Het grote Speculatietopic van seizoen 21 (geen spoilers!)

Gesloten
Lolplayer
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Het grote Speculatietopic van seizoen 21 (geen spoilers!

Bericht door Lolplayer »

Rosa en Luc worden een koppel.

Resultaat een hele verhaallijn over de relatie en "intimiteit" met een gehandicapte. :|
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Fllower-Power schreef:Ik denk dat Femke en Peter uit elkaar gaan, omdat Femke zich te schuldig blijft voelen en dan van mening is dat Peter haar niet waard is, en dat het begint met dat ze niet meer zal willen trouwen.
Of er komt een andere reden, namelijk dat het blijkt dat Eddy en Peter plannetjes hadden gemaakt om wraak te nemen op Peggy en dat daardoor Eddy op een bepaald moment, zonder medeweten van Peter, op eigen houtje is gaan handelen, waarbij hij de camionette heeft gesaboteerd omdat hij niet wist dat die verkocht was aan Femke, en als dat dan uitkomt is Femke zo boos op Peter dat ze hem niet meer wil zien.
Maar er kan natuurlijk nog een andere oorzaak opduiken, men weten het nooit, maar toch denk ik dat Femke en Peter het niet gaan overleven samen de dood van hun kind.
En dat zou ook aansluiten bij real life, waarbij je toch vaak ook leest of hoort dat koppels uit elkaar gaan na zo'n dramatische gebeurtenis, vaak dan omdat ze het elk op hun eigen manier verwerken en er samen niet kunnen over praten. Al zijn er in real life natuurlijk die wel samen blijven, maar denk dat dit enkel voor de zeer sterke koppels is weggelegd en zo bestaan er niet zo veel denk ik vaak.
Toen Femke met de nodige dramatiek het trouwkleed teruggaf aan Nancy zag ik dat ook als een stille hint naar de toekomst.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Ze zei dat ze niet kon trouwen op de verjaardag van Lucas en de jurk vond ze sowieso lelijk.

Ik vond de manier waarop ze Peter bedankte en dan zonder knuffel, kus of wat dan ook zei 'ik ga even rusten' meer zeggen dan het feit dat ze de jurk terug gaf.
Ik hoop dat ik het mis heb.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 931
x 1491

Bericht door heidiw »

satine schreef:Ze zei dat ze niet kon trouwen op de verjaardag van Lucas en de jurk vond ze sowieso lelijk.

Ik vond de manier waarop ze Peter bedankte en dan zonder knuffel, kus of wat dan ook zei 'ik ga even rusten' meer zeggen dan het feit dat ze de jurk terug gaf.
Lucas was de reden dat Peter opnieuw voor Femke had gekozen, Lucas is er niet meer dus heeft Peter ook geen reden meer om bij haar te blijven. Tot zover mijn poging om de hersenkronkels van Femke te volgen.
0 x
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 33
x 11
Contacteer:

Bericht door Duimelijntje »

satine schreef:
Dat vond ik ook...
Ik dacht direct, die zijn tegen het einde van het seizoen niet meer samen
0 x
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Flower-Power »

En nu gaat Peter alles nog erger maken, want na het nieuws dat Tim bracht, gaat hij denken dat Peggy de camionette heeft gesaboteerd, en gaat hij zijn woede weer op haar botvieren, en haar misschien nog eens in elkaar slaan, of erger. En dan gaat pas daarna het uitkomen dat het Eddy was, die op eigen houtje heeft gehandeld, zonder dat Peter het wist, en dan komt er ruzie tussen Femke en Peter en gaan ze uit elkaar.
0 x
fazou
Nog geen rang

Bericht door fazou »

satine schreef:Ik vond de manier waarop ze Peter bedankte en dan zonder knuffel, kus of wat dan ook zei 'ik ga even rusten' meer zeggen dan het feit dat ze de jurk terug gaf.
Je zou dit zo kunnen interpreteren, maar anderzijds was de close up die er werd genomen van hun verbonden handen aan het grafje ook symbolisch.
Uiteindelijk vond ik hen heel sereen na de begrafenis. En om nu te zeggen dat Femke helemaal afstandelijk was is ook niet waar. Ze hield wel zijn hand vast.
Ik denk dat hier gewoon het beeld wordt geschetst van 2 compleet gebroken zielen die nu eerst en vooral op hun eigen eenzame eiland verkeren. Feit dat die trouw niet door zou gaan op Lucas zijn verjaardag is toch ook heel normaal. Ze zei toch niet dat ze helemaal niet meer wilde trouwen? Maar wellicht wordt dit nu wel op de lange baan geschoven.
En ik hoop echt dat het verhaal wel nog niet zwaarder wordt door hen nu nog uit elkaar te doen gaan ook.
Wat komt er dan nog van hen terecht?
Als ze het geluk niet meer vinden met elkaar, vrees ik, dat ze die nooit nog ergens anders zullen vinden ook niet.

