Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Bericht door Caligula »

tvx1 schreef: En die laatste leeft nog, dus daar krijgt ze ook niets van.
Dat valt nog altijd te bezien denk ik.
Ik denk niet dat Marianne lang op droog zaad zal blijven zitten.
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Toen ze merkte dat Rosa ook bij Ann op bezoek was had Marianne als vanouds alweer véél noten op haar zang . En dat voor iemand die door haar eigen schuld compleet "aan de grond" zat? Geld of géén geld, eens bitch, altijd bitch :yup:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 692
x 532

Bericht door jessie V. »

Het is natuurlijk achterlijk dat Leo direct naar Marianne loopt met zijn verhaal over Rosa, maar toch snap ik niet waarom Marianne zich daar zo druk over maakt. Ze haat William ws diep om alles wat hij haar heeft aangedaan, kan ik me voorstellen. Wat kan het haar dan schelen als Rosa hem op gaat zoeken in de gevangenis.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ha,ha! Zo kent ge Marianne niet hé! Van zo vlug dat ze de naam Rosa hoort schiet ze wakker.Zo ken ik ons Marianneke zie en ik moet zeggen, het doet me nog plezier ook om haar zo te zien!
0 x
Potentia Principatum
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Er is Marianne veel aangedaan door William, dat is een feit, en ze is tot in het diepst van haar ziel bedonderd en gekwetst door hem. Maar dat neemt niet weg dat ze van hem gehouden heeft, en dat is geen knopje dat zomaar omgedraaid kan worden. Ik geloof best dat Marianne vooral geirriteerd is door het feit dat Rosa hem überhaupt nog op gaat zoeken, en ik kan me ook nog wel voorstellen dat ze - met het oog op haar hechte vriendschap met Jenny - niet wil dat Rosa wat overkomt en zij daar alleen maar stille getuige van is geweest, maar ik moet zeggen dat ik ook het idee had een vlaagje jaloezie te bespeuren bij de gedachte dat William brieven zit te schrijven aan Rosa. Dat is en blijft een hekel punt bij Marianne... :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

jessie V. schreef:Het is natuurlijk achterlijk dat Leo direct naar Marianne loopt met zijn verhaal over Rosa, maar toch snap ik niet waarom Marianne zich daar zo druk over maakt. Ze haat William ws diep om alles wat hij haar heeft aangedaan, kan ik me voorstellen. Wat kan het haar dan schelen als Rosa hem op gaat zoeken in de gevangenis.
Los van wat hij gedaan heeft voelt Marianne misschien ook een vorm van jaloezie, alsof de aandacht die zij vroeger van William kreeg, nu naar eeuwige aartsrivale Rosa gaat.
Haar hart lijkt wel volledig genezen als het een dergelijke woedeuitbarsting zonder mopperen verdroeg.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Marianne is terug en ik heb ervan genoten!!
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Dat is idd zo. Het is een beetje als een toverwoord. Marianne is down,heeft zowat alles verloren; maar dan komt het toverwoord:ROSA! En ons Marianne is plots helemaal de oude! :mrgreen:
0 x
Potentia Principatum
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

Marianne haar man bedroog haar met Rosa, voor Jean-Pierre vocht ze met Rosa.
Nu neemt Rosa haar enige geruststelling, namelijk dat William die haar wou vermoorden
achter slot en grendel zit en zo niets meer kon uitrichten ook nog af. Ze weet nog niet dat Rosa
hem ging zeggen te stoppen met schrijven. Dat die niet voorzag wat iedereen voorziet,
namelijk dat iemand als William dan pas goed begint. Zijn contacten naar buiten zijn gevaarlijk.
Hij geeft duidelijk nooit op. Allez vooruit dan maar hé, ' the show must go on '.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 550

Bericht door Kiki_Dee »

Ik vond dat Marianne eigenlijk bezorgd overkwam, ook al zei ze van niet natuurlijk...
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Linne schreef:Marianne haar man bedroog haar met Rosa
Niet echt. Walter en Marianne waren toen uit elkaar.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

tvx1 schreef:
Linne schreef:Marianne haar man bedroog haar met Rosa
Niet echt. Walter en Marianne waren toen uit elkaar.
Wel echt, Rosa had (ook)een affaire met Walter toen die nog getrouwd was met Marianne. En als ik mij niet vergis is Marianne nooit (officieel)gescheiden van Walter. :denk:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 976
x 581

Bericht door martha »

:happy-cheerleadersmileygirl: Marianne. Wat heb ik ervan genoten.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 692
x 532

Bericht door jessie V. »

Mochten we nog twijfelen: we weten nu in ieder geval zeker dat Marianne niet apathisch is achtergebleven na de kwalijke affaire met William. :razz:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

martha schreef::happy-cheerleadersmileygirl: Marianne. Wat heb ik ervan genoten.
Fijn dat ik niet de enige was met deze gedachte! :razz:
0 x
Plaats reactie