Yvette Backx (Chris Boni)

Gesloten
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Re: Yvette Backx (Chris Boni)

Bericht door hannanaske »

tvx1 schreef:
hannanaske schreef:
Caligula schreef:Ho, wacht even. Angèle weet wel dat de dochter Sam heet hé. Ze stond voor haar deur met naam en toenaam.
Nu kan ik wel hebben dat voor Angèle Sam de Witte een totaal onbekende is, hoe zou ze haar ooit gekend hebben? Sam is pas veel later geadopteerd. Maar Yvette kent Sam wel degelijk en hoe!
Ik bedoel alleen maar dat men hier beweert dat Sam slechts een naam was voor Angèle, omdat die twee elkaar niet kennen. Maar wie zegt dat Angèle niet wist dat het kind van Simonne zo heette? Misschien was die naam zelfs al voldoende. Dat zou toch al kunnen verklaren waarom Angèle ook nooit terug belde als Sam haar telefoneerde.
Dan nog weet Angèle niet dat Sam een goede bekende -annex buur- van Simonne en Yvette is. En de ex-baas is van Frank (die wel nog aandeelhouder is van Sam haar bedrijf). Daarom "niet meer dan een naam".
Dat wel! Maar als Angèle al wist dat dat kind Sam heette, kan ik mij moeilijk inbeelden dat ze zo'n belangrijk detail verzwegen heeft voor haar moeder. Maar eigenlijk zijn dat speculaties! :oops: Ik zeg alleen maar, dat ik DENK, dat Yvette wél weet dat het om Sam gaat.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Caligula schreef:Ik denk dat Angèle het vertelt heeft aan Yvette die bijna een hartinfarct kreeg. Yvette weet wie het is. Daarom is ze zo van streek,niet alleen omdat het uitkomt maar omdat het verdorie Sam is!
Dit lijkt me ook de meest logische verklaring van wat we tot hiertoe weten.
Nu nog iemand zijn mond opendoen tegen Simonne en rekken tot Juni hoeft niet meer.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Caligula schreef:Ho, wacht even. Angèle weet wel dat de dochter Sam heet hé. Ze stond voor haar deur met naam en toenaam.
Nu kan ik wel hebben dat voor Angèle Sam de Witte een totaal onbekende is, hoe zou ze haar ooit gekend hebben? Sam is pas veel later geadopteerd. Maar Yvette kent Sam wel degelijk en hoe!
En Sam is nu niet exact de voornaam die iedereen draagt hé ? Ik zou ook kunnen denken dat Yvette een heel sterk vermoeden heeft van de waarheid, vandaar waarschijnlijk haar reactie op het ontslag van Frank : voor één keer viel ze hem NIET aan ....
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Ik ga er nog steeds van uit dat Yvette niet weet dat het de Sam is van de kabouters. Zelfs al zou Angèle die naam vernoemd hebben dan nog zou het vreemd zijn dat Yvette direct de link legt.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Lolplayer
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Lolplayer »

Ik ook

Waarom zou Angele tegen Yvette zeggen hoe die persoon heet die haar kwam opzoeken, als Angele het al heeft onthouden ? Als Angele redeneert volgens de reële logica en niet soap logica is de kans dat Yvette die kent toch zo goed als onbestaande, dus echt relevant voor hun probleem is het niet.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Yvette die Sam niet zou kennen? Komaan zeg! Haar lieve schoonzoon werkt voor haar. Als Angèle de naam Sam de Witte heeft laten vallen (wat ze volgens mij gedaan heeft) weet Yvette hoe laat het is.
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Caligula schreef:Yvette die Sam niet zou kennen? Komaan zeg! Haar lieve schoonzoon werkt voor haar. Als Angèle de naam Sam de Witte heeft laten vallen (wat ze volgens mij gedaan heeft) weet Yvette hoe laat het is.
Mss heeft ze gezegd dat het één of andere Sam bij haar langs geweest is die de dochter blijkt te zijn van Simonne, maar dan nog zou ik zelfs in Yvette's plaats nooit de link leggen met de Sam waar haar dochter mee bevriend is.

Tenzij ik iets gemist heb zouden we Yvette toch iets moeten horen zeggen hebben tegen Angèle à la "Maar allez, die Sam De Witte. Dat moet nu wel lukken." of zoiets. Ik denk dat het al een voldoende grote schok was voor Yvette dat die dochter van Simonne plots opdook en nu weet dat Simonne haar moeder is.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Yvette kennende,als ze ook maar "Sam" gehoord heeft is het groot alarm. Zij kent Sam wel hé.
0 x
Potentia Principatum
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Caligula schreef:Angèle overdonderd? Van zijn leven niet! Die heeft tegen Yvette gezegd: het was een zekere Sam de Witte waarop Yvette paraplu sloeg.
Wie het is maakt niet veel uit, sowieso ziet het er slecht uit voor madame Toertjes. Volgens mij weet yvette het nog niet dat het om Sam de witte gaat, in hun ogen is dat maar een detail, ze zijn vooral bezig met hun actie uit het verleden die nu dreigt bekend te worden, en dit zou wel eens het einde kunnen betekenen voor Yvette in de serie, zoiets valt niet te vergeven
Laatst gewijzigd door k de vis op do 07 mei 2015, 23:47, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Hmmmm we blijven hier maar verder speculeren of Yvette al dan niet weet da Sam dé dochter is van....

Als jullie het goed vinden, ik heb een nieuwe topic aangemaakt :angel:

http://www.thuisforum.be/viewtopic.php?f=92&t=901624

Daar kun je verder posten.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Yvette weet het, dat ben ik zeker van anders doet ze niet zo raar.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Caligula schreef:Yvette die Sam niet zou kennen? Komaan zeg! Haar lieve schoonzoon werkt voor haar. Als Angèle de naam Sam de Witte heeft laten vallen (wat ze volgens mij gedaan heeft) weet Yvette hoe laat het is.
Maar dat eerste weet Angèle toch helemaal niet! :doh:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Maar dat doet er helemaal niet aan toe. Als Angèle de naam laat vallen weet Yvette over wie het gaat. Of Angèle die nu kent of niet.
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Caligula schreef:Maar dat doet er helemaal niet aan toe. Als Angèle de naam laat vallen weet Yvette over wie het gaat. Of Angèle die nu kent of niet.
ALS ze die naam laten vallen heeft. En daarvan hebben we totnogtoe geen bevestiging gehad.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ja maar Yvette'je, als je helemaal niets had verzwegen zouden er ook geen "gevolgen" zijn natuurlijk...

En nu is het dus duidelijk: ze wist het NIET!
0 x
Gesloten