De scenarioschrijvers zouden dit toch ook kunnen laten uitdraaien op een positief vervolg.
Misschien laten ze de Zus en Zo voor wat het is en kunnen Rosa en co daar toch blijven wonen. Misschien dat de Zus en Zo een plek kan worden waar mensen met een beperking ofzo kunnen verblijven. Op die manier kan Rosa haar nieuwe carrière ook een draai geven en kan het verlies van een onschuldig manneke nog ergens positief worden ingevuld. Femke en Peter zouden daar allebei hun schouders kunnen onder steken.... en wie weet wordt Femke nog eens zwanger. Dat zou wel heel mooi zijn.
Moderator bericht:
Gedeelte van tekst verwijderd.
GEEN SPOILERS in deze topics :!:
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Moderator bericht:
*Tekst verwijderd*

GEEN SPOILERS in deze topics :!:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Het werd al door iemand anders in Toon zijn topic gezegd en opeens ging er bij mij een lichtje branden voor een speculatie: Kaat komt naar België en Toon valt als een blok voor haar en weet niet wat hem overkomt. Zijn bindingsangst verdwijnt als sneeuw voor de zon. (Zou echt weer typisch Thuis zijn, en zeker omdat Kaat niet "zomaar" een vrouw is en onze Toon een klassieke macho.) Tot hij achter de waarheid komt...
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Ik denk dat in het Thuisdorp dat 'geheim' heel snel publiek zal worden.
We mogen niet vergeten dat de werkgever van Toon de halfzus is van Kaat. ;)
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Oké dan, in dat geval zal ik het een beetje aanpassen: hij weet het, maar koestert toch die gevoelens, maar worstelt er tegelijk heel erg mee.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Lazylady schreef:Oké dan, in dat geval zal ik het een beetje aanpassen: hij weet het, maar koestert toch die gevoelens, maar worstelt er tegelijk heel erg mee.
Dat is heel goed mogelijk!
En als dit waar is, mogen we Frank ook niet vergeten.
Ben heel benieuwd hoe die zou reageren.
0 x
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Flower-Power »

Dacht een tijd geleden ook aan een relatie tussen Kaat en Toon.
Het gaat lang geheim blijven.
Frank gaat het niet zeggen, die zal haar negeren.
Kaat gaat niet zeggen: hoi ik ben Franky, en zal ook niet in aanwezigheid van anderen tegen Frank dag Pa zeggen.
En kabouterbaas half zus weet het volgens mij niet, kan me niet herinneren dat Simonne het haar vertelde.
Anderen, zelfs degene die weten dat Franky transgender is, gaan het ook een tijd niet weten denk ik,
omdat de uiterlijke verandering zeer drastisch is, en niemand haar zal herkennen als zijnde eerder Franky.
Pas als bijvoorbeeld Simonne of Yvette zich verspreken met anderen er bij zullen ze het snel weten.
Het kan dus nog een hele tijd geheim blijven
en zo stort Toon zich dan in een relatie met Kaat, waarbij in het begin degene die het wel weten,
hun mond houden, alleen Frank krijgt het daar heel moeilijk mee en zal proberen ze uit elkaar te halen
zonder te zeggen waarom.
0 x
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door flodderke »

Euhhh... misschien valt Renzo nog voor Kaat, als Peggy toch misschien op cruise gaat. En dan kunnen ze samen de Frenz uitbaten. Ik vind Toon en Judith samen wel spannender.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Nu zijn we wel even uit het oog verloren dat Paulien weet wie Kaat echt is. Dus wees maar gerust dat, als Kaat terugkeert, het hele Thuisdorp haar identiteit snel zal kennen.
0 x
Gesloten