Het verstandigste is niet altijd het leukste.Summer85 schreef:Dat is toch den enige in huis die over een dosis gezond verstand beschikt e. 100% gelijk heeft hij met te zeggen dat Rosa een heel domme actie ondernomen heeft! Als bekend wordt dat de bazin zich komt aanbieden in het midden van de nacht met een gratis fles champagne, ze zullen nogal volk trekken! Helaas niet het beste volk.
Leo Vertongen (Walter Moeremans)
-
- Poster rang 1
Re: Leo Vertongen (Walter Moermans)
0 x
-
- Poster rang 2
De escapades van Mayra hebben toch ook niet extra volk naar de taxi's gelokt.
0 x
-
- Poster rang 1
Ze had nochtans wel één vaste klant geworvenflodderke schreef:De escapades van Mayra hebben toch ook niet extra volk naar de taxi's gelokt.

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Leo bekijkt de situatie daar zakelijk, terwijl de Verbeeckjes de Zus&Zo gewoon als een verlengstuk van hun "thuis" bezien, daar ligt het grote verschil volgens mij.
Leo heeft een goed punt met wat hij zei, en ook met de dingen die hij in het verleden al gezegd heeft over hun gedrag.
Hadden de dames Verbeeck zaken en privé fatsoenlijk gescheiden gehouden, dan hadden ze nu ook niet zoveel problemen gehad waarschijnlijk.
Hoe dan ook; met een klant in bed duiken, is niet de meest verstandige beslissing aller tijden. Ik hoop voor Rosa maar dat het geen staartje krijgt...
Leo heeft een goed punt met wat hij zei, en ook met de dingen die hij in het verleden al gezegd heeft over hun gedrag.
Hadden de dames Verbeeck zaken en privé fatsoenlijk gescheiden gehouden, dan hadden ze nu ook niet zoveel problemen gehad waarschijnlijk.
Hoe dan ook; met een klant in bed duiken, is niet de meest verstandige beslissing aller tijden. Ik hoop voor Rosa maar dat het geen staartje krijgt...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Kwast
- Poster rang 5
Leo, kerel, goed gesproken. Terwijl de ene midden in de overgang zit en de ander van gekkigheid niet meer weet wat ze moet doen hou jij het hoofd koel. Groot gelijk! Als dit verhaal een staartje krijgt gaan mensen nog denken dat ze kunnen betalen in natura! Ik vond het ook een uiterst domme zet van Rosa die, Thuistechnisch gezien wel weer eens heel goed zal gaan uitpakken. Het blijft een uiterst vermakelijke soap om naar te kijken.

0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Caligula
- Poster rang 5
Leo over de verjaardag van Waldek en met zijn aangeboren takt: Het was pas toen ik Rosa zag dat ik er aan dacht! 

0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Voor een keertje dat Leo nog eens in beeld komt met een lijn tekst, ontpopt hij zich prompt als humorist.Caligula schreef:Leo over de verjaardag van Waldek en met zijn aangeboren takt: Het was pas toen ik Rosa zag dat ik er aan dacht!

0 x
- Duimelijntje
- Poster rang 2
- x 33
- x 11
- Contacteer:
Je bent mij voorCaligula schreef:Leo over de verjaardag van Waldek en met zijn aangeboren takt: Het was pas toen ik Rosa zag dat ik er aan dacht!

En die kopjes van de zusjes Verbeeck derbij, toen hij met Waldek aant bellen was.
De prijs voor de meest ontacvolle opmerking van de dag is echt wel voor Leo

0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Die opmerking vergeef ik Leo met plezier (en de binnenpretjes), maar ik vrees wel dat de wraak van de Verbeecks verschrikkelijk zal zijn.Duimelijntje schreef:Je bent mij voorCaligula schreef:Leo over de verjaardag van Waldek en met zijn aangeboren takt: Het was pas toen ik Rosa zag dat ik er aan dacht!
En die kopjes van de zusjes Verbeeck derbij, toen hij met Waldek aant bellen was.
De prijs voor de meest ontacvolle opmerking van de dag is echt wel voor Leo

0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik vond het prachtig. Zoals hier al gezegd: "ik was je verjaardag bijna vergeten, maar toen ik Rosa zag dacht ik er ineens aan". Het leuke is dat hij er zich blijkbaar niet van bewust is van de impact van die woorden.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Dat is wat ze,denk ik, noemen "a lucky shot"jessie V. schreef:Het leuke is dat hij er zich blijkbaar niet van bewust is van de impact van die woorden.

0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Aan de Verbeecks gekluisterd zijn noem ik nu niet bepaald een lucky shotCaligula schreef:Dat is wat ze,denk ik, noemen "a lucky shot"jessie V. schreef:Het leuke is dat hij er zich blijkbaar niet van bewust is van de impact van die woorden.

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Dat heeft ie zelf gewild hé, hij moet niet komen klagen.
0 x
Potentia Principatum
- Kimmeke
- Poster rang 4
- x 1
Teminste 1 iemand in die clan die ziet hoe Peggy echt in elkaar steekt
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Dat is waar, maar wat baten kaars en bril als de uil niet zienen wil?
0 x
Potentia Principatum