Olivia Hoefkens (Moora Vander Veken)
- Caligula
- Poster rang 5
Re: Olivia Hoefkens (Moora Vander Veken)
En...Olijfje heeft haar koffer wel terug naar boven gedragen hé. 

0 x
Potentia Principatum
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Ik hoop dat ze snel zal inzien dat Lowie zijn humeur wellicht allesbehalve zal zijn en daar es haar conclusies uit trekt.
Ze verdient echt wel beter dan dat
Ze verdient echt wel beter dan dat
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Olivia is ziende blind. Niet abnormaal als je verliefd bent maar toch...
Ze zou beter eens goed naar de lichaamstaal van Lowie kijken en een goed gesprek met hem hebben.
Waarom hij haar bedrogen heeft, hoe lang het al bezig was.
Wie hij zou gekozen hebben, mocht hij ECHT de keuze hebben...
Ze zou beter eens goed naar de lichaamstaal van Lowie kijken en een goed gesprek met hem hebben.
Waarom hij haar bedrogen heeft, hoe lang het al bezig was.
Wie hij zou gekozen hebben, mocht hij ECHT de keuze hebben...
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Precies... Olivia heeft iets afgedwongen wat niet af te dwingen valt.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Toemnde dames beiden met hun koffertje onderaan de trap stonden dacht ik toch een moment dat ze er allebei vandoor zouden gaan. Te vroeg gejuicht.
0 x
- zanacht
- Poster rang 2
Ja, Olivia blijft nog steeds tweede keus want in werkelijkheid wou hij verder met Jana. 

0 x
-
- x 435
Idem.jessie V. schreef:Toemnde dames beiden met hun koffertje onderaan de trap stonden dacht ik toch een moment dat ze er allebei vandoor zouden gaan. Te vroeg gejuicht.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat dacht ik ook even. Was wel leuk geweest inderdaadLazylady schreef:Idem.jessie V. schreef:Toemnde dames beiden met hun koffertje onderaan de trap stonden dacht ik toch een moment dat ze er allebei vandoor zouden gaan. Te vroeg gejuicht.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Caligula
- Poster rang 5
- Caligula
- Poster rang 5
Wat heeft die nu weer? Ze heeft nu wat ze wil en het is nog niet goed. Olijfke,meiske slik uw trots in en avanti!
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Haar verontwaardiging over de streken van Lowie komen wel wat laat. Vergeven of niet vergeven. Eerst ruimhartig vergeven en dan gaan zeuren?
0 x
-
- Poster rang 4
Dat is nadat ze aan Lena liet weten dat ze Lowie vergeven heeft. Het kwam er op neer dat Olivia
zich daarom niet mag laten doen. Dank zij Lena's gestook stond Lowie mooi te kijk met dat ontbijtje.
zich daarom niet mag laten doen. Dank zij Lena's gestook stond Lowie mooi te kijk met dat ontbijtje.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Als ze hem zijn misstap vergeven heeft en zelf weer verder wil gaan met hem (waar ze zelf op aangedrongen heeft) moet ze niet opeens de beledigde onschuld gaan spelen en dat ontbijt weigeren. Als dat de houding is die ze voortaan tegenover hem aanneemt, is er van vergeven weinig sprake.
0 x
- zanacht
- Poster rang 2
Ik weet niet of ge dit gestook kunt noemen van Lena want Olivia is haar dochter en ze wilt toch het beste voor haar dochter. Als mijn dochter zou bedrogen worden nadat ze nog niet zolang met iemand zou zijn dan zou ik serieus mijn twijfels hebben of die mijn dochter wel verdient. En dat Lowieke daar met dat ontbijt te kijk stond, ja dat is ook deels zijn eigen schuld want denkt die nu echt omdat Olivia hem vergeven heeft dat die gekwetste gevoelens opeens verdwenen zijn, dat heeft denk ik toch wel tijd nodig zoals ze al zei?ranske schreef:Dat is nadat ze aan Lena liet weten dat ze Lowie vergeven heeft. Het kwam er op neer dat Olivia

0 x
-
- Poster rang 4
Dat gestook was niet opzettelijk maar het resultaat van de hulp van Lena. Het is ook typisch voor ouders. Zij wil niet dat haar dochter nog eens gekwetst wordt en zegt van op te letten met Lowie
en dat ontbijt weigeren is het gevolg want inplaats van te genieten moet ze ineens tijd hebben.
en dat ontbijt weigeren is het gevolg want inplaats van te genieten moet ze ineens tijd hebben.
0 x