Femke De Grote (Vanya Wellens)

Gesloten
Mlies
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Femke

Bericht door Mlies »

Stottermaus schreef:Ik zou het wel leuk vinden als Femke en Peter een kindje zouden krijgen.
Dat zou inderdaad wel leuk zijn. Maar dan wordt het een heuse babyboom in Thuis!! En weet eigenlijk niet of het zo gemakkelijk is om daar 'acteerbaby's' voor te vinden :P
Straks is Bianca haar baby dan dezelfde als die van Femke :mrgreen:

Maar 't zou wel leuk zijn inderdaad. Misschien komt Peter dan wat los ook. Want zoals zijn moeder gisteren zei, 't is eigenlijk echt wel een stijve hark! :lol:
0 x
Runaway Dreamer
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ja, dat wil ik ook wel eens weten, maar dat zal nog wel een paar maand duren eer we dat weten.

Ms is hij gewoon geadopteerd en is hij dat op een ongelukkige manier te weten gekomen, daarom dat hij zo reageert.
0 x
Kabilla
Nog geen rang

Bericht door Kabilla »

Zijn moeder heeft 10 jaar in de gevangenis gezeten voor moord op zijn vader
0 x
If we don't believe in freedom of expression for people we despise, we don't believe in it at all - Noam Chomsky
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Zeker ?
0 x
Kabilla
Nog geen rang

Bericht door Kabilla »

Neen helemaal niet, maar het zou mooi zijn
0 x
If we don't believe in freedom of expression for people we despise, we don't believe in it at all - Noam Chomsky
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Kabilla schreef:Zijn moeder heeft 10 jaar in de gevangenis gezeten voor moord op zijn vader
Zijn vader is onlangs overleden :?

Tussen Peter en zijn moeder loopt het inderdaad stroef, maar ze zijn iig on speaking terms. Dus wat er ook gebeurd is, ze moeten het elkaar wel al vergeven hebben (maar nog niet vergeten).
0 x
Kabilla
Nog geen rang

Bericht door Kabilla »

Zijn adoptievader ja, maar zijn echte?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Kabilla schreef:Zijn adoptievader ja, maar zijn echte?
Nee, dat was zijn echte vader die onlangs overleden is. Peter's moeder is terug gekomen voor zijn begrafenis. ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Mlies
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Mlies »

Christel schreef:
Kabilla schreef:Zijn adoptievader ja, maar zijn echte?
Nee, dat was zijn echte vader die onlangs overleden is. Peter's moeder is terug gekomen voor zijn begrafenis. ;)
Inderdaad, dat klopt.
0 x
Runaway Dreamer
dani@home
Nog geen rang

Bericht door dani@home »

Amai Femke, zo gestresseerd rondlopen :? Nu begint Els zich natuurlijk helemaal vragen te stellen en zal ze zeker gaan neuzen in Femke haar verleden. Als daar maar geen problemen van komen :roll:
0 x
Mlies
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Mlies »

dani@home schreef:Amai Femke, zo gestresseerd rondlopen :? Nu begint Els zich natuurlijk helemaal vragen te stellen en zal ze zeker gaan neuzen in Femke haar verleden. Als daar maar geen problemen van komen :roll:
Ik vond wel dat ze vandaag best wel wat overdreef... Maar ze moeten natuurlijk die verhaallijn tussen Els-Femke-Peter beetje in gang trekken hé... Maar 't was zo ineens uit 't niets dat ze helemaal begon te flippen :lol:

Hoe ze flauw viel vond ik trouwens best wel fantastisch... Mag daar eigenlijk niet mee lachen hé, maar 't zag er zo grappig uit :mrgreen:
0 x
Runaway Dreamer
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Je mag daar gerust mee lachen hoor, dat doe ik ook, vooral als ze er nog eens een overdreven sound effectje aan toevoegen :D .
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Ik blijf erbij hè: Femke lijkt in niets meer op de stoere meid die ze vroeger was :evil:
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Inderdaad wel grappig! :lol: *plof*

Het was te verwachten dat Femke een keer over haar grens zou gaan, zoals die daar als een springveer rondliep steeds... Toch vond ik de reactie van Els op dit moment nog gewoon heel bezorgd, dus misschien dat haar personage toch geen nare trekjes blijkt te hebben, maar gaat ze Femke er gewoon mee bovenop helpen. Hopelijk komt de oude Femke dan terug! :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Kabilla
Nog geen rang

Bericht door Kabilla »

Nee nee, ik blijf erbij, er is een reden waarom Peter zo gereserveerd is. Wie weet doet ze over een paar maand mee in de poll van de favoriete slechterikken! (Samen met die gluiperige prof!)
0 x
Gesloten