Personage waar ik mij het meest aan erger

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Re: Personage waar ik mij het meest aan erger

Bericht door satine »

Waarover dan wel Johan?
Ik ben heel nieuwsgierig waarom Jenny volgens jou zichzelf niet meer mag zijn.
Ik vind haar 'grappen' zeker niet altijd geslaagd, maar voor zover ik weet staat er geen maximum-leeftijd op lachen.
Of 'onnozel doen', als je het zo wil noemen.

Zij is tenminste iemand die zich af en toe afreageert en de negatieve dingen achter zich laat.
Daar kunnen andere personages nog een voorbeeld aan nemen.
Sommige mensen in het algemeen ook eigenlijk.
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

johan1969 schreef:Ik heb het niet enkel over verliefd doen.
Ik ook niet :razz: en ge moet dat daarom geen twee keer zeggen :razz:

Rieka schreef: Om het even, iemands karakter verandert niet met de leeftijd. Onnozele kiekens blijven onnozele(oude) kiekens en zagen worden oude zagen! :whistle:
Klopt niet altijd ;) Soms veranderen mensen wél met ouder worden.
Mijn ouders zijn het allebei ze kunnen met momenten veel zagen en met momenten onozel doen.
Het zagen is pas met de ouderdom gekomen bij hun :razz: ;)
En zelf was ik toen ik jong was heel onozel en nu met momenten ;)

Maar ik denk dat we nu terug (ontopic) moeten ;)
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

@Rieka, meesterlijke omschrijving! :thumbup:

Ik erger mij enorm aan Tibo. Ik vind hem echt een ongelofelijke dweil. Hij komt op mij enorm gemaakt over en dat vind ik niet echt jofel. Verder vind ik Thuis helemaal leuk dus erger ik mij niet echt. Vind het jammer als het weer gedaan is

[en wanneer een zeker personage helemaal niet te zien is geweest!]
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Als ik me toch aan iemand moet ergeren is het Femke. Steekt met vlag en wimpel boven de rest uit.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Ik begin mij meer en meer aan Franky te ergeren.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

binnenkort moeten we het topic nog laten wijzigen in "personage waar ik me minst aan erger" :lol:
ik vind Tibo en Franky samen nogal ergerlijk, dat is toch echt een koppel met veel sleet erop en ze zijn nog maar pas een koppel :crazy:
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Wallanderjunior schreef:binnenkort moeten we het topic nog laten wijzigen in "personage waar ik me minst aan erger" :lol:
ik vind Tibo en Franky samen nogal ergerlijk, dat is toch echt een koppel met veel sleet erop en ze zijn nog maar pas een koppel :crazy:
We kunnen ook stoppen met posten in de erger-topioc's? Zou ook een pak ****** schelen.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

@Rieka,
Erger je niet, verwonder je slechts. Laat ons lekker zeuren en zemelen ;-) en denk "loat goan" of wel, laat gaan. Het is soms gewoon leuk om even lekker te kunnen mopperen :problem: hihihi

Franky vind ik overigens niet bepaald een opgewekt type. Of zoals Simonne zou zeggen, "triestige plant" man man man die neemt alles precies zo serieus!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Wat wil je met zo'n Tibo. Gisteren was de liefde heel groot: Franky lekker als een boer uitgestrekt in de ene zetel en Tibo met zijn glaasje rode wijn in de andere... romantiek bij pasgevormde homokoppels.. kan toch zo mooi zijn :crazy: :lol: .
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Kwast schreef:@Rieka,
Erger je niet, verwonder je slechts. Laat ons lekker zeuren en zemelen ;-) en denk "loat goan" of wel, laat gaan. Het is soms gewoon leuk om even lekker te kunnen mopperen :problem: hihihi

Franky vind ik overigens niet bepaald een opgewekt type. Of zoals Simonne zou zeggen, "triestige plant" man man man die neemt alles precies zo serieus!
:crazy:
Zal mijn best doen om 't van de vrolijke kant te bekijken. :whistle:
0 x
runringsaround
Nog geen rang

Bericht door runringsaround »

In tegenstelling tot de overgrote meerderheid (vermoed ik) is Rafaël 1 van mijn lievelingspersonages. Wat niet wil zeggen, dat wat hij doet, ik goedkeur. Hij is eigenlijk een klein kind dat altijd zijn goesting wil krijgen (en ja hij is creepy..). Maar toch vindk 'm best leuk om naar te kijken. Zou btw cool zijn als er een verhaallijn komt waarbij Peter en Rafaël langzaam maar zeker elkaar goed kunnen vinden en uiteindelijk goede vrienden worden...
0 x
Lisaaa
Nog geen rang

Bericht door Lisaaa »

Rieka schreef:
Kwast schreef:@Rieka,

:crazy:
Zal mijn best doen om 't van de vrolijke kant te bekijken. :whistle:
Rieka, als je niet wil dat mensen zich ergeren zou ik gewoon weg blijven van dit topic :D
0 x
Lisaaa
Nog geen rang

Bericht door Lisaaa »

Crackers schreef:Ik begin mij meer en meer aan Franky te ergeren.
Joepie! Ik ook :D Daar zit nu eens niets van vrolijkheid meer in. Al wat die doet is zagen en klagen.
En hij sleurt Tibo mee in zijn val want die was eerst nog wel leuk vond ik, maar nu wordt hij even nors als Franky
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Dat ligt volgens mij toch ook aan het feit dat ze daar met drie zitten meestal. Bram is nou niet direct de meest charmante en Tibo ergert zich daaraan (wat ik ook kan snappen), Franky is de hele tijd aan het zorgen dat Bram niks stoms doet en loopt maar achter Bram aan en is dan weer boos op Bram over iets en dan moet Tibo het weer ontgelden. Pffffff. Die twee moeten ergens samen gaan wonen of Bram moet een ander huis zoeken.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

runringsaround schreef:In tegenstelling tot de overgrote meerderheid (vermoed ik) is Rafaël 1 van mijn lievelingspersonages. Wat niet wil zeggen, dat wat hij doet, ik goedkeur. Hij is eigenlijk een klein kind dat altijd zijn goesting wil krijgen (en ja hij is creepy..). Maar toch vindk 'm best leuk om naar te kijken. Zou btw cool zijn als er een verhaallijn komt waarbij Peter en Rafaël langzaam maar zeker elkaar goed kunnen vinden en uiteindelijk goede vrienden worden...
Dat laatste liever niet, hoe rapper hij er uit is, hoe liever! :mrgreen:

En mensen, alle personages hebben hun eigen topic :!:

(ontopic)
0 x
Plaats reactie