Bob Sleeckx (Christophe Haddad)
- Yvetje
- Poster rang 3

- x 193
- x 236
Re: Bob Sleeckx (Christophe Haddad)
*Algemeen moderatorbericht*
Om het forum overzichtelijk te houden kan verder gereageerd worden op het bericht van JonasV91 in *dit topic*.
Om het forum overzichtelijk te houden kan verder gereageerd worden op het bericht van JonasV91 in *dit topic*.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Ik begrijp niet wat Bob bedoelde met die onverwachte test van Jana. Jana zei dat die onverwacht was, maar Bob zei van niet, want ze was de hele week naar de les geweest en anders was het uiterlijk op donderdag, zo ook op woensdag.
Iemand die dat begreep en het kan uit leggen?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
ikke
- x 435
Bob en Adil?!Crackers schreef:Ik begrijp niet wat Bob bedoelde met die onverwachte test van Jana. Jana zei dat die onverwacht was, maar Bob zei van niet, want ze was de hele week naar de les geweest en anders was het uiterlijk op donderdag, zo ook op woensdag.Iemand die dat begreep en het kan uit leggen?
0 x
- Flower-Power
- Poster rang 2

Als een leerkracht bijvoorbeeld op maandag zegt: er komt een onverwachte test.Crackers schreef:Ik begrijp niet wat Bob bedoelde met die onverwachte test van Jana. Jana zei dat die onverwacht was, maar Bob zei van niet, want ze was de hele week naar de les geweest en anders was het uiterlijk op donderdag, zo ook op woensdag.Iemand die dat begreep en het kan uit leggen?
Dan weet je dat die test in die week zal komen en dan is het niet meer onverwacht,
en kan je er u op voorbereiden. En zelfs al komt die test dan 1 week later, dan
nog is die niet onverwacht, omdat de leerkracht liet weten dat er een onverwachte test zou komen.
Kan je nu volgen?
Verder
Bob krijgt stilaan wat meer sociale vaardigheden mijn gedacht
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Inderdaad, het was gewoon een heel ingewikkelde uitleg om te zeggen dat als iets aangekondigd is, het niet meer als onverwacht kan beschouwd worden.
0 x
- Amiche
- Poster rang 2

Plus dat ie uitlegde hoe de kansverdeling was en het uiteindelijk 100% zeker was dat het ook de dag was waarop ze de test kreeg, dus dat ze het kon weten.satine schreef:Inderdaad, het was gewoon een heel ingewikkelde uitleg om te zeggen dat als iets aangekondigd is, het niet meer als onverwacht kan beschouwd worden.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
- Amiche
- Poster rang 2

Tja, dat is Bob nu eenmaal - simpele dingen worden bij hem ook mathematische kwestiesjessie V. schreef:Waarom zou je het makkelijk doen als het moeilijk kan.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Omdat Bob echt niet vies is van een flinke portie intellectuele stoerdoenerij?jessie V. schreef:Waarom zou je het makkelijk doen als het moeilijk kan.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Voor mij ook!jessie V. schreef:Eén van de betere personages voor mij.
En wat stoerdoenerij betreft: hij is wat hij is.
Er zijn er anderen die heel wat 'stoerder' doen!
0 x
-
flodderke
- Poster rang 2

Van tegenwoordig is het stoer om te doen of je dom bent, misschien is het dat wat de anderen doen.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Bob zou in het echte leven nu niet onmiddellijk mijn beste vriend worden denk ik maar ik begrijp niet dat zo een intelligente man met zeven universitaire diploma's een serieuze relatie kan aangaan met een kinderachtige puber als Jana 
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Caligula
- Poster rang 5

Crackers, dat is nu net wat je zegde hé. Mathematisch gezien is het gewoon onvermijdelijk. Tegenstrijdige polen etc...
Gewoon een fysica eigenschap!
Nog een beetje oefenen in de windtunnel... 
Gewoon een fysica eigenschap!
0 x
Potentia Principatum
-
tvx1
- x 435
Voor een relatie aan te gaan ga je nu eenmaal geen sollicitatiegesprek aan waarbij je je CV's voorlegt om te zien of je wel compatibel bent. Liefde is iets heel speciaals dat uit het hart komt. En de wegen daarvan zijn ondoorgrondelijk. Bob en Jana zien elkaar doodgraag en dat is het enige wat telt. Hun gezamenlijke scènes zijn telkens heel aandoenlijk.Crackers schreef:Bob zou in het echte leven nu niet onmiddellijk mijn beste vriend worden denk ik maar ik begrijp niet dat zo een intelligente man met zeven universitaire diploma's een serieuze relatie kan aangaan met een kinderachtige puber als Jana
0 x