Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
frankbomans
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 8

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Bericht door frankbomans »

Nu zit den Tom daar schoon met zijn volledig gerenoveerde appartement :lol:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

frankbomans schreef:Nu zit den Tom daar schoon met zijn volledig gerenoveerde appartement :lol:
Hij kan het nog verhuren aan Waldek. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Ik vond het eigenaardig dat Marianne Judith zomaar zat op te wachten in het dokterskabinet en iedereen daar dus zomaar binnen kan. Waren er al eens niet voorschriften en medicijnen gestolen in het verleden en is daar niet al eens een moord gebeurd en een geestenoproepspel gespeeld? Marianne woont daar wel maar dan nog. Zelfs al was de voordeur misschien nog gesloten omdat het spreekuur mogelijks nog niet begonnen was, dan nog kunnen Tom, Ruben, Stan, Emma, Charité, Joseph en al hun vriendjes daar zomaar binnen? :naughty:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

In principe mogen ze natuurlijk alleen maar naar de privé gaan maar ja,dat dokterskabinet is in de hele geschiedenis van Thuis altijd een open deur kabinet geweest hé.
Nu wat Marianne betreft, ze zal wel tegen Tom zeggen dat het appartement nu toch een meerwaarde heeft gekregen. :whistle:
0 x
Potentia Principatum
Yole
Nog geen rang

Bericht door Yole »

Oplossing: Marianne verhuist naar het appartement waar Charité nu woont, en Charité verhuist naar het appartement boven de advocaten (en wat mij betreft die laatste liefst samen met Renzo)
0 x
clairke
Nog geen rang

Bericht door clairke »

leuk toch dat marianne bij haar zoon wilt blijven wonen... Ze geniet echt van het familieleven, denk dat haar donkere en stoute dagen nu voorbij zullen zijn en ze zich zal ontpoppen tot een lieve oma.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

clairke schreef:leuk toch dat marianne bij haar zoon wilt blijven wonen... Ze geniet echt van het familieleven, denk dat haar donkere en stoute dagen nu voorbij zullen zijn en ze zich zal ontpoppen tot een lieve oma.
't Is maar wat je leuk vindt! Persoonlijk vind ik het beter dat Marianne daar regelmatig over de vloer komt, eerder dan de leefruimtes van Judith en Tom ieder moment van de dag te delen. Dat is van een andere tijd. Of zoals iemand hier een paar posts eerder opperde: Charité verhuist naar het gerenoveerde appartement van Tom en Marianne naar de woonvertrekken(appartement) van Charité. Zo is er dan toch een beetje afstand tussen moeder en zoon. :thumbup:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik denk dat Marianne daar gewoon graag wil blijven wonen. Ze heeft er altijd gewoond,dat gaat zo maar niet weg.
En zoals ze nu is,is ze (voorlopig) wel te smaken.
0 x
Potentia Principatum
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Caligula schreef:Ik denk dat Marianne daar gewoon graag wil blijven wonen. Ze heeft er altijd gewoond,dat gaat zo maar niet weg.
En zoals ze nu is,is ze (voorlopig) wel te smaken.
Maar Marianne die tegen Rosa tekeer gaat zie ik ook graag bezig en van mij mag er nog eens zo'n scène komen! :twisted: Go Marianne! :dance:
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Toch grappig dat de blauwe spoelinge maar afkeurend keek naar de fles wijn van Rosa als was het boecht van de Aldi en ze triomfantelijk haar fles dure champagne bovenhaalde :mrgreen: Blauw bloed kruipt waar het niet gaan kan al heeft ze geen rotte cent :lol:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Flower-Power »

Crackers schreef:Toch grappig dat de blauwe spoelinge maar afkeurend keek naar de fles wijn van Rosa als was het boecht van de Aldi en ze triomfantelijk haar fles dure champagne bovenhaalde :mrgreen: Blauw bloed kruipt waar het niet gaan kan al heeft ze geen rotte cent :lol:
Ha Ha ja zeg dat wel.
Verder het blijft grappig maar toch ook leuk dat ze zo goed overeenkomst met Rosa.
Maar het is natuurlijk de vraag hoe lang gaat dat duren?
En hoe gaat het aflopen als William slimmer blijkt dan de twee dames?
Misschien dat Marianne dan Rosa gaat verwijten dat die niet genoeg haar best heeft gedaan.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 932
x 1492

Bericht door heidiw »

Crackers schreef:Toch grappig dat de blauwe spoelinge maar afkeurend keek naar de fles wijn van Rosa als was het boecht van de Aldi en ze triomfantelijk haar fles dure champagne bovenhaalde :mrgreen: Blauw bloed kruipt waar het niet gaan kan al heeft ze geen rotte cent :lol:
Ik had eerder het idee dat ze 100% zeker wou zijn dat het geen overschot van William zijn wijn was want toen Rosa dat bevestigde was ze ineens zo blij als een kind.
0 x
Billie
Nog geen rang

Bericht door Billie »

Episch gewoonweg, hoe Marianne zich in het hol van de leeuw heeft gewaagd. Hoe ze William verraste met haar bezoekje, hoe ze er duidelijk voor zorgde dat hij opnieuw - doch heel kort - hoop begon te koesteren in een mooi vervolg op hun romance, hoe ze hem onmiddellijk weer met beide voeten op de grond zette door de naam Rosa te laten vallen en door fijntjes te laten weten dat zus Maggie ook is opgepakt en last but not least, hoe ze William onvolprezen nog een zalig kerstfeest toewenste...

Dat kan alleen Marianne Bastiaens! Mocht het na haar onderonsjes met Rosa nog niet duidelijk zijn, she's back :clap: !
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Schitterende actie inderdaad! :dance: :D
Hoewel ik er oprecht van genoten heb (het was echt te lang geleden dat we Marianne nog eens zo in actie gezien hebben :mrgreen: ) toch een kleine kanttekening: ik hoop maar dat ze het vel van de beer niet te vroeg verkocht heeft, want dat zou ik toch echt wel héél spijtig vinden...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Toch een beetje raar dat ze zo maar in de vooravond op bezoek mocht in de gevangenis, of heb ik het mis ?
0 x
Plaats reactie