Femke De Grote (Vanya Wellens)
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Re: Femke
En de belasting enz? Ik denk dat de boekhouding van zo'n zaak niet eenvoudig is. Maar waarschijnlijk helpt Peter haar inderdaad, want zoiets leer je ook niet snel. En een notaris is nog geen boekhouder.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ben ik te achterdochtig of is Femke in een soort val aan het lopen. Ik vind Els te lief, te veel complimenten, te veel lieve glimlachjes en ze gaat voorlopig nog niet weg. Waarom zou Peter haar buiten de deur willen houden, weet hij iets van haar wat wij (en Femke' niet weten. Of zit ik me weer van alles te verbeelden. 

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Misschien verbeeld ik me dan ook dingen, maar ook ik heb zo m'n twijfels aan Els.. Peter houdt haar niet voor niks zo op afstand, en Femke dweept wel heel erg met haar! Daar moet bijna wel een luchtje aan zitten.. 

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Nog geen rang
Moest dat personage vriendelijk zijn of niets achterhouden zou het nul-soapwaarde hebben. Ik hoop dus dat ze een maniakale zottin is ofzo
0 x
If we don't believe in freedom of expression for people we despise, we don't believe in it at all - Noam Chomsky
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat zou inderdaad misschien teveel ineens zijn. Dat gedoe tussen Tom&Co, en dan ook nog alle geheimen tussen Els en Peter er bovenop... Toch geloof ik niet dat het nog heel lang gaat duren voordat we in elk geval wat meer te weten komen, want het zou inderdaad raar zijn als Femke alles zo zou laten passeren 

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Nog geen rang
-
- Poster rang 4
hij was met de camion weg. Dat hebben we Waldek horen vertellen "ik werk liever met oudjaar want Eddy is weer naar het buitenland en anders moet ik weer bij Nancy gaan eten" 

0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
-
- Nog geen rang
-
- Poster rang 1
Denk dat dat inderdaad wel een goeie mogelijkheid is...Stottermaus schreef:Zou Femke ook niet in de serie zwanger worden?
En als ze haar in de serie niet met een kind willen opzadelen, zijn er ook nog heel wat uitwegen...
0 x
Runaway Dreamer
-
- Nog geen rang