Marianne Bastiaens (Leah Thys)
					Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
	Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Caligula
- Poster rang 5 
Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Ik heb de indruk dat Marianne niet zo happig meer is om te verhuizen nu Ruben daar rondloopt.

0 x

Potentia Principatum

- Christel
- Poster rang 5 
- x 3251
- x 1602
Volgens mij heeft Ruben, Marianne wel goed ingeschat en heeft ze het gewoon moeilijk met het feit dat ze dadelijk van een druk huis, naar een stil appartement verhuist. Ik vind het ook mooi dat hij Ann daar op wijst, zodat ze daar een beetje rekening mee kan houden. 
Ann kan die tips van Ruben ook heel goed gebruiken blijkbaar, want ze lijkt zelf nog steeds heel veel moeite te hebben met het tonen van haar menselijke kant als het om haar moeder gaat. Gelukkig heeft Marianne ook Judith & Tom en de kinderen nog, anders zou haar leven er maar stilletjes en eenzaam uitzien...

Ann kan die tips van Ruben ook heel goed gebruiken blijkbaar, want ze lijkt zelf nog steeds heel veel moeite te hebben met het tonen van haar menselijke kant als het om haar moeder gaat. Gelukkig heeft Marianne ook Judith & Tom en de kinderen nog, anders zou haar leven er maar stilletjes en eenzaam uitzien...

0 x

Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

- 
				nounake
- Poster rang 5 
- x 2250
- x 189
Eigenlijk zou' t wel grappig zijn moest Ruben iets beginnen met Marianne enkel en alleen om de jaloerse blik van Anne te zien ...

0 x

- 
				Nicolaske
- Poster rang 1 
- x 1
- x 56
Tja, ze is dan ook opgevoed door Marianne, hé.Christel schreef:Ann kan die tips van Ruben ook heel goed gebruiken blijkbaar, want ze lijkt zelf nog steeds heel veel moeite te hebben met het tonen van haar menselijke kant als het om haar moeder gaat.

0 x

- Captain Cuckoo
- Poster rang 5 
Marianne kan niet kiezen hoe haar appartement te decoreren. Alweer vergeten dat zij daar niet eens geld voor heeft?

0 x

- 
				Nicolaske
- Poster rang 1 
- x 1
- x 56
Ik denk net dat het geldtekort het probleem is. Ze kan het zich gewoonweg niet veroorloven.Captain Cuckoo schreef:Marianne kan niet kiezen hoe haar appartement te decoreren. Alweer vergeten dat zij daar niet eens geld voor heeft?
Maar ik vind het inderdaad wel vreemd dat er ondertussen al zo lang niets gezegd wordt over Mariannes geldprobleem.
	0 x

- karolien85
- Poster rang 3 
- x 1
Rosa zal er wel voor zorgen dat het terug in orde komt met Marianne haar centen.  

0 x

- Captain Cuckoo
- Poster rang 5 
karolien85 schreef:Rosa zal er wel voor zorgen dat het terug in orde komt met Marianne haar centen.

0 x

- 
				nounake
- Poster rang 5 
- x 2250
- x 189
Dat was daar anders een heel kille ambiance met veel stiltes bij haar dochter !

0 x

- Caligula
- Poster rang 5 
Denk je dat werkelijk? Enfin Marianne gaat dank zij de DVD eens haar dochter leren kennen zoals ze haar nog nooit gezien heeft!karolien85 schreef:Rosa zal er wel voor zorgen dat het terug in orde komt met Marianne haar centen.

0 x

Potentia Principatum

- Christel
- Poster rang 5 
- x 3251
- x 1602
Haar blikken naar Tom als hij haar iets aanbiedt, en het al verschillende keren niet aannemen van zijn geld, zegt toch eigenlijk meer dan genoeg?Nicolaske schreef:Ik denk net dat het geldtekort het probleem is. Ze kan het zich gewoonweg niet veroorloven.Captain Cuckoo schreef:Marianne kan niet kiezen hoe haar appartement te decoreren. Alweer vergeten dat zij daar niet eens geld voor heeft?
Maar ik vind het inderdaad wel vreemd dat er ondertussen al zo lang niets gezegd wordt over Mariannes geldprobleem.

Zoals ik het begrepen heb, gaat Tom haar dat appartement gemeubileerd verhuren. Ze mag wel zelf de inrichting kiezen, maar als je ziet dat ze pasgeleden zijn bankpas al niet wilde gebruiken om eens iets leuks voor zichzelf te kopen toen ze met Emma ging shoppen, dan zal ze het wel helemaal moeilijk hebben met het uitgeven van zijn geld aan een nog veel duurdere inrichting.
	0 x

Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

- 
				nounake
- Poster rang 5 
- x 2250
- x 189
Dat is toch normaal ! Wie neemt er nu graag geld aan van zijn kinderen? Ze woont al in bij hem en ik vind het alles behalve dat Ann probeert haar te pushen om te  verhuizen zelfs wanneer Judith duidelijk laat verstaan dat ze met allemaal  haar aanwezigheid wel op prijs stellen .

0 x

- karolien85
- Poster rang 3 
- x 1
JaCaligula schreef:Denk je dat werkelijk?karolien85 schreef:Rosa zal er wel voor zorgen dat het terug in orde komt met Marianne haar centen.

0 x

- Caligula
- Poster rang 5 
Rosa die zich gaat inspannen voor Marianne? Dat moet ik toch eerst zien alvorens het te geloven. 

0 x

Potentia Principatum

- 
				nounake
- Poster rang 5 
- x 2250
- x 189
Misschien denkt ze aan de erfenis van Sandrine ?????Caligula schreef:Rosa die zich gaat inspannen voor Marianne? Dat moet ik toch eerst zien alvorens het te geloven.
	0 x