Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- martha
- Poster rang 5

- x 976
- x 580
Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)
De vraag die mij al maandenlang bezig hield namelijk of Marianne het weet van Ann en Jessica werd dus beantwoord : neen, zij wist het niet. Maar sinds gisteren dus wel en ik denk niet dat Marianne zal staan juichen als zij dan nog te horen zal krijgen dat Ann Jessica gaat meenemen naar de trouw van Tom & Judith en de meeste kijkers weten ondertussen ook hoe Ann zich kan aanstellen als zij verliefd is en hoe zij de aandacht volledig naar zich toetrekt.
0 x
-
ikke
- x 435
Ik kijk er verlangend naar uit!martha schreef:De vraag die mij al maandenlang bezig hield namelijk of Marianne het weet van Ann en Jessica werd dus beantwoord : neen, zij wist het niet. Maar sinds gisteren dus wel en ik denk niet dat Marianne zal staan juichen als zij dan nog te horen zal krijgen dat Ann Jessica gaat meenemen naar de trouw van Tom & Judith en de meeste kijkers weten ondertussen ook hoe Ann zich kan aanstellen als zij verliefd is en hoe zij de aandacht volledig naar zich toetrekt.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Dat "beste vriendin"gedoe met Nancy en Marianne, dat rijmt toch op niks ! Die passen langs geen kanten bij mekaar ; nog veel minder dan vroeger met Jenny ; dat was ook geen type om de "beste vriendin" van Marianne te zijn.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Marianne en Nancy zijn ook niet echt beste vriendinnen volgens mij. Marianne heeft Nancy wel heel graag, en dat kan ik me ook goed voorstellen (Nancy is oprecht en hondstrouw, wat heel mooie kwaliteiten zijn), maar dat hele "beste vriendinnen"-gebeuren (of het benoemen ervan) komt eigenlijk eerder van Nancy dan van Marianne. Marianne gooit dat gewoon af en toe in de strijd om Nancy een plezier te doen, of zoals gisteren om informatie los te krijgen
Dat Marianne jarenlang zo goed bevriend was met Jenny, laat in mijn ogen vooral zien dat Marianne in de grond helemaal niet zo hautain en uit de hoogte is als ze doet voorkomen, maar dat het iets is wat haar opvoeding met zich meegebracht heeft. Ik vond haar en Jenny juist erg goed bij elkaar passen. Ze hebben elkaar regelmatig uit de brand geholpen en konden altijd bij elkaar terecht als het tegenzat.
Dat Marianne jarenlang zo goed bevriend was met Jenny, laat in mijn ogen vooral zien dat Marianne in de grond helemaal niet zo hautain en uit de hoogte is als ze doet voorkomen, maar dat het iets is wat haar opvoeding met zich meegebracht heeft. Ik vond haar en Jenny juist erg goed bij elkaar passen. Ze hebben elkaar regelmatig uit de brand geholpen en konden altijd bij elkaar terecht als het tegenzat.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Kwast
- Poster rang 5

Marianne weet waar ze de mosterd moet halen. Als er iemand in Thuisdorp altijd overal van op de hoogte is dan is het Nancy wel.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Nou kan ik me heel goed voorstellen dat Marianne zich aan het gedrag van Ann stoorde, hoor, maar die steek onderwater in haar speech was niet alleen ontzettend onfatsoenlijk richting Jessica, maar ook ongelofelijk tactloos om daar op het huwelijk van haar zoon over te beginnen.
Dat - in combinatie met het feit dat ze haar ladderzatte dochter zo nog eens wat extra uitdaagde - zorgde er toch wel voor dat ik me afvroeg waar Marianne haar verstand had zitten vanavond. Dit was gewoon om problemen vragen...
Wat niet wegneemt dat ik de opmerking van Ann, over de liefde tussen haar ouders, ook echt ontzettend onder de gordel vond.
Dat - in combinatie met het feit dat ze haar ladderzatte dochter zo nog eens wat extra uitdaagde - zorgde er toch wel voor dat ik me afvroeg waar Marianne haar verstand had zitten vanavond. Dit was gewoon om problemen vragen...
Wat niet wegneemt dat ik de opmerking van Ann, over de liefde tussen haar ouders, ook echt ontzettend onder de gordel vond.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
- Caligula
- Poster rang 5

Zo moeder zo dochter zeker? Ze zijn alle twee...wel aan mekaar gewaagd.
0 x
Potentia Principatum
-
ranske
- Poster rang 4

Marianne en Ann dominant dat wordt kop tegen kei op de trouw zoals ik voorspelde.
Zij moest niet met vuur spelen. Ann haar speech was laag en ongepast.
Het lukt Marianne niet om hoogstaande, stijlvolle en beschaafde dame te zijn.
Zij moest niet met vuur spelen. Ann haar speech was laag en ongepast.
Het lukt Marianne niet om hoogstaande, stijlvolle en beschaafde dame te zijn.
0 x
-
ikke
- x 435
Correctie: enkel Marianne plaatste een stoot onder de gordel bij haar dochter Ann.jessie V. schreef:Het was van beide kanten onder de gordel![]()
Ann was heel erg ordinair en ongelooflijk rap zat.
Voor de rest was het van beiden heel erg ongepast en zoals iemand al schreef, helemaal geen klasse!
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ben ook wel wat verwonderd hoe rap de vrouwen daar zat worden. Maar zoals ik al zei,de ene hoeft voor de ander echt niet onder te doen.
0 x
Potentia Principatum
- annekeHU
- Poster rang 4

De speech van Marianne was veel meer onder de gordel, en kwam daardoor voor mij in eerste instantie minder venijnig over, dan de speech van Ann , waarin een kat een kat werd genoemd. Ik denk dat mensen die totaal niet weten wat er aan de hand is (zoals in dit geval de ouders van Judith) in de speech van Marianne ook minder het negatieve zouden horen, dan bij hetgeen Ann vertelde.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
De ouders van Judith hebben zich waarschijnlijk met stijgende verbazing afgevraagd waar ze in vredesnaam in terecht gekomen waren.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

En afschuw.jessie V. schreef:met stijgende verbazing
0 x
Potentia Principatum
-
zarsas
- Nog geen rang
Ik vraag me af hoe ze gaat reageren tegen Tom? Want ze heeft Judith wel graag. Of gaat ze toch alles door de vingers zien en proberen om Judith om te praten ?
0 x