Ik weet niet waarom je zo fixeert op Danny. Het kan, alles kan, maar het zou niet echt kloppen moest het Danny zijn.k de vis schreef:ik heb 'n beetje de indruk dat Danny Emma al een beetje beu is en dat de band aan het verwateren is. misschien was de kick voor Danny wel om Emma volledig in zijn macht te krijgen en zover te krijgen dat ze thuis wegliep. of ze seksuele relatie hebben weten we niet echt, maar het feit dat hij haar uit de kleren liet gaan tijdens het chatten wijst toch in die richting. waarschijnlijk begint Danny beetje zenuwachtig te worden, het terugvinden van die chatlogs is een serieuze bedreiging voor hem want de IP adressen gaan naar hem leiden, tenzij hij ermee knoeit, wat ook niet zonder gevaar is met een alerte collega Tim. als de dreiging groter wordt gaat Danny actie moeten ondernemen en Emma moeten laten verdwijnen.
Emma Van Damme (Elise Roels)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- x 435
Re: Emma Van Damme (Elise Roels)
0 x
- k de vis
- Poster rang 2
omdat mijn huiswerk gemaakt is, en ik zeker ben dat hij het isSoapseut schreef:Ik weet niet waarom je zo fixeert op Danny. Het kan, alles kan, maar het zou niet echt kloppen moest het Danny zijn.

waarom zou het niet echt kloppen? begin nu niet weer met het liedje dat een meisje als Emma niet op een oude man als Danny kan vallen hé

jammer trouwens dat we Emma niet vaak meer zien, de vraag is of ze dit avontuur gaat overleven, ik mag het hopen

0 x
-
- x 435
Welk huiswerk?k de vis schreef:omdat mijn huiswerk gemaakt is, en ik zeker ben dat hij het isSoapseut schreef:Ik weet niet waarom je zo fixeert op Danny. Het kan, alles kan, maar het zou niet echt kloppen moest het Danny zijn.![]()
waarom zou het niet echt kloppen? begin nu niet weer met het liedje dat een meisje als Emma niet op een oude man als Danny kan vallen héde realiteit is anders
![]()
jammer trouwens dat we Emma niet vaak meer zien, de vraag is of ze dit avontuur gaat overleven, ik mag het hopen

0 x
-
- x 435
Mensen doen zich ibij het chatten vaak anders voor. En smaken verschillen. 't Is niet aan ons om te zeggen op wie Emma kan en mag verliefd worden.tvx1 schreef:Welk huiswerk?k de vis schreef:omdat mijn huiswerk gemaakt is, en ik zeker ben dat hij het isSoapseut schreef:Ik weet niet waarom je zo fixeert op Danny. Het kan, alles kan, maar het zou niet echt kloppen moest het Danny zijn.![]()
waarom zou het niet echt kloppen? begin nu niet weer met het liedje dat een meisje als Emma niet op een oude man als Danny kan vallen héde realiteit is anders
![]()
jammer trouwens dat we Emma niet vaak meer zien, de vraag is of ze dit avontuur gaat overleven, ik mag het hopenJe hebt enkel maar dubbelzinnige vermoedens en veronderstellingen dat bepaalde feiten wel zullen gebeurd zijn voorgelegd. Ik heb nog altijd geen fysiek bewijs van Danny zijn schuld gelezen. En dat sommigen eraan twijfelen dat Emma zou verliefd zijn op Danny heeft niet met zijn leeftijd maar met zijn uiterlijk en zijn gedrag te maken. Is het je nog niet opgevallen hoe hij er maar niet in slaagt om ook maar de minste interesse op te wekken bij Paulien? En Emma zou dáár van de eerste keer stapelverliefd op moeten geworden zijn.
De chatter heeft door zijn meeleven met Emma haar hart gestolen. zijn uiterlijk speelt(of speelde) niet de hoofdrol.
0 x
-
- Nog geen rang
- zanacht
- Poster rang 2
Ik vraag mij af nu ik Danny zo vol over zichzelf praat hoe dat hij dit tov Emma in de chat niet deed als hij het zou zijn. Hoe heeft hij dat zolang kunnen volhouden. 

0 x
-
- x 435
Via chatten is het heel makkelijk om je anders voor te doen, dat is algemeen geweten, dacht ik?!zanacht schreef:Ik vraag mij af nu ik Danny zo vol over zichzelf praat hoe dat hij dit tov Emma in de chat niet deed als hij het zou zijn. Hoe heeft hij dat zolang kunnen volhouden.
0 x
-
- Poster rang 5
in de wat???foxy0001 schreef:Die chatter zou irl al lang in de friendzone zijn gedropt

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Nog geen rang
-
- x 435
Dat je als meisje alleen vrienden wil zijn met een jongen. Dat heet tegenwoordig "in de friendzone plaatsen".lord F. schreef:in de wat???
En waarom denk je dat, foxy? Emma leek me toch erg verliefd op haar chatter.
0 x
-
- Nog geen rang
Omdat ik zo meer en meer de indruk begin te krijgen dat guitarstar en de ontvoerder niet dezelfde persoon zijn...Lazylady schreef:Dat je als meisje alleen vrienden wil zijn met een jongen. Dat heet tegenwoordig "in de friendzone plaatsen".lord F. schreef:in de wat???
En waarom denk je dat, foxy? Emma leek me toch erg verliefd op haar chatter.
Jens = guitarstar
Waldeck = ontvoerder
(al is dat maar gissen naar uitkomsten

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Allé lord F. een beetje met je tijd mee zijn hé!lord F. schreef:in de wat???

Waldek de ontvoerder,geloof ik nooit.
0 x
Potentia Principatum
- Caligula
- Poster rang 5
Yes, Emma krijgt pizza van haar ontvoerder (niet gezien dewelke, ontvoerder en pizza) terwijl Geert terug in de cel zit. Zodus...
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ze zit er toch echt een beetje gelaten bij. Ik zie geen angst of paniek.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inderdaad...jessie V. schreef:Ze zit er toch echt een beetje gelaten bij. Ik zie geen angst of paniek.
Ik kan me ook voorstellen (en heb ook wel eens gelezen) dat een mens gelaten en berustend gaat reageren als angst en paniek niks uithalen. Een soort "overlevingsmechanisme", denk ik...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..