Daar ben ik blij om, 't duurt nu al lang genoeg, dat probleem. En het einde is nog lang niet in zicht ondanks alle mooie berekeningen van de forummers.tvx1 schreef:Judith en Tamara hebben op geen enkel moment de menstruatiecyclus besproken.

Daar ben ik blij om, 't duurt nu al lang genoeg, dat probleem. En het einde is nog lang niet in zicht ondanks alle mooie berekeningen van de forummers.tvx1 schreef:Judith en Tamara hebben op geen enkel moment de menstruatiecyclus besproken.
Net omdát de hoeveelheid HcG de indicatie is, daar bestaan namelijk vergelijkende tabellen voor, is het niet nodig om de menstruatiecyclus te bespreken. Een arts hoeft alleen maar naar die vergelijking te kijken waarin die 2 extra weken al meegeteld zijn. Zo komen ze ongeveer aan de laatste menstruatie uit.tvx1 schreef:Dat week ik. Judith zei dan ook ongeveer 9 weken. Maar die 9 weken die Judith aangaf kwamen wel van de bloedtest en niet van een kalenderbreking die Judith had gemaakt. Judith en Tamara hebben op geen enkel moment de menstruatiecyclus besproken.heidiw schreef:Neen, dat is gewoon de indicatie van hoeveel zwangerschapshormoon er in het bloed gevonden is en dat heeft niets met exactheid in weken te maken. Zelfs bij een echo wordt altijd uitgegaan van de laatste menstruatie om de grootte en gewicht van de foetus te controleren.tvx1 schreef:Judith zei echter dat het bloedonderzoek had aangeven dat ze negen weker zwanger is. Het was dus niet gewoon een rekonsom.satine schreef:Ik heb het al wel meer gezien, omdat vrouwen vaak beginnen tellen van het moment dat ze zwanger geworden zijn.
Maar een zwangerschap wordt geteld vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie, dat is dus meteen twee weken langer (in een normale cyclus)
Dus zij dacht dat ze zeven weken zwanger was terwijl Judith 9 weken zei.
Nevenverschijnselen van de zwangerschap zeker?jessie V. schreef:Tamara begint een beetje hysterisch te worden.
Je mag er wel van uitgaan dat ook Dries intussen op de hoogte is van haar zwangerschap. Was het niet dat hij het had horen fladderen in de Frens (waar hij toch vaak passeert of zelfs zit), dan wel via flapuit Karin, die graag Bob uitdaagt.Donderkop schreef:
Het wordt ons niet duidelijk "getoond" dat Tamara het bewust verzwijgt voor hem, maar iedereen weet het wel, behalve hij.
Zou Dries dan toch de vader zijn ?Donderkop schreef:Toen Dries onlangs thuis kwam, in het midden van de nacht, zat Tamara beneden met een emmer en ze is toen beginnen kotsen waar Dries bij stond. Dries vond het maar vies...
Soit, mijn punt is: Dries weet niet dat Tamara in verwachting is. Ze heeft het hem die bewuste avond ook niet gezegd. Hij walgde duidelijk van dat overgeven en ze heeft niet gezegd "ik ben wel zwanger hé".
Natuurlijk zal dit ooit uitkomen, maar misschien hoopt ze dat tegen dan Dries niet zal denken dat het van hem is. Als hij de exacte termijn niet kent.
Het wordt ons niet duidelijk "getoond" dat Tamara het bewust verzwijgt voor hem, maar iedereen weet het wel, behalve hij.