Sam De Witte (An Vanderstighelen)
-
- x 435
Re: Sam De Witte (An Vanderstighelen)
Nu ga ik wel personen over mij heen krijgen, maar Sam lijkt heel grof gezegd wel een man.
0 x
- karolien85
- Poster rang 3
- x 1
Ik had nu toch een andere verklaring in mijn gedachte, dan alleen maar "ik heb geen verleden gehad, hoe kan mijn kind dan een toekomst krijgen" of heb ik de echte clou gemist??? 

0 x
-
- Poster rang 5
mja, dat ze geen goed voorbeeld gehad heeft zeker qua (oorspronkelijke) ouders?karolien85 schreef:Ik had nu toch een andere verklaring in mijn gedachte, dan alleen maar "ik heb geen verleden gehad, hoe kan mijn kind dan een toekomst krijgen" of heb ik de echte clou gemist???
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 4
Ze heeft geen verleden gehad, iemand mèt een verleden is ook niet altijd de hoofdprijs. 

0 x
-
- x 435
Inderdaad. Vraag maar aan Femke!ranske schreef:Ze heeft geen verleden gehad, iemand mèt een verleden is ook niet altijd de hoofdprijs.

0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Bedankt voor uw uitlegKimmeke schreef:Speelde nog mee in Zone Stadlord F. schreef:Nu, het moet wel gezegd >> hoe ergerlijk het gedrag van het personage ook is, die actrice An Vanderstighelen (geen idee waar die vroeger in meespeelde) zit heel goed in haar rol.

0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Maar ze sprak toch over een heel goede relatie met haar stief/of adoptievader ? is dat dan geen verleden ?ranske schreef:Ze heeft geen verleden gehad, iemand mèt een verleden is ook niet altijd de hoofdprijs.
Trouwens, ze leeft NU met Tim , enfin, hopelijk trapt hij het af want hij verdient echt wel beter!
0 x
- zanacht
- Poster rang 2
Ik vond het nogal een belachelijke uitleg van haar. Het kon iets origineler vond ik.

0 x
-
- Nog geen rang
Waarom moeten mensen die geen kinderen willen zich altijd verantwoorden. Andersom wordt de vraag nooit gesteld
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Het grote woord is er uit. Madame heeft geen verleden gehad! Daar zal Tim (en de kijkers) het dan mee moeten doen? Ze had net zo goed zoals in de kleuterklas "daarom!" kunnen gebruiken als doorslaggevend argument.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
"Hoe kan ik mijn kind een toekomst geven, als ik zelf geen verleden heb". Ik heb een tijdje na zitten denken over die zin.
Ik denk dat dat heel krom is. Ik vind het ook een rare reden om geen kinderen te willen. Maar iedereen heeft zijn eigen emoties in zulke situaties, denk ik dan maar.
Ik denk dat dat heel krom is. Ik vind het ook een rare reden om geen kinderen te willen. Maar iedereen heeft zijn eigen emoties in zulke situaties, denk ik dan maar.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Ben ik nu echt de enige die haar argument "geen toekomst gehad" eerder als aanmoediging ziet om net wèl kinderen te willen?
0 x
- karolien85
- Poster rang 3
- x 1
dat het kindje er niet gaat komen lijkt me toch duidelijk, maar ik had graag een 'betere' uitleg gehad. Okee soms wil je echt geen kinderen,gewoon zomaar niet, punt. Maar in thuis is er niks gewoon, dus er moet een andere reden zijn dan 'geen verleden' hebben lijkt me zo...
0 x
- karolien85
- Poster rang 3
- x 1
Ze heeft geen verleden gehad ...Captain Cuckoo schreef:Ben ik nu echt de enige die haar argument "geen toekomst gehad" eerder als aanmoediging ziet om net wèl kinderen te willen?
0 x
-
- Poster rang 5
Ik vraag me nu echt af of de scenaristen een Eureka-gevoel hadden toen ze die zin op papier neerpenden.jessie V. schreef:"Hoe kan ik mijn kind een toekomst geven, als ik zelf geen verleden heb". Ik heb een tijdje na zitten denken over die zin.

"Ja, eindelijk een zin waar die van het 'Thuis'-forum wel even zoet mee zullen zijn."

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!