Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
- satine
- Poster rang 5

- x 1666
- x 2571
Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Marianne kan soms toch raar uit de hoek komen.
Eerst vindt ze Karin veel te gemaakt om daarna te besluiten dat zij de ideale advocate zou zijn voor Ann.
Ze moest eens weten waarom Ann noch Tom, noch Karin als advocaat wil...
Eerst vindt ze Karin veel te gemaakt om daarna te besluiten dat zij de ideale advocate zou zijn voor Ann.
Ze moest eens weten waarom Ann noch Tom, noch Karin als advocaat wil...
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ze vond haar als mens inderdaad te gemaakt, maar als advocate heeft Karin haar kundigheid wel bewezen. Ik denk dat Marianne niet veel verder kijkt dan dat. 
Ze moest inderdaad eens weten...

Ze moest inderdaad eens weten...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 932
- x 1492
Ja Marianne kan soms raar uit de hoek komen maar vanavond toonde ze opnieuw dat ze ook onvoorwaardelijk om mensen kan geven, zelfs al staan ze heel wat lager op de sociale ladder.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
In het geval van Marianne vind ik het apart dat ze het daar altijd op gooit wanneer het haar tegenzit of wanneer ze mensen niet mag.
Door heel veel mensen werd het er dan op gegooid dat Marianne zich te goed voelde voor die mensen, terwijl al heel vaak gebleken is dat die sociale ladder er voor Marianne eigenlijk helemaal niet toe doet als puntje bij paaltje komt.
Neem ook Rosa, bijvoorbeeld, die ze een heel lange tijd minderwaardig heeft afgedaan als "coiffeuske" en later als bardame in Ter Smissen, terwijl Jenny - met exact hetzelfde beroep en dezelfde afkomst als Rosa - jarenlang haar hartsvriendin is geweest.
Marianne heeft geen makkelijk karakter, waar je vaak doorheen moet zien te kijken als ze weer eens haar kuren heeft, maar als puntje bij paaltje komt dan heeft ze echt wel een goed hart.
Die verschillende lagen maken haar ook zo leuk om te volgen, vind ik
Door heel veel mensen werd het er dan op gegooid dat Marianne zich te goed voelde voor die mensen, terwijl al heel vaak gebleken is dat die sociale ladder er voor Marianne eigenlijk helemaal niet toe doet als puntje bij paaltje komt.
Neem ook Rosa, bijvoorbeeld, die ze een heel lange tijd minderwaardig heeft afgedaan als "coiffeuske" en later als bardame in Ter Smissen, terwijl Jenny - met exact hetzelfde beroep en dezelfde afkomst als Rosa - jarenlang haar hartsvriendin is geweest.
Marianne heeft geen makkelijk karakter, waar je vaak doorheen moet zien te kijken als ze weer eens haar kuren heeft, maar als puntje bij paaltje komt dan heeft ze echt wel een goed hart.
Die verschillende lagen maken haar ook zo leuk om te volgen, vind ik
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Wat is het toch een machtig actrice die Marianne neerzet. Fantastisch gewoon. Ik kan zo om haar lachen. Wat kan ze het bloed onder de nagels van haar kinderen vandaan halen.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 550
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Zou iemand het merken als Marianne niet meer gaat "helpen" in dat zorgcentrum? 
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Echt, wat een vreemde scène vandaag tussen Leo en Marianne...
Ik kan helemaal volgen dat ze de avances van Leo niet aan zag komen. Ik zou ook heel goed kunnen begrijpen dat ze niet persé hetzelfde voelt als hem en dat ze bovendien bang is om hun vriendschap kwijt te raken.
Maar dat ze ineens zo boos werd en excuses van hem eiste (en dan vooral de manier waarop), vond ik echt totaal uit de lucht gegrepen en kwam totaal niet over.

Ik kan helemaal volgen dat ze de avances van Leo niet aan zag komen. Ik zou ook heel goed kunnen begrijpen dat ze niet persé hetzelfde voelt als hem en dat ze bovendien bang is om hun vriendschap kwijt te raken.
Maar dat ze ineens zo boos werd en excuses van hem eiste (en dan vooral de manier waarop), vond ik echt totaal uit de lucht gegrepen en kwam totaal niet over.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
In ieder geval is duidelijk dat ze dat gedoe van Leo met zijn liefdesverklaring belachelijk vond. En daar kan ik haar geen ongelijk in geven eigenlijk. Alleen sneu voor Leo dat ze dat zo duidelijk laat blijken. Maar laten we wel wezen, Jenny is net overleden, misschien is hij daardoor nog een beetje de kluts kwijt.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Marianne heeft gisteren glansrijk bewezen dat zij onmogelijk ooit met Leo een koppel zal kunnen vormen. Misschien heeft nu zelfs Leo het ook begrepen.
0 x
- Flower-Power
- Poster rang 2

Marianne is geweldig zelfs al is ze soms niet tactvol of bemoeiziek of wat dan ook.
En ergens snap ik het wel een beetje hoe ze deed tegen Leo.
Ik zou ook zo iets hebben van wat krijgt die nu zeg.
Gezien het feit dat hij de man was van haar beste vriendin die nog niet lang dood is
en gezien het feit dat zij Leo ergens begon te beschouwen als een goede gewone vriend
die haar nog in verbinding doet staan met het verlies van haar beste vriendin
Dat ze dan zo verbaast reageerde vind ik niet vreemd
en eerlijk dat ze verder misschien wat grof reageerde
komaan mensen Marianne is Marianne en zal altijd Marianne blijven
en Leo kent haar al lang genoeg om dit te hebben moeten voorzien en geweten
Marianne zou Marianne niet zijn als ze anders had gereageerd dan ze heeft gereageerd
Iemand schreef hier ik kan altijd goed met haar lachen
Ja dat heb ik ook gelijk met wat ze doet of niet doet
Kortom top actrice op elk moment en altijd
En ergens snap ik het wel een beetje hoe ze deed tegen Leo.
Ik zou ook zo iets hebben van wat krijgt die nu zeg.
Gezien het feit dat hij de man was van haar beste vriendin die nog niet lang dood is
en gezien het feit dat zij Leo ergens begon te beschouwen als een goede gewone vriend
die haar nog in verbinding doet staan met het verlies van haar beste vriendin
Dat ze dan zo verbaast reageerde vind ik niet vreemd
en eerlijk dat ze verder misschien wat grof reageerde
komaan mensen Marianne is Marianne en zal altijd Marianne blijven
Marianne zou Marianne niet zijn als ze anders had gereageerd dan ze heeft gereageerd
Iemand schreef hier ik kan altijd goed met haar lachen
Ja dat heb ik ook gelijk met wat ze doet of niet doet
Kortom top actrice op elk moment en altijd
0 x
-
ikke
- x 435
Captain Cuckoo schreef:Marianne heeft gisteren glansrijk bewezen dat zij onmogelijk ooit met Leo een koppel zal kunnen vormen. Misschien heeft nu zelfs Leo het ook begrepen.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
dat is allemaal waar maar waarom moest Leo zich excuseren ? Zij had toch gewoon kunnen uitleggen dat ze zeker NIET verliefd is noch wil worden op de man van haar beste vriendin ( die nog maar pas overleden is ) en dat hij verliefdheid niet mag verwarren met eenzaamheid of vriendschap . Of ...zou ze zo gereageerd hebben express om Leo kwaad te maken zodat hij niet terug afkomt met bloemen en aanzoeken ?????Flower-Power schreef: komaan mensen Marianne is Marianne en zal altijd Marianne blijven
:
0 x