Resultaat een hele verhaallijn over de relatie en "intimiteit" met een gehandicapte.

Toen Femke met de nodige dramatiek het trouwkleed teruggaf aan Nancy zag ik dat ook als een stille hint naar de toekomst.Fllower-Power schreef:Ik denk dat Femke en Peter uit elkaar gaan, omdat Femke zich te schuldig blijft voelen en dan van mening is dat Peter haar niet waard is, en dat het begint met dat ze niet meer zal willen trouwen.
Of er komt een andere reden, namelijk dat het blijkt dat Eddy en Peter plannetjes hadden gemaakt om wraak te nemen op Peggy en dat daardoor Eddy op een bepaald moment, zonder medeweten van Peter, op eigen houtje is gaan handelen, waarbij hij de camionette heeft gesaboteerd omdat hij niet wist dat die verkocht was aan Femke, en als dat dan uitkomt is Femke zo boos op Peter dat ze hem niet meer wil zien.
Maar er kan natuurlijk nog een andere oorzaak opduiken, men weten het nooit, maar toch denk ik dat Femke en Peter het niet gaan overleven samen de dood van hun kind.
En dat zou ook aansluiten bij real life, waarbij je toch vaak ook leest of hoort dat koppels uit elkaar gaan na zo'n dramatische gebeurtenis, vaak dan omdat ze het elk op hun eigen manier verwerken en er samen niet kunnen over praten. Al zijn er in real life natuurlijk die wel samen blijven, maar denk dat dit enkel voor de zeer sterke koppels is weggelegd en zo bestaan er niet zo veel denk ik vaak.
Lucas was de reden dat Peter opnieuw voor Femke had gekozen, Lucas is er niet meer dus heeft Peter ook geen reden meer om bij haar te blijven. Tot zover mijn poging om de hersenkronkels van Femke te volgen.satine schreef:Ze zei dat ze niet kon trouwen op de verjaardag van Lucas en de jurk vond ze sowieso lelijk.
Ik vond de manier waarop ze Peter bedankte en dan zonder knuffel, kus of wat dan ook zei 'ik ga even rusten' meer zeggen dan het feit dat ze de jurk terug gaf.
Ik hoop dat ik het mis heb.
Dat vond ik ook...satine schreef:
Ik vond de manier waarop ze Peter bedankte en dan zonder knuffel, kus of wat dan ook zei 'ik ga even rusten' meer zeggen dan het feit dat ze de jurk terug gaf.
Je zou dit zo kunnen interpreteren, maar anderzijds was de close up die er werd genomen van hun verbonden handen aan het grafje ook symbolisch.satine schreef:Ik vond de manier waarop ze Peter bedankte en dan zonder knuffel, kus of wat dan ook zei 'ik ga even rusten' meer zeggen dan het feit dat ze de jurk terug gaf.
Dat is heel goed mogelijk!Lazylady schreef:Oké dan, in dat geval zal ik het een beetje aanpassen: hij weet het, maar koestert toch die gevoelens, maar worstelt er tegelijk heel erg mee.