Maar dit heeft met Hélène weinig te maken, tenzij het speculaties zijn en die horen hier niet thuis.
Hélène Van Damme-Symons (Camilia Blereau)
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Re: Hélène Van Damme-Symons (Camilia Blereau)
Een briefopener die Geert aan Ann heeft gegeven als 'afscheid'.
Maar dit heeft met Hélène weinig te maken, tenzij het speculaties zijn en die horen hier niet thuis.
0 x
-
Jules
- Poster rang 1

En voor die kinderen, van hun kant, zal het ook wel heel pijnlijk worden als ze (al dan niet in bedekte termen) te weten komen dat oma H. niet zo'n mooi persoon is.ranske schreef:Liefdevolle oma die met verse groenten enz...komt koken voor studerende Emma en Stan.
Die kinderen van haar overleden zoon is ze kwijt als alles uitkomt en geld omwille van de
luxe kan toch niet zwaarder doorwegen dan dit. Wat een godsonnozele sukkel.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ik vond het niet kunnen dat Tom zo maar direct de partij van die heks koos zonder maar zelfs aan zijn moeder uitleg te vragen !
0 x
-
ikke
- x 435
Dat vond ik ook vreselijk. Marianne wordt meteen in het ongelijk gesteld. Maar ze zal het wel aan zichzelf te danken hebben, zeker?nounake schreef:Ik vond het niet kunnen dat Tom zo maar direct de partij van die heks koos zonder maar zelfs aan zijn moeder uitleg te vragen !
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Voor een deel waarschijnlijk wel, maar Hélène is toch ook niet altijd even vriendelijk en gezellig, en daagt nogal graag uit. Ik had persoonlijk toch ook eerst eens even 2 kanten van het verhaal willen horen, en vond het nogal onbeschoft dat ze er daar met z'n allen maar meteen vanuit gingen dat Marianne de schuldige wel zou zijn. Ze hadden het op z'n minst een beetje in het midden kunnen houden...ikke schreef:Dat vond ik ook vreselijk. Marianne wordt meteen in het ongelijk gesteld. Maar ze zal het wel aan zichzelf te danken hebben, zeker?nounake schreef:Ik vond het niet kunnen dat Tom zo maar direct de partij van die heks koos zonder maar zelfs aan zijn moeder uitleg te vragen !
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
ikke
- x 435
Ik probeerde het van de andere kant te bekijken. Waarschijnlijk dacht Marianne dat zelf ook, waarom zou ze zich anders zo snel "gewonnen" hebben gegeven? Zelf vond ik het ook verschrikkelijk om te zien dat ze daar allemaal wat Hélène zei als waarheid aannamen/aannemenChristel schreef:Voor een deel waarschijnlijk wel, maar Hélène is toch ook niet altijd even vriendelijk en gezellig, en daagt nogal graag uit. Ik had persoonlijk toch ook eerst eens even 2 kanten van het verhaal willen horen, en vond het nogal onbeschoft dat ze er daar met z'n allen maar meteen vanuit gingen dat Marianne de schuldige wel zou zijn. Ze hadden het op z'n minst een beetje in het midden kunnen houden...ikke schreef:Dat vond ik ook vreselijk. Marianne wordt meteen in het ongelijk gesteld. Maar ze zal het wel aan zichzelf te danken hebben, zeker?nounake schreef:Ik vond het niet kunnen dat Tom zo maar direct de partij van die heks koos zonder maar zelfs aan zijn moeder uitleg te vragen !
Ik vond het een mooie scène; Marianne was (volgens mij toch) subliem!
0 x
-
flodderke
- Poster rang 2

zo gaat dat in het echte leven. Wie het hardste roept, krijgt het meeste gedaan.
0 x
-
Blabsie
- Nog geen rang
Als Hélène die sms over die 160 000 euro heeft laten staan, zal Marianne veel meer ontdekken.k de vis schreef:tsja, volgens mij zal Marianne eruit halen dat ze een lover heeft, maar veel meer ook niet....... 't zal haar natuurlijk interesseren wie die Henri is, mij ookCaptain Cuckoo schreef:Als blijkt dat Hélène die niet bij Tom&Judith vergeten is zal ze wel snel beseffen wie die meegenomen heeft.Iemand die er gegarandeerd zal in rondsnuffelen, met alle gevolgen van dien.
Mits die gsm niet vergrendeld geraakt natuurlijk.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
Helene heeft het "mooi " gespeeld. Zachtjes stoken zodat niemand het hoort en als het verweer van Marianne komt opeen een stem opzetten die niemand kan misverstaan.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Het zou wel eens kunnen dat Helène Marianne een beetje "onderschat" heeft...
Nu wat de GSM betreft, ik dacht toch dat die nog aan stond, dus kan Marianne daar vrolijk in rond snuffelen. Mss een paar berichtjes laten lezen aan Geert?

Nu wat de GSM betreft, ik dacht toch dat die nog aan stond, dus kan Marianne daar vrolijk in rond snuffelen. Mss een paar berichtjes laten lezen aan Geert?
0 x
Potentia Principatum
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Dat zou best wel eens kunnen, dit zie je wel vaker bij mensen die denken dat ze een geniaal en waterdicht plan hebben bedacht.Caligula schreef:Het zou wel eens kunnen dat Helène Marianne een beetje "onderschat" heeft...
0 x
- k de vis
- Poster rang 2

normaal gezien stelt de gebruiker wel een automatische vergrendeling in, zodanig dat je code of patroon moet kennen om deze te ontgrendelen... maar is mogelijk dat ons Helene dat niet gedaan zal hebben. wat de sms berichtjes betreft, die zal ze wel gewist hebben, zeker? maar Marianne zal op zijn minst weten dat een zekere Henri haar Cherie noemt, alvast genoeg om haar interesse op te wekkenCaligula schreef:Nu wat de GSM betreft, ik dacht toch dat die nog aan stond, dus kan Marianne daar vrolijk in rond snuffelen. Mss een paar berichtjes laten lezen aan Geert?![]()
![]()
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Deze wesp met haar venijnige achterbakse steken is nooit anders geweest.jessie V. schreef:Helene heeft het "mooi " gespeeld. Zachtjes stoken zodat niemand het hoort en als het verweer van Marianne komt opeen een stem opzetten die niemand kan misverstaan.
Liefst vandaag nog en daar andere pijnpunten deze week al aan bod kwamen....tot vanavondCaligula schreef:Het zou wel eens kunnen dat Helène Marianne een beetje "onderschat" heeft...
Nu wat de GSM betreft, ik dacht toch dat die nog aan stond, dus kan Marianne daar vrolijk in rond snuffelen. Mss een paar berichtjes laten lezen aan Geert?![]()
![]()
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Mijn telefoon staat altijd aan echter moet ik een patroontje tikken om er ook daadwerkelijk iets mee te kunnen. Als Helene slim is heeft ze dat ingesteld. Als je bezig bent met duistere zaakjes moet je de kans dat iemand daar achterkomt zo klein mogelijk maken.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt