten van wie Bram anders iets gehoord zou hebben. ;)
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Lazylady schreef:
Rieka schreef:Dat was nochtans overduidelijk, dacht ik. :denk: Katrien en Paulien waren net ervoor bezig over het posten van de flyers en hadden zelfs Jens gevraagd om mee te doen...
Ja, maar Brammeke en Jenske zijn nu niet bepaalde de beste vrienden, dus ik zou niet weten van wie Bram anders iets gehoord zou hebben. ;)
Juist, maar als ie binnenkort zal horen van die flyers zal ie wel rap weten wat hij gezien heeft.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ah ja, in dat geval wel. :)
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Lazylady schreef:Ah ja, in dat geval wel. :)
Maar eigenlijk klopt het niet dat Bram zich verborg,hé?
Hij komt toch redelijk goed overeen met de zusjes? Of beter: hij kwam redelijk goed overeen.
Het past niet bij Bram dat ie niet gewoon naar ze toe stapt en vraagt wat ze uitspoken, of hij is (nog) bang van Paulien?
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Rieka schreef:Maar eigenlijk klopt het niet dat Bram zich verborg,hé?
Hij komt toch redelijk goed overeen met de zusjes? Of beter: hij kwam redelijk goed overeen.
Het past niet bij Bram dat ie niet gewoon naar ze toe stapt en vraagt wat ze uitspoken, of hij is (nog) bang van Paulien?
Misschien wou hij er op z'n eentje achterkomen omdat de meisjes misschien zouden weglopen of niks zouden lossen als ze wisten dat hij het gezien had?
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Lazylady schreef:
Rieka schreef:Maar eigenlijk klopt het niet dat Bram zich verborg,hé?
Misschien wou hij er op z'n eentje achterkomen omdat de meisjes misschien zouden weglopen of niks zouden lossen als ze wisten dat hij het gezien had?
We zullen er wel gauw het antwoord op zien?
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Rieka schreef:
Lazylady schreef:Ah ja, in dat geval wel. :)
Maar eigenlijk klopt het niet dat Bram zich verborg,hé?
het is nooit echt goed gekomen hé tussen die twee. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

Bram zal het gedrag van de twee zusjes toch minstens eigenaardig vinden, "briefjes" ronddragen in het donker is niet echt gebruikelijk, de meeste mensen doen dat op klaarlichte dag zodat ze de brievenbussen gemakkelijk terugvinden :lol:
0 x
Gesloten