Karin Baert (Kadèr Gürbüz)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: Karin Baert (Kadèr Gürbüz)

Bericht door Christel »

Karin heeft toch helemaal geen probleem met Judith? Ze is er altijd vriendelijk tegen en heeft vanaf de eerste scheve schaats van haar en Tom, nog nooit verwachtingen van Tom gehad. Ik geloof dus niet dat Karin het probleem gaat zijn als het bedrog van Tom ooit uit zou komen...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Ik denk dat Karin momenteel andere prioriteiten heeft dan het huwelijk van Judith en Tom te verpesten.
Als ze Judith op de hoogte had willen brengen, had ze dat al lang gedaan denk ik.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Christel schreef:Karin heeft toch helemaal geen probleem met Judith? Ze is er altijd vriendelijk tegen en heeft vanaf de eerste scheve schaats van haar en Tom, nog nooit verwachtingen van Tom gehad. Ik geloof dus niet dat Karin het probleem gaat zijn als het bedrog van Tom ooit uit zou komen...
Nu nog wel ja. Het gaat er niet om wat Karin gedaan heeft hé,het gaat om het feit dat Tom Judith bedrogen heeft en dat gaat vroeg of laat uitkomen,voor,tijdens of na de trouw. Daar mag je zeker van zijn. Ik weet niet of Judith dan nog zo vriendelijk zal zijn tegen Karin.
0 x
Potentia Principatum
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ook ik denk niet dat Judith dan nog heel vriendelijk gaat zijn tegen Karin, maar ik denk dat het van Karin's kant gezien wel mee zal vallen. Karin heeft niks tegen Judith, hè. Andersom is wel een ander verhaal idd... ;)
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Mooi om te zien hoe Karin steeds zachter en liever wordt. Of, dat laat zien. Ben benieuwd of het ooit uitkomt dat ze Tom heeft besnuffeld.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Pfff, ik weet dat ze het niet gemakkelijk heeft. De 'liefde van je leven' terug vinden die dan zo ziek blijkt te zijn...
En misschien heeft haar zoon het gen ook.
Maar moeten we nu elke dag haar gekat tegen Tom horen?
Niet dat die zo interessant is met zijn gezeur over de zaal, maar hoe vaak heeft Tom hààr al opgevangen?
Karin kan blijkbaar maar tegen 1 persoon tegelijk vriendelijk zijn. :denk:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

Als je zulke problemen aan je hoofd hebt als Karin momenteel, niet alleen om Steven maar ook vooral om haar zoon, dan snap ik dat je absoluut het gezeur van Tom over de zaal waar hij zijn huwelijk gaat vieren, niet kunt verdragen.
Meeleven met een ander zijn problemen zit toch al niet in haar aard, maar dat ze nu kribbig doet kan ik me toch wel enigszins voorstellen.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Dat is zeker waar - maar het is toch ook niet zo dat Tom niet meteen begripvol zou reageren, moest ze hem vertellen wat haar dwars zit.
Zaal of geen zaal, Tom is geen onmens.

Elke keer als je denkt dat ze eindelijk op een vriendschappelijke manier met elkaar kunnen omgaan en samenwerken, komt er wel weer een kink in de kabel.

Ik denk dat Karin buiten Steven en Tom echt niemand heeft en hoe jammer dat ook is, ze doet zichzelf geen plezier door 1 van die twee weg te duwen.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Vreemde vrouw is het toch...
'Kapot' van verdriet om haar afgesprongen relatie, maar toch al netjes een nieuwe kantoorruimte gezocht en een advertentie geplaatst voor een administratief medewerker.
Niet moeilijk dat ze koud en harteloos overkomt.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ze is inderdaad op een vreemde manier heel tegenstrijdig. :-?
Maar ze houdt er dan ook al jarenlang dezelfde tactiek op na wanneer ze geen raad meer weet met haar persoonlijke situatie, dus voor haar zal het wel veilig en comfortabel voelen, denk ik. Hoe onlogisch ook...

Ik vraag me toch wel af hoe lang ze dit gedrag nog vol gaat houden, en ook hoe hard de klap gaat zijn als ze haar problemen écht onder ogen moet zien.
Werk is nou eenmaal geen therapie; ze lost er niks mee op zo... :nope:
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Hoe je het ook went of keert, Karin heeft gelijk dat het niet goed is om Kobe zo te pushen. Steven heeft toch ook uit eerdere ervaring ontdekt hoe Kobe kan reageren? Ja, Karin is een egoïstisch schepsel maar ze had het in dit geval, naar mijn idee het beste met beide heren voor. Ze heeft immers eerst zelf geprobeerd om het Kobe te vertellen en het resultaat was helder. Ik denk dat Karin Steven ook wilde behouden. Kobe is nou éénmaal een bijzonder type.
0 x

jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

Vanaf de geboorte van Kobe is Karin al aan het wegslikken, niet aan denken, doorgaan. Concentreren op andere dingen.
Dat heeft haar natuurlijk verhard. Even was ze weerloos door de toenadering van Steven, nu is ze weer in het oude patroon vervallen. In een soort routine. Puur lijfsbehoud.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

jessie V. schreef:Vanaf de geboorte van Kobe is Karin al aan het wegslikken, niet aan denken, doorgaan.
Ik denk zelfs al eerder - toen ze besefte dat Steven nooit zijn verloofde in de steek zou laten voor haar.
Misschien wel voor het kind, maar niet voor haar.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Die vrouw is toch niet te doen! Ik vind het onbeschoft wat ze deed bij Tom. Ja hij is vaak genoeg zelf in de fout gegaan maar dit is toch wel erg triest. Toen ze kortstondig met Steven was, toen liet ze Tom links liggen. Deed ze onaardig tegen hem enz. Nu heeft ze niemand meer en nu wil ze hem weer. Alleen voor de seks. Ik vind haar maar een bijzonder schepsel
0 x

annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Kwast schreef:Die vrouw is toch niet te doen! Ik vind het onbeschoft wat ze deed bij Tom. Ja hij is vaak genoeg zelf in de fout gegaan maar dit is toch wel erg triest. Toen ze kortstondig met Steven was, toen liet ze Tom links liggen. Deed ze onaardig tegen hem enz. Nu heeft ze niemand meer en nu wil ze hem weer. Alleen voor de seks. Ik vind haar maar een bijzonder schepsel
Tom heeft haar gelukkig duidelijk kunnen maken, dat hij het niet wilt! Hopelijk verandert hij niet van mening, als hij weet wat Judith vanavond aan Thilly heeft toevertrouwd!
0 x
Plaats reactie