Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- willem criel
- Nog geen rang
Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)
het is een giftig serpent maar af en toe is ze slachtoffer van haar eigen doorgedreven driften en dat maakt haar zeer kwetsbaar
0 x
La vie est dûre sans confiture!
-
- Poster rang 5
Je had Marianne graag zien afgaan in de rechtszaal?Christel schreef: Sommige verhaallijnen worden nutteloos wekenlang uitgesponnen, maar dit wordt dan even tussen neus en lippen door achter gesloten deuren geregeld.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Nee hoor, maar ik had wel graag wat duidelijker geweten hoe het nou eigenlijk zit. Aan de hand van de triomftocht van Rosa&Co. kun je opmaken dat Marianne aansprakelijk is gesteld. Anders had Kevin geen cent gekregen en konden Rosa & Jenny nu niet voor een schadevergoeding naar een advocaat. Maar het blijft allemaal maar gissen omdat alles rond die brand eigenlijk tussen neus en lippen door zo'n beetje verteld is.lord F. schreef:Je had Marianne graag zien afgaan in de rechtszaal?Christel schreef: Sommige verhaallijnen worden nutteloos wekenlang uitgesponnen, maar dit wordt dan even tussen neus en lippen door achter gesloten deuren geregeld.
Het kan ook aan mij liggen hoor, maar ik had niet eens mee gekregen dat de politie hun onderzoek al afgerond had. En Marianne blijkbaar ook niet, want ik neem aan dat ze daar dan op z'n minst wat meer mee gezeten had. De verzekering komt dan ook niet meer tussen, toch?

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik vond het ook een raar gedoe. Wij weten alleen dat zij moet betalen. Waaraan is ze dan eigenlijk schuldig aan bevonden. Dat dat hele onderzoek niet in beeld is gebracht kan ik nog begrijpen, maar een conclusie daarvan was toch niet overbodig geweest. Hoe weten ze zo zeker dat Marianne schuldig is, is er dan niets terug gevonden op de kamer van Rafael? Dat willen wij toch wel weten. Maar Marianne zal toch wel geweten hebben waarom ze op de rechtbank moest verschijnen? Langs die kant kwamen we ook niets te weten.
0 x
-
- Poster rang 5
Het is dan ook onwaarschijnlijk dat één van de hotelgasten z'n hotelkamer in brand gestoken heeft hé.jessie V. schreef:Ik vond het ook een raar gedoe. Wij weten alleen dat zij moet betalen. Waaraan is ze dan eigenlijk schuldig aan bevonden. Dat dat hele onderzoek niet in beeld is gebracht kan ik nog begrijpen, maar een conclusie daarvan was toch niet overbodig geweest. Hoe weten ze zo zeker dat Marianne schuldig is, is er dan niets terug gevonden op de kamer van Rafael? Dat willen wij toch wel weten. Maar Marianne zal toch wel geweten hebben waarom ze op de rechtbank moest verschijnen? Langs die kant kwamen we ook niets te weten.

Rafael zag er bij z'n ondervraging de onschuld zelve uit en wie zou er dan niet aan twijfelen dat hij lag te slapen als de brand begon.
Maar er is nu een andere situatie natuurlijk nu Femke weet dat Rafael gans de tijd zitten liegen heeft tegen haar over z'n galerij in Spanje.

0 x
- Matthi
- Administrator
- x 3
- x 2
Ik denk dat ze dan nog liever Rafael helpt dan Marianne 

0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik denk dat de politie wel alert is op mensen die er onschuldig uit zien, en niemand op zijn woord geloven, maar misschien hebben ze het buiten beeld nog uitgezocht.
Ik had alleen graag willen horen waarom Marianne de schuld van alles gekregen heeft. De bedrading??? Dat zullen we maar aannemen zeker.

0 x
-
- Poster rang 5
Mja, de frigo vloog door een kortsluiting in de fik terwijl Rafael daar lag te slapen. Het klinkt nog altijd geloofwaardiger dan dat ze eraan zouden moeten denken dat Rafael zijn kamer zelf in de fik steekt en daar zelf ook nog blijft.jessie V. schreef:Ik denk dat de politie wel alert is op mensen die er onschuldig uit zien, en niemand op zijn woord geloven, maar misschien hebben ze het buiten beeld nog uitgezocht.Ik had alleen graag willen horen waarom Marianne de schuld van alles gekregen heeft. De bedrading??? Dat zullen we maar aannemen zeker.

En dan is het logisch dat Marianne de schuld krijgt van alles.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ze heeft het licht gezien!
Nou ja, in elk geval alvast voor eventjes toch...

Nou ja, in elk geval alvast voor eventjes toch...

0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
jessie V. schreef:Na de brief van Jenny is het licht weer uit gegaan.

Of toch in elk geval weer gereduceerd tot een klein schemerlampje...

0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578

0 x
- Blokje
- Nog geen rang
- Contacteer:
Ach Marianne, hoe fout zij ook is in wat ze doet, ik kan gewoon niet anders dan haar kant te blijven kiezen.
Wat een heerlijk cliché is zij, hoe ze in het verleden leeft, hoe ze over lijken gaat, hoe ze blijft denken dat ze boven de wet staat. Gelukkig heeft ze dokter Smekens.
Wat een heerlijk cliché is zij, hoe ze in het verleden leeft, hoe ze over lijken gaat, hoe ze blijft denken dat ze boven de wet staat. Gelukkig heeft ze dokter Smekens.

0 x
Volg mijn thuis-blog op --> http://blog.tvblokje.be/
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dus Smeekens gaat tegenwoordig ook al mee op onderzoek uit. Dat had ik van hem toch niet zo snel verwacht eigenlijk!
Vond haar reactie wel grappig toen ze ontdekte waar het gebouw van de "Zus&Zo" vroeger voor gediend heeft trouwens (en het gezicht wat Geert daarbij trok ook
).
Dat gaat volgens mij zeker nog een staartje krijgen...

Vond haar reactie wel grappig toen ze ontdekte waar het gebouw van de "Zus&Zo" vroeger voor gediend heeft trouwens (en het gezicht wat Geert daarbij trok ook

Dat gaat volgens mij zeker nog een staartje krijgen...

0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
Ik heb helemaal hetzelfde gedacht. Maar ik vond het wel een goddelijke scéne. Marriannne die denkt dat "swingen" dansen is. Die scéne is wel ergens gepikt uit een britse reeks maar ik weet begot niet meer welke; ik denk "Midsommer murders" met Tom en Joyce en nieuwe buren.
0 x