Kwast schreef:Wat een druif! Ze snapt het niet of ze wil het niet snappen. Vroeger leek ze zo een snuggere dame maar nu lijkt het wel een achterlijke muts. Alles wat die William doet vindt ze geweldig. Als zou hij verkleed als een Milka koe de polka gaan dansen in een vol winkelcentrum, dan nou zou ze het fantastisch vinden. Ik wist dat liefde blind maakt maar zo blind? Man man man, ze verkiest dat ei gewoon boven haar eigen kinderen. Het wordt tijd dat ze haar ogen opent en ziet wat voor een flapdrol haar lover is.
Marianne Bastiaens (Leah Thys)
					Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
	Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- 
				Lazylady
 - x 435

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)
	0 x

- Caligula
 - Poster rang 5

Toch een klein verwijt van Marianne tegen William over het feit dat het achter haar rug gebeurd is en dat Tom er niet mee gediend was. Een klein kaarske van hoop mss?

0 x

Potentia Principatum

- Captain Cuckoo
 - Poster rang 5

Maar dat flauwe mini-verwijtje werd onmiddellijk gevolgd door de bijna zaligverklaring van heilige Jommeke. Zij is volledig in zijn ban, mijlenver van de realiteit.Caligula schreef:Toch een klein verwijt van Marianne tegen William over het feit dat het achter haar rug gebeurd is en dat Tom er niet mee gediend was. Een klein kaarske van hoop mss?
	0 x

- 
				Soapseut
 - x 435

Afhandelen die zaak, het boeit me niet. Ofwel heeft ze Alzheimer, ofwel wordt ze vermoord, maar laat het snel gebeuren. Dit is bullshit.  

0 x

- martha
 - Poster rang 5

- x 979
 - x 582

Ik heb het al eens hier gezet : Marianne heeft verlatingsangst (heeft ze ooit nog tegen Jenny'ke toegegeven) en nu ze een partner heeft zal ze die niet meer lossen zelfs al kost het haar relatie met haar kinderen. Als ik Tom en Ann een goeie raad mag geven : bijt op jullie tanden en negeer haar en William volkomen of toch zeker een paar maanden.

0 x

- Flower-Power
 - Poster rang 2

Benieuwd wat Marianne nu gaat doen, nu ze het weet dat Helene bij Tom woont, en dat Helene dan ook nog mee in haar huis zal komen te wonen binnenkort.

0 x

- 
				Linne
 - Poster rang 2

Marianne gaat er ondersteboven van zijn en wacht tot die zogenaamde zus van William boven water komt. Mogelijk Hélène's voorgangster die nog meer weet over het zogenaamde Jommeke van wie ik niet geloof dat hij  Jommeke is. Als ge in die zijn klas gezeten hebt heb je ook details over vroeger. 
Marianne oh kind, ge zult nu wakker moeten worden en dan ?

Marianne oh kind, ge zult nu wakker moeten worden en dan ?
	0 x

- Christel
 - Poster rang 5

- x 3251
 - x 1602

Inderdaad... En dan...Linne schreef:Marianne oh kind, ge zult nu wakker moeten worden en dan ?
Vooral dat laatste is een groot pijnpunt volgens mij. Er is voor Marianne niet veel meer over om voor te leven, mocht ze William kwijtraken. Misschien ook wel een reden voor haar om nu nog altijd zo rotsvast in hem te blijven geloven, misschien zelfs tegen beter weten in?
Het moet - boven op al de rest - in elk geval als een mokerslag aankomen; Hélène die bij haar zoon in huis woont en binnenkort inderdaad ook nog eens in haar ouderlijk huis.
	0 x

Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

- 
				Linne
 - Poster rang 2

Dat is het hem juist.Christel schreef:Er is voor Marianne niet veel meer over om voor te leven, mocht ze William kwijtraken. Misschien ook wel een reden voor haar om nu nog altijd zo rotsvast in hem te blijven geloven, misschien zelfs tegen beter weten in?
	0 x

- Duimelijntje
 - Poster rang 2

- x 33
 - x 11
 - Contacteer:

Ze kan bij Nancy en Britney gaan wonen als het allemaal uitkomt van William  

Dat zou een verrassende combinatie zijn

0 x

- Flower-Power
 - Poster rang 2

Dan moet ze wel in de Zus & Zo gaan wonen want daar gaan Nancy & Britney wonen samen met Femke & Peter.Duimelijntje schreef:Ze kan bij Nancy en Britney gaan wonen als het allemaal uitkomt van William![]()
En dat lijkt me nu niet meteen een goed idee.
Marianne heeft maar 1 optie en dat is hopen dat of Ann of Tom bijdraaien als ze allen komt te staan,
maar ik denk dat dit nog niet voor meteen zal zijn, ik geloof niet dat Marianne snel William zal opgeven,
misschien wel nooit, behalve wanneer hij daadwerkelijk achter de tralies moet dan zal ze hem wel moeten lossen.
	0 x

