Sam De Witte (An Vanderstighelen)

Gesloten
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Sam De Witte (An Vanderstighelen)

Bericht door Captain Cuckoo »

Zou Sam er wel echt rekening mee houden als zij nu koppig weigert de mening van Tim te aanhoren, laat staan er rekening mee te houden, hij spoedig zal beseffen dat een relatie met Sam er één is waar zijn inspraak dikwijls nihil zal zijn.

Nog een bedenking: vindt het gedrag van Sam de oorsprong in iets dat zij gedaan heeft (dus wat niet ongedaan kan gemaakt worden), dan wel iets dat zij meegemaakt of gezien heeft (waar wel behandeling of begeleiding mogelijk is)
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Caligula schreef:
lord F. schreef:Allez, de baas heeft gesproken.
Heu, wie bedoel je?
Ik moet zeggen dat Sam vandaag serieus mijn voeten en sokskes begon uit te hangen. Thuis-rekkers,niet overdrijven hé,anders is de pret er af.
Sam natuurlijk, maar Tim had het ook iets subtieler kunnen aanpakken ook al heeft hij gelijk.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

tvx1 schreef:Sam schijnt te vergeten dat ze ook zonder met Tim verder moet. Zij denkt ik zwijg tegen hem en laat het wegnemen en daarmee is de kous af. Maar daarna moeten ze toch ook nog samen verder? Ze kan toch niet blijven zwijgen en weglopen van Tim ook na de abortus.
Sorry hé, maar ik begin ze echt een onuitstaanbaar mens te vinden .....
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Ze mag het eindelijk eens zeggen tegen Tim die begripvol is. Mijn begrip is ergernis geworden. Wat ook de reden is, dit is erg dominant.
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Dat mens is toch al van in het begin onuitstaanbaar? De manier waarop ze tegen "haar mannen" praat, hoe ze beslist om samen te gaan hokken met een bende pubers, de manier waarop ze als kind al beslist heeft om enkel een vader te willen en geen moeder en op die manier eigenlijk een gezin te ontwrichten, enz. Ondanks haar verleden is dat gewoon een verwend nest.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

tvx1 schreef:Sam schijnt te vergeten dat ze ook zonder met Tim verder moet. Zij denkt ik zwijg tegen hem en laat het wegnemen en daarmee is de kous af. Maar daarna moeten ze toch ook nog samen verder? Ze kan toch niet blijven zwijgen en weglopen van Tim ook na de abortus.
Dat zou je wel denken inderdaad, maar door het gedrag van Sam begin ik zelfs te twijfelen of ze daar eigenlijk nog wel mee bezig is. Denkt ze überhaupt wel aan Tim?

Ik begrijp dat een trauma ervoor kan zorgen dat iemand over bepaalde dingen moeilijk kan praten, maar de manier waarop Sam dichtslaat is gewoon om de muren van op te lopen! En dit is nou al de zoveelste keer...
Echt, alle respect voor Tim, want er zouden een hoop mensen al lang gillend afgehaakt zijn volgens mij. Met die vrouw valt gewoon geen fatsoenlijk gesprek te voeren als het over zaken gaat die ertoe doen, laat staan dat ze open staat voor een andere mening of de gevoelens van een ander. Haar "partner" nota bene...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Laat ze gewoon zitten Timmeke, alleen met zichzelf ..dat is uiteindelijk toch wat ze vraagt !
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja, idd dit is nu al de zoveelste keer dat ze dichtslaat, Tim mocht helemaal niks weten, niet dat ze te vondeling was gelegd (heeft ze wel chance (?) gehad dat ze op tijd gevonden was), niks over haar adoptieouders en nu niks over een kindje (toch wel zelf gezegd dat ze zwanger is). Waar gaat dit nu naartoe? Heeft ze nog wat in de kast zitten?
En Tim heeft hier een engelengeduld, ik weet niet of ik het zou kunnen opbrengen. Praten meiske, je gaat Tim kunnen houden en voor jezelf een aantal barrières doorbreken wat m.i. een grote opluchting gaat zijn omdat ze zich eindelijk bevrijd gaat voelen van haar verleden waar ze notabene zelf niks aan kon doen.
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Caligula schreef:Ja, idd dit is nu al de zoveelste keer dat ze dichtslaat, Tim mocht helemaal niks weten, niet dat ze te vondeling was gelegd (heeft ze wel chance (?) gehad dat ze op tijd gevonden was), niks over haar adoptieouders en nu niks over een kindje (toch wel zelf gezegd dat ze zwanger is). Waar gaat dit nu naartoe? Heeft ze nog wat in de kast zitten?
Daarvoor hebben we dit seizoen 20 extra afleveringen hé. :mrgreen:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

lord F. schreef:Daarvoor hebben we dit seizoen 20 extra afleveringen hé. :mrgreen:
:lol: :lol: :lol:
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Nu, het moet wel gezegd >> hoe ergerlijk het gedrag van het personage ook is, die actrice An Vanderstighelen (geen idee waar die vroeger in meespeelde) zit heel goed in haar rol.
0 x
Kimmeke
Poster rang 4
Poster rang 4
x 1

Bericht door Kimmeke »

lord F. schreef:Nu, het moet wel gezegd >> hoe ergerlijk het gedrag van het personage ook is, die actrice An Vanderstighelen (geen idee waar die vroeger in meespeelde) zit heel goed in haar rol.
Speelde nog mee in Zone Stad
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Was dat niet eerder Flikken ? In ieder geval ze was een politie agente en ze was een koppel met P.van Asbroek ( ook niet direct een perfect paartje als ik me goed herinner)
Moderator bericht:
Het was Zone Stad ;)
Maar dit is het topic van het personage 'Sam', niet van de actrice.
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Ik vind het vooral ergerlijk dat Sam niks zegt en dat eeuwig zwijgen en de mysterie van vooral geen kinderen te willen, ze was beter single gebleven dan had niemand er last van gehad en zij had dan ook geen vervelende vragen gekregen. Het is toch logisch dat Tim wil weten wat er aan de hand is. Zij wil alles alleen beslissen zonder Tim hierbij te betrekken, hoe egoïstisch kunt ge zijn zeg in een relatie.
0 x
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Bericht door karolien85 »

lord F. schreef:Nu, het moet wel gezegd >> hoe ergerlijk het gedrag van het personage ook is, die actrice An Vanderstighelen (geen idee waar die vroeger in meespeelde) zit heel goed in haar rol.
In De Elfenheuvel als Mara, telkens als ik Sam zie, moet ik dus aan die Mara denken... Een elfje :wtf: :lol:
0 x
Gesloten