correct, maar als je bezig bent met duistere zaakjes laat je best ook je toestel niet rondslingeren, al zeker niet als je vijand in de buurt isKwast schreef: Als je bezig bent met duistere zaakjes moet je de kans dat iemand daar achterkomt zo klein mogelijk maken.
Hélène Van Damme-Symons (Camilia Blereau)
- k de vis
- Poster rang 2

Re: Hélène Van Damme-Symons (Camilia Blereau)
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Mijn tf, staat altijd aan, je kan er zo in. Ik heb dan ook niks te verbergen hé...
Maar idd, dom,dom van Helène, met Marianne in de buurt...
Ik kan er niet aan doen maar het doet me denken aan toen Femke haar predictor liet vallen vooraleer ze naar het trouwfeest Peter-Peggy vertrok, en wie vond hem....!
Maar idd, dom,dom van Helène, met Marianne in de buurt...
Ik kan er niet aan doen maar het doet me denken aan toen Femke haar predictor liet vallen vooraleer ze naar het trouwfeest Peter-Peggy vertrok, en wie vond hem....!
0 x
Potentia Principatum
- Kwast
- Poster rang 5

Dit meen je niet! Wat is daar gebeurd? Ik heb het gevoel dat Helene haar plannetje perfect is geslaagd en dat ze die telefoon niet zomaar heeft laten slingeren. Dat mens is echt een heks.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
Omega
- x 435
^^Dat lijkt me sterk, Helene kon niet weten dat Geert haar achterna zou komen.
0 x
-
Dries07
- Nog geen rang
Hélène heeft Geert 90% zeker neergestoken maar waarom zegt William dat het Marianne was?
0 x
- srv
- Nog geen rang
Omdat hij Henri is misschien?Dries07 schreef:Hélène heeft Geert 90% zeker neergestoken maar waarom zegt William dat het Marianne was?
0 x
- k de vis
- Poster rang 2

yeah, maar dat verklaart niet dat Marianne vol bloed hangt en het moordwapen ter hande heeft????srv schreef:Omdat hij Henri is misschien?Dries07 schreef:Hélène heeft Geert 90% zeker neergestoken maar waarom zegt William dat het Marianne was?
0 x
-
Dries07
- Nog geen rang
Waarom noemt Hélène hem dan Henri ipv William?srv schreef:Omdat hij Henri is misschien?Dries07 schreef:Hélène heeft Geert 90% zeker neergestoken maar waarom zegt William dat het Marianne was?
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Misschien dat Marianne dat in paniek uit Geert's lijf getrokken heeft toen ze bij hem op de grond zat. Verklaart ook meteen waarom ze vol bloed hing, want zij zat op de grond bij Geert, terwijl Hélène theatraal van haar tak stond te maken.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- k de vis
- Poster rang 2

dat kan inderdaadChristel schreef:Misschien dat Marianne dat in paniek uit Geert's lijf getrokken heeft toen ze bij hem op de grond zat. Verklaart ook meteen waarom ze vol bloed hing, want zij zat op de grond bij Geert, terwijl Hélène theatraal van haar tak stond te maken.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Het ziet er héél slecht uit voor Marianne. Een troef die Hélène al die tijd een enorme voorsprong heeft gegeven op Marianne, is dat ze alles heel koelbloedig en berekenend gespeeld heeft. Ze verliest nooit haar zelfbeheersing en weet de dingen perfect naar haar hand te zetten.k de vis schreef:dat kan inderdaadChristel schreef:Misschien dat Marianne dat in paniek uit Geert's lijf getrokken heeft toen ze bij hem op de grond zat. Verklaart ook meteen waarom ze vol bloed hing, want zij zat op de grond bij Geert, terwijl Hélène theatraal van haar tak stond te maken.maar het ziet er wel niet goed uit , met 2 getuigen tegen haar...
Laatst gewijzigd door Christel op vr 26 jun 2015, 21:24, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Er is natuurlijk een stuk dat we niet gezien hebben. William was daar aanvankelijk eerst niet bij.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Kwast
- Poster rang 5

Acrobatische toestanden. Marianne lag onderop, Helene er boven. Toen ontstond dat geschreeuw en kan Geert ten tonele en vervolgens kregen we niets meer te zien. Hoe ze aan dat wapen komt is mij een raadsel, sowieso is het mij een raadsel waar opeens die briefopener vandaan kwam. Marianne is in de volste veronderstelling dat Willian haar zal helpen maar hij zegt dat zij het heeft gedaan. Wat is haar motief? Iets zegt mij dat Helene het heeft gedaan of William.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
- srv
- Nog geen rang
Gokje: volgens mij wou Hélène eigenlijk Marianne neersteken en is Geert er tussen gesprongen. Het bloed aan haar handen is er omdat ze het bloeden wilde stoppen.k de vis schreef:yeah, maar dat verklaart niet dat Marianne vol bloed hangt en het moordwapen ter hande heeft????srv schreef:Omdat hij Henri is misschien?Dries07 schreef:Hélène heeft Geert 90% zeker neergestoken maar waarom zegt William dat het Marianne was?
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat denk ik ook...srv schreef:Gokje: volgens mij wou Hélène eigenlijk Marianne neersteken en is Geert er tussen gesprongen. Het bloed aan haar handen is er omdat ze het bloeden wilde stoppen.
@Kwast: Hélène zal die briefopener van het bureau gepakt hebben, waar Ann hem eerder deze week neergelegd heeft nadat ze hem van Geert gekregen had.
0 x