Inhouden seizoen 26

Gesloten
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Inhouden seizoen 26

Bericht door satine »

ThuisStan123 schreef: wo 09 jun 2021, 20:54 Voor morgen stond er dat Stan zich ongelooflijk schuldig zal voelen. Volgens mij betekent dat hij zich schuldig voelt om zijn moeder, die er toch op z'n minst erg aan toe zal zijn.
Ik denk dat hij gewoon spijt heeft van zijn uitval naar Thilly toe, gisteren.
Ook al was die recht in de roos.
Voor gisteren stond er ook dat Zihame over haar toeren Bar Madam binnen kwam - op onder andere Facebook werd er gespeculeerd dat zij Jacques was tegengekomen, bleek het gewoon over haar schoolresultaten te gaan.
Dus ik denk niet dat Judith daar dood op de vloer ligt of dit niet gaat overleven.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Inhouden seizoen 26

Bericht door Tiboko »

Natuurlijk gaat Judith dit overleven. Anders zit Thuisdorp volgend seizoen zonder huisarts :lol:
0 x
jeff
Nog geen rang
x 48

Inhouden seizoen 26

Bericht door jeff »

Kiki_Dee schreef: wo 09 jun 2021, 20:45 door Kiki_Dee » wo 09 jun 2021, 20:45
catherine schreef: ↑za 05 jun 2021, 19:15
@Kiki Dee
Als ze dit gaan rekken tot woensdag, donderdag en vrijdag dan zou dat absoluut onrealistisch zijn. Judith werd vrijdag al gemist en was onbereikbaar
Onrealistisch zei je. Het is woensdag en ze hebben nu pas het huis gevonden waar Judith en Jacques zitten
Als je goed gevolgd hebt, ging de aflevering van maandag verder met de dag dat Judith aangekomen was op de locatie waar Jacques zit.
Het was dus nog altijd vrijdag en de afleveringen van dinsdag en woensdag gaan verder met de volgende dag, dus in feite zaterdag. Ze hebben dus alles al de volgende dag gevonden.
Maar ze moeten vandaag en morgen wel de sprong nog doen naar de volgende vrijdag. De evolutie van het Judith-Jacques verhaal zal uitwijzen dat ze in werkelijkheid dan nog maar 2 dagen verder zitten.
0 x
eviva
Nog geen rang
x 28
x 13

Inhouden seizoen 26

Bericht door eviva »

Gisteren was het al donderdag. Het was de vrijgezellenavond van Leo en Marianne en het trouwfeest is "morgen" werd gezegd.
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Inhouden seizoen 26

Bericht door vdbemdsa »

ikke schreef: do 10 jun 2021, 07:16 Juist daarom vind ik het heel onrealistisch. Ik zou , in haar plaats, in alle staten zijn, verre van zo onnatuurlijk kalm zoals Emma.
Dat zou als studente (bijna afgestudeerd zelfs) van iets met sociaal assistente toch wel normaal moeten zijn hoor, al is ze zelf ontvoer/gegijzeld geweest, je kunt daar waarschijnlijk sterker uit komen.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Inhouden seizoen 26

Bericht door daffy duck »

vdbemdsa schreef: do 10 jun 2021, 10:50 al is ze zelf ontvoer/gegijzeld geweest, je kunt daar waarschijnlijk sterker uit komen.
En ik denk dat de houding van Dries ook wel helpt. Ze steunt precies op zijn informatie om er haar reactie op af te stemmen en hij blijft rustig, alhoewel hij binnenin waarschijnlijk ook heel ongerust is. :yup: Zoals hij egt: ik moet jullie voederen, anders zal het hier niet goed marcheren.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Inhouden seizoen 26

Bericht door martha »

En ow, niet vergeten dat Thuis vanavond veel vroeger begint (mijn digicorder weet dat gelukkig wel).
0 x
Gesloten