Dat denk ik ook... Het verschil was dan ook wel heel erg merkbaar.nounake schreef:Ja maar ik denk dat dit was omdat hij voelde dat het enthousiasme van Femke wel heel erg gedaald was sinds de vorige dag
Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Re: Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
exsencon
- x 435
Weet jij nog in welk seizoen of jaar dat was? Ik ben Thuis maar sporadisch beginnen volgen vanaf die Swerts-affaire, seizoen 11 denk ik zo.martha schreef:Femke is indertijd in Thuis beland als de schoolvriendin van Sofie. Ze was wel wat ouder doch nog altijd geen 18 jaar. Femke werd verliefd op Sam en wou zelfstandig zijn, ver weg van Eddy en Nancy die toen nog in een sociale woning woonden en beiden zwaar aan de drank en Eddy die had losse pollekens tov Femke. Ondanks de smeekbeden van Sofie, Sam en Martine weigerde Femke nog langer naar school te gaan en is ze gaan werken Baget die nog van Werner was. Daarom dat Femke ook altijd met een minderwaardigheidsgevoel gekampt heeft toen ze nog bij Youssef (dokter in opleiding) en bij Peter was.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Femke zei gisteren dat het 10 jaar geleden was dat ze 16 was, maar volgens mij is ze in de serie (en in t echt) toch ouder dan 26.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

misschien heeft ze nog niet leren tellenjohan1969 schreef:Femke zei gisteren dat het 10 jaar geleden was dat ze 16 was, maar volgens mij is ze in de serie (en in t echt) toch ouder dan 26.
en nu
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
Hebben we al genoeg gezaag en gepalaver gehoord over adoptie door P&P, Rosa, Ann en Marianne begint ons Timmeke ook al daarover "wist je dat er 2 soorten van adoptie zijn ?". Gelukkig kwam Jens de oplossing van die vraag verstoren 
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

De aandachtige Thuiskijker heeft ondertussen het antwoord gevonden op die vraag, er zijn inderdaad twee soorten adopties: adopties die doorgaan (Ann en haar Sandrientje) en adopties die NIET doorgaan, die van Peter en Peggymartha schreef: "wist je dat er 2 soorten van adoptie zijn ?". Gelukkig kwam Jens de oplossing van die vraag verstoren
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
Crackers schreef:De aandachtige Thuiskijker heeft ondertussen het antwoord gevonden op die vraag, er zijn inderdaad twee soorten adopties: adopties die doorgaan (Ann en haar Sandrientje) en adopties die NIET doorgaan, die van Peter en Peggymartha schreef: "wist je dat er 2 soorten van adoptie zijn ?". Gelukkig kwam Jens de oplossing van die vraag verstoren
0 x
- Sasha
- Poster rang 1

Tim ziet het precies niet zitten dat Femke met Peter zou gaan praten. 
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Hij mag alle flikkenwerk doen maar thuis bij Femke zou hij het toch beter laten. 
0 x
-
Lazylady
- x 435
Idd; het is niet de bedoeling dat hij in Femke's plaats beslissingen gaat nemen.Crackers schreef:Hij mag alle flikkenwerk doen maar thuis bij Femke zou hij het toch beter laten.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Die "neen" kwam er inderdaad meer als een soort van bevel uit...Lazylady schreef:Idd; het is niet de bedoeling dat hij in Femke's plaats beslissingen gaat nemen.Crackers schreef:Hij mag alle flikkenwerk doen maar thuis bij Femke zou hij het toch beter laten.
0 x
-
dirk
- Poster rang 1

Waarom zou Tim daar tegen zijn? Heeft hij schrik misschien dat Femke gaat twijfelen?
Kan geen andere reden bedenken
Kan geen andere reden bedenken
0 x
-
exsencon
- x 435
Het is natuurlijk wel een flik hé!Christel schreef:Die "neen" kwam er inderdaad meer als een soort van bevel uit...
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat hij zijn gezag dan maar mooi op z'n werk laat gelden, maar niet thuisexsencon schreef:Het is natuurlijk wel een flik hé!Christel schreef:Die "neen" kwam er inderdaad meer als een soort van bevel uit...
0 x
- Lacrimosa
- Poster rang 2

Volgens mij deed hij dat uit bezorgdheid dat Peter Femke wat gaat aandoen, niet omdat hij onzeker is dat Femke zou gaan twijfelen.
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/