- 
				Lolplayer
 - Poster rang 1

Eigenlijk hebben de scenaristen wel een karaktermoord gepleegd door Marianne zo te laten veranderen.
Vroeger kon ze niet zonder haar huis en zou ze alles doen voor haar familie in zodanige maten dat het zelf een ziekelijke obsessie werd.
Sinds ze William kent, staat haar familie ineens op de tweede plaats. Het voorbije jaar is ze in Italië gaan wonen, heeft ze haar huis verkocht en is ze zelf verhuisd. Sandrientje is precies ook helemaal out of the picture.
Beetje absurd hoe ze twee seizoenen geleden nog stond te vechten omdat Mayra en Ann verhuisden terwijl ze nu gewoon zelf verhuisd.

Vroeger kon ze niet zonder haar huis en zou ze alles doen voor haar familie in zodanige maten dat het zelf een ziekelijke obsessie werd.
Sinds ze William kent, staat haar familie ineens op de tweede plaats. Het voorbije jaar is ze in Italië gaan wonen, heeft ze haar huis verkocht en is ze zelf verhuisd. Sandrientje is precies ook helemaal out of the picture.
Beetje absurd hoe ze twee seizoenen geleden nog stond te vechten omdat Mayra en Ann verhuisden terwijl ze nu gewoon zelf verhuisd.
	0 x

- Christel
 - Poster rang 5

- x 3251
 - x 1602

Er is ook veel gebeurd hè, in die 2 seizoenen. Haar familie staat echt niet ineens op de 2e plaats... 
Het huis van Marianne bevat vooral veel ontzettend nare herinneringen de laatste tijd, dan is het toch niet zo vreemd dat ze daar weg wil? En waarom zou ze vast blijven houden aan haar kinderen, als die haar inmiddels verschillende keren klaar en duidelijk hebben laten verstaan dat ze haar niet meer in hun leven willen?

Dat vind ik geen karaktermoord, eigenlijk, maar gewoon niet meer dan logisch. En heel pijnlijk bovendien...

Het huis van Marianne bevat vooral veel ontzettend nare herinneringen de laatste tijd, dan is het toch niet zo vreemd dat ze daar weg wil? En waarom zou ze vast blijven houden aan haar kinderen, als die haar inmiddels verschillende keren klaar en duidelijk hebben laten verstaan dat ze haar niet meer in hun leven willen?
Dat vind ik geen karaktermoord, eigenlijk, maar gewoon niet meer dan logisch. En heel pijnlijk bovendien...
	0 x

Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

- 
				nounake
 - Poster rang 5

- x 2250
 - x 189

Zei William nu gisteren niet : ze is de laatste tijd al niet zo goed ? Wat zou dat betekenen ? Zou hij er voor iets tussen zitten ?

0 x

- 
				Jules
 - Poster rang 1

't Is mogelijk (ik heb ooit zelf al gezegd hoe gevaarlijk en gemakkelijk het kan zijn om met hart- en bloeddrukmedicatie te knoeien), maar als iedere naaste van iemand die plots een hartaanval of hersenbloeding krijgt die zei "hij of zij was de laatste tijd al niet zo goed" verdacht zou worden van slechte bedoelingen, zaten de politieverhoorkamers iedere dag bomvol.nounake schreef:Zei William nu gisteren niet : ze is de laatste tijd al niet zo goed ? Wat zou dat betekenen ? Zou hij er voor iets tussen zitten ?
William is natuurlijk niet zomaar een "onschuldige naaste zonder crimineel verleden", dus het kan heel goed dat hij het noodlot een handje heeft toegestoken.
Het allerergste dat zij beiden haar hebben aangedaan, was naar mijn mening dat ze allebei zonder boe of ba geloofden dat zij de schuldige was van de moord op Geert. Stel je voor dat je kinderen je zoiets aandoen, wel ze zouden bij mij ook niet meer moeten afkomen.Christel schreef:Er is ook veel gebeurd hè, in die 2 seizoenen. Haar familie staat echt niet ineens op de 2e plaats...
Het huis van Marianne bevat vooral veel ontzettend nare herinneringen de laatste tijd, dan is het toch niet zo vreemd dat ze daar weg wil? En waarom zou ze vast blijven houden aan haar kinderen, als die haar inmiddels verschillende keren klaar en duidelijk hebben laten verstaan dat ze haar niet meer in hun leven willen?![]()
Ik heb ook nog een paar andere dingen over Marianne te zeggen maar dat zijn echt speculaties dus die ga ik ginder even posten.
	0 x