Vragen en opmerkingen over de afleveringen / serie

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Plaats reactie
eviva
Nog geen rang
x 28
x 13

Bericht door eviva »

Er is wellicht iets gebeurd met Emma. Een paar weken geleden al zei Judith dat ze haar niet kon bereiken. Gisteren herhaalde ze dat.
0 x
Johnny
Poster rang 1
Poster rang 1
x 65
x 134

Bericht door Johnny »

Nuance: Judith zei dat ze al een hele tijd van Emma niets gehoord had.
0 x
Farfalla
Nog geen rang
x 18

Bericht door Farfalla »

Reseda schreef: ma 14 mar 2022, 22:26 Je hebt zeker een glazen bol,
Haha, echt he ! Puur toeval hoor, ik vind het frappant dat die moeders in Thuis hun kinderen zo totaal kunnen "vergeten". Uit het oog, uit het hart zeker?
0 x
Reseda
Nog geen rang
x 13
x 26

Bericht door Reseda »

jeff schreef: di 15 mar 2022, 00:46 En waar zouden Stan en Emma (+vriend) dan wonen als ze terug naar huis keren? Inmiddels is Judith verhuist en in de woonst van Judith en Tilly en Harry lijken er me geen kamers meer op overschot. Of zullen ze dan ook voortdurend op café moeten rondhangen zoals Silke en Zihame?
Veel kans dus dat we Stan en Emma nooit meer in Thuis zullen zien, als je het mij vraagt.
We gaan ze misschien niet terugzien in Thuis, maar de scenaristen kunnen Stan toch niet eeuwig in Afrika houden? Gewone soldaten komen na 6 maanden (dacht ik) ook voor een paar weken/maanden terug naar België, en die hebben hier toch ook een huis. Desnoods kan Stan in de kazerne gaan wonen, of deserteren en gaan meevechten in Oekraïne :lol:
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Deze keer geen opmerkingen over de inhoud van de aflevering maar over de begingeneriek: nu wordt die per uitzondering in het Oekraïens gezongen vergezeld met Oekraïense en Nederlandse ondertitels.
Dat heeft waarschijnlijk te maken met de gezamenlijke uitzending van Oekraïne 12-12 die na Thuis werd uitgezonden op één, VTM en Play 4.
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

eviva schreef: di 15 mar 2022, 15:03 Er is wellicht iets gebeurd met Emma. Een paar weken geleden al zei Judith dat ze haar niet kon bereiken. Gisteren herhaalde ze dat.
Ik begin dat ook een beetje te vrezen: het zou me niet verwonderen dat Zjef en Emma van de rotsen gevallen zijn en in de ravijn dood liggen.
0 x
Renée
Nog geen rang
x 5
x 36

Bericht door Renée »

Ik ben niet meer mee over Paulien: volgde zij nu geen opleiding tot rouwconsulent of heeft ze dat, na een dure cursus fotografie ook al opgegeven. Ik kan de tel niet meer bijhouden van wat zij al allemaal geweest is: gerante van de Frens, fotografe van boven de wolken, medewerker bij een makelaar…
0 x
Reseda
Nog geen rang
x 13
x 26

Bericht door Reseda »

Renée schreef: di 22 mar 2022, 21:21 Ik ben niet meer mee over Paulien: volgde zij nu geen opleiding tot rouwconsulent of heeft ze dat, na een dure cursus fotografie ook al opgegeven. Ik kan de tel niet meer bijhouden van wat zij al allemaal geweest is: gerante van de Frens, fotografe van boven de wolken, medewerker bij een makelaar…
Als aan het licht komt dat ze haar login en paswoord voor dat digitaal archief heeft uitgeleend aan Thilly, zal ook haar carrière in de journalistiek geen lang leven beschoren zijn.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Dan wordt ze toch agent of oogarts ?

Ze is - mijn indruk - het al redelijk beu, want een artikel over Winterlicht schrijven is voor iemand met haar onuitputtelijk talent inderdaad behoorlijk saai :nope:
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Paulien is nu eenmaal een vrouw met 6 stielen en 12 ambachten. :mrgreen:
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

apestaart schreef: wo 23 mar 2022, 09:15 Paulien is nu eenmaal een vrouw met 6 stielen en 12 ambachten.
we kunnen al gerust spreken over een ervaringsdeskundige! Zoveel stielen en zoveel nieuwe indrukken en mogelijkheden. Dus door haar veelzijdigheid wordt ze zeker een journalist met heel veel empathie! :wtf:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Farfalla
Nog geen rang
x 18

Bericht door Farfalla »

Reseda schreef: di 22 mar 2022, 22:37 Als aan het licht komt dat ze haar login en paswoord voor dat digitaal archief heeft uitgeleend aan Thilly, zal ook haar carrière in de journalistiek geen lang leven beschoren zijn.
weet die nu echt niet dat login en paswoord strict persoonlijk zijn??
man man man :roll:
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

vind dat Paulien haar rol ook uitgebloeid is, en dan nu zogezegd de Ilias die tot over zijn oren verliefd is op haar, is die gast niet veel jonger dan haar?
0 x
Farfalla
Nog geen rang
x 18

Bericht door Farfalla »

vdbemdsa schreef: wo 23 mar 2022, 14:05 is die gast niet veel jonger dan haar?
Ja!
Maar zo zijn of waren er nog: Dieter en Nancy, Judith en Dries, Marianne en Reinhilde die gigolo Dries boekten... :eek:
0 x
Johnny
Poster rang 1
Poster rang 1
x 65
x 134

Bericht door Johnny »

Marianne en Reinhilde hadden geen echte relatie met Dries.
Maar inderdaad, leeftijdsverschillen zijn er wel bij de koppels in Thuis.
Hoewel Ilias mij meer de indruk geeft dat hij kost wat kost een lief wil en daar niet al te veel moeite wil voor doen.
Jammer voor hem geeft Paulien niet de indruk geïnteresseerd te zijn in de leerling van het laatste middelbaar.
0 x
Plaats reactie