Maar dit is het topic van Bram

Ha, moet Bram een babysitter, dan?willem criel schreef:Ik vraag me af of Bram een boon heeft voor Jana. Dan lijkt het mij logisch dat ze daar blijven wonen. Zo kan Tibo een oogje in het zeil houden, toch?
ja, vind ik wel ja. Zou beter zijn voor iedereen.Rieka schreef:Ha, moet Bram een babysitter, dan?willem criel schreef:Ik vraag me af of Bram een boon heeft voor Jana. Dan lijkt het mij logisch dat ze daar blijven wonen. Zo kan Tibo een oogje in het zeil houden, toch?
Yes - precies zo'n ordinair pestjong. Ik keur niet goed wat Guy gedaan heeft, maar toch blijft het kinderachtig!fan_van_marianne schreef:Kinderachtig hoe hij doet tegen Guy. Hij verdient een oplawaai
Echt waar? En nu zijn het de beste vrienden!flupke schreef:Als ik me goed herinner was Bram vroeger ook al zo'n pestjong. Toen hij en Franky nog op school zaten was Franky zijn slachtoffer. Bram heette toen nog "Rocky" of zoiets. Hij heeft het pesten dus nog altijd niet afgeleerd.
En Bruno noemde hem dan 'Brocky'flupke schreef:Als ik me goed herinner was Bram vroeger ook al zo'n pestjong. Toen hij en Franky nog op school zaten was Franky zijn slachtoffer. Bram heette toen nog "Rocky" of zoiets. Hij heeft het pesten dus nog altijd niet afgeleerd.