Denk niet dat het voor Frankie en Tibo zal zijn.Poolaapje schreef:Waarom zou ze het aan Peggy & Peter geven. Wie weet voeden Franky en Tibo het niet op, of Ellen en haar nieuwe vriendin. Da's allemaal speculatie...
Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)
-
- Nog geen rang
Re: Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)
0 x
- Kimmeke
- Poster rang 4
- x 1
Ik zie deze verhaallijn (maakt niet uit hoe het uitdraait) hellemaal niet zitten pfffWallanderjunior schreef:ik hoop dat die verhaallijn niet te lang duurt
Ik heb pas een zwangerschap historie in de familie gehad mijn nichtje (wel 18) na enkele maanden verkering zwanger,de vader die het na 6 maanden zwangerschap het af bolt en niets meer van zich laten weten
0 x
- Lacrimosa
- Poster rang 2
Vooral geen bloed trekken hoor, dokter Judith... direct baarmoeder gaan voelen zoals alle huisartsen uiteraard doen.
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
-
- x 435
-
- x 435
^^Mocht het van Lowie zijn dan zou Tibo door Ellen verweten worden niet goed op Jana gepast te hebben wat Tibo op zijn beurt zou doorschuiven naar Franky. Zo bekeken is het misschien nog best dat het al van daarvoor is.
0 x
- Ganja
- Poster rang 3
Ja da vond ik ook wel straf dat onderzoek. Ik had zo iets van allee die heeft blijkbaar magische handenLacrimosa schreef:Vooral geen bloed trekken hoor, dokter Judith... direct baarmoeder gaan voelen zoals alle huisartsen uiteraard doen.

Verder hou ik (ook) niet zo van dit verhaal, vooral niet omdat het gewoon een herhaling is van de gebeurtenissen rond Paulien, kunnen ze nu weer de hele tijd gaan zeveren over wel of geen abortus

0 x
-
- x 435
Ja, Bram of Lowie het maakt eigelijk niet veel uit. Het geeft alleen de terugkeer van Bram (Ja/Nee) extra punch. Wat gaat er met dat kind to be gebeuren? Alles is mogelijk, maar toch geen P&P hé! Maar het verhaal ben ik idd ook al beu.
0 x
-
- Poster rang 1
Abortus kan in elk geval niet meer, toch zeker niet in België, daarvoor is ze al te ver!
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4
We zouden in een ander topic kunnen gaan speculeren wat er met het kindje gaat gebeuren.... bv. aan de hand van de vraag: hoe is het met het kindje van Jana bij het begin van seizoen 19... en dan eens zien wiens antwoord het dichtst bij de uiteindelijke waarheid ligt.Wie dus als het ware het beste in de geest van de scenaristen kan kruipen, en voorspellen wat er gaat gebeuren.
0 x
-
- x 435
In een soap kan allesBriseis schreef:Abortus kan in elk geval niet meer, toch zeker niet in België, daarvoor is ze al te ver!

Nu ja wat ik hoop is dat haar moeder daar blijft waar ze is en zij ook naar daar gaat zodat we direct van het meest irritante personage ever in Thuis vanaf zijn.
0 x
-
- Nog geen rang
Als ze al 12 weken is kan een dokter dat zeker wel al voelen hoor. Als ze nog maar een paar weken zwanger was geweest had de dokter dat natuurlijk niet kunnen voelen, maar op 12 weken is de baarmoeder al zeker voelbaar. Natuurlijk moet er ook wel een bloedonderzoek of een echo gedaan worden om te bevestigen...Ganja schreef:Ja da vond ik ook wel straf dat onderzoek. Ik had zo iets van allee die heeft blijkbaar magische handenLacrimosa schreef:Vooral geen bloed trekken hoor, dokter Judith... direct baarmoeder gaan voelen zoals alle huisartsen uiteraard doen.al kan ik natuurlijk niet weten of dit wel of niet kan want ben zelf geen dokter hé
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Inderdaad, de manier waarop ze aan de buik voelde zag er toch min of meer 'echt' uit - voelen waar de bovenkant van de baarmoeder komt.
Maaaaarrrrr... geen enkele dokter die op deze manier een zwangerschap gaat vast stellen. Dat gebeurt nog altijd via een urine- of bloedtest.
Judith had toch geen enkele reden om aan te nemen dat Jana al maanden zwanger was?
Maar als ze al 3, misschien wel 4 maanden zwanger is, kan ze geen abortus meer laten doen (toch niet in Be)...
Maaaaarrrrr... geen enkele dokter die op deze manier een zwangerschap gaat vast stellen. Dat gebeurt nog altijd via een urine- of bloedtest.
Judith had toch geen enkele reden om aan te nemen dat Jana al maanden zwanger was?
Maar als ze al 3, misschien wel 4 maanden zwanger is, kan ze geen abortus meer laten doen (toch niet in Be)...
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4
Tja, het moet vooruitgaan hé... indien Judith zou gedaan hebben alsof ze bloed trok, kwamen er hier wellicht reacties dat het niet op de juiste manier gedaan werd en niet geloofwaardig overkwam ( wat logisch is, want de actrice is geen verpleegster of dokter en kan dat dus niet) .. en dat bloed moet dan naar een labo , en dan hadden we nog een aflevering langer moeten wachten op de uitslag. (En het was gisteren vrijdag ... dus dan moet er altijd een soort van "cliffhanger" zijn!)
De urine-test had Jana zelf al gedaan, met haar predictor.
De urine-test had Jana zelf al gedaan, met haar predictor.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
Hmm .... om al vier maanden zwanger te zijn heeft Jana duidelijk nog geen buikje. En wie zegt dat Jana dat kind gaat voldragen ? Miskramen zijn ook altijd heel geliefd in soap-series. Want dan kunnen ze nog maanden doorjammeren dat ze zich schuldig voelden dat ze het kindje niet gewild hebben en dat het er nu niet meer is.
0 x