Bob Sleeckx (Christophe Haddad)
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Re: Bob Sleeckx (Christophe Haddad)
Natuurlijk gaat Bob zijn moeder voortaan geen seconde langer alleen laten dan strikt nodig. In het beste geval komt Jana dan weer op de tweede plaats. Zij zal ook tot nader order een kruis moeten maken over haar pogingen om te proberen hem naar haar ideaalbeeld te boetseren. Gaat hun relatie dat overleven?
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Het lijkt eerder een persiflage uit de kampioenen. Bob&jana vs. Pascale&maurice. Maurice zijn moeder rekende ook voortdurend op haar zoon , en maurice kon haar ook niet loslaten.
Is bob van plan om bij zijn moeder te blijven wonen tot ze sterft, ook al kan dat nog tien jaar duren? Leuke vooruitzichten voor jana dan
Is bob van plan om bij zijn moeder te blijven wonen tot ze sterft, ook al kan dat nog tien jaar duren? Leuke vooruitzichten voor jana dan
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
Nicolaske
- Poster rang 1

- x 1
- x 56
Dat is mijn probleem met Bob. Ik kan hem bijna niet serieus nemen omdat hij net iets té veel op een karikatuur lijkt. En wanneer zo'n karikatuur dan plots een serieuzere scène moet spelen... Mja, ik vind het moeilijk om mij iets van deze verhaallijn aan te trekken.hannanaske schreef:Het lijkt eerder een persiflage uit de kampioenen.
0 x
-
tvx1
- x 435
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
En net nou hij even weg was. Hij zou toch alleen maar scheren en opfrissen, maar hij was wel met de afwas bezig. Dat gaat hij zichzelf natuurlijk weer verwijten. Of misschien krijgt Jana weer de schuld.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Tja, Jana zal efkes een pauze ingelast hebben zeker. 
0 x
Potentia Principatum
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
Overacting? Je weet nooit hoe raar mensen doen als hun moeder op sterven ligt.
0 x
-
Trouwe kijker
- Nog geen rang
- x 111
- x 27
Toen ik het nieuws kreeg van het totaal onverwacht plotse overlijden van mijn moeder reageerde ik nog extremer dan Bob, dus het kan wel hoor.jessie V. schreef:Overacting? Je weet nooit hoe raar mensen doen als hun moeder op sterven ligt.
0 x
-
Linne
- Poster rang 2

Bob is anders, speciaal, niet vlot maar je kunt er op vertrouwen. Hij is eerlijk.
Hij liet het diner waarmee zijn moeder op hem wachtte als kennismaking op 't laatst nog vallen.
Van aanpassen gesproken, Jana koos voor Ellen die onverwacht binnenviel en wou koken.
Bob een karikatuur ? OK, mij goed maar dan lopen er grotere in Thuis dacht ik
Hij liet het diner waarmee zijn moeder op hem wachtte als kennismaking op 't laatst nog vallen.
Van aanpassen gesproken, Jana koos voor Ellen die onverwacht binnenviel en wou koken.
Bob een karikatuur ? OK, mij goed maar dan lopen er grotere in Thuis dacht ik
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Bob had natuurlijk een speciale band met zijn moeder. Een complex? Ik weet het niet,maar wel een hechte band. Ze is ook vrij plots gestorven doen alles min of meer de goede kant uitging. Dat maakt het natuurlijk nog erger.
Van de andere kant meen ik toch dat hij Jana echt graag ziet en het is dan ook aan haar om hem te steunen in deze moeilijke periode zelfs als hij eerst afwijzend reageert. Zij moet er echt zijn voor hem want voor zover ik weet is zij de enige die hem nog rest en ook de enige die vat op hem heeft. Als ze hem echt graag ziet zal ze dat moeten doen hoe moeilijk het in het begin ook moge wezen. Want Bob of hij het nu toegeeft of niet heeft haar nodig.
Van de andere kant meen ik toch dat hij Jana echt graag ziet en het is dan ook aan haar om hem te steunen in deze moeilijke periode zelfs als hij eerst afwijzend reageert. Zij moet er echt zijn voor hem want voor zover ik weet is zij de enige die hem nog rest en ook de enige die vat op hem heeft. Als ze hem echt graag ziet zal ze dat moeten doen hoe moeilijk het in het begin ook moge wezen. Want Bob of hij het nu toegeeft of niet heeft haar nodig.
0 x
Potentia Principatum
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ze moet hem vooral laten rouwen op zijn manier ! Niemand kan het verdriet wegnemen , enkel laten weten dat ze er is en voor de rest : gerust laten: een verlies verwerken en ermee leren leven moet hij uiteindelijk alleen doen en op zijn persoonlijke manier . Hij zal wel aangeven als ze mag helpen.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Wacht maar tot je zelf zo'n lief hebt. Denk dat je dan anders zal praten.nounake schreef:Ze moet hem vooral laten rouwen op zijn manier ! Niemand kan het verdriet wegnemen , enkel laten weten dat ze er is en voor de rest : gerust laten: een verlies verwerken en ermee leren leven moet hij uiteindelijk alleen doen en op zijn persoonlijke manier . Hij zal wel aangeven als ze mag helpen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5

Dat is natuurlijk waar, maar ik denk ook wel dat Bob Jana niet zal blijven afwijzen. Hij gaat door een moeilijke periode want hij had een hechte band met zijn moeder. En emoties zijn altijd het zwakke punt geweest van Bob, hij is dan een beetje verloren want weet niet hoe hij moet reageren.Herinner u de vrij moeilijke manier waarop hij Jana te kennen gaf dat hij wel iets voor haar voelde? "Als ik bij u ben,dan ben ik verloren" Waarop Jana: "en waarom vindt ge dat zo erg" En ze kuste hem,en dat maakte het los. Bob is een apart geval,super intelligent,maar fragiel zoals de meeste "geniale"mensen. Jana moet volhouden als ze hem echt graag ziet.lord F. schreef:Wacht maar tot je zelf zo'n lief hebt. Denk dat je dan anders zal praten.
0 x
Potentia Principatum
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
Daar heb je gelijk in Galigula. Hij is totaal de kluts kwijt door het gebeurde, weet geen raad met zijn emoties. Vandaar ook dat hij Jana er niet bij wil hebben waarschijnlijk.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Ik vraag mij af of een afscheid 'alleen hij en zijn mama' is wat ook zijn moeder gewenst zou hebben...
0 x