Olivia Hoefkens (Moora Vander Veken)

Gesloten
ikke
x 435

Re: Olivia Hoefkens (Moora Vander Veken)

Bericht door ikke »

satine schreef:
ranske schreef:Laat het goedkomen, ze is vrolijk en onvoorwaardelijk verliefd op Lowie, dat is toch mooi ?
Dat is inderdaad waar - alleen is het niet wederzijds.
Jammer, maar Olivia verdient eigenlijk wel beter.
Hopelijk komt Lowie nog tot het inzicht dat hij een schat van een meisje bij zich heeft met Olijfje!
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

ikke schreef:Hopelijk komt Lowie nog tot het inzicht dat hij een schat van een meisje bij zich heeft met Olijfje!
Ik denk wel dat hij dat weet - maar is dat genoeg om een stabiele relatie te hebben als je hart eigenlijk bij iemand anders ligt? :denk:
Lowie zou beter 100% eerlijk zijn en haar zeggen dat hij eigenlijk met Jana verder wou.
Dit verdient Olivia niet. :thumbdown:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

satine schreef:
ikke schreef:Hopelijk komt Lowie nog tot het inzicht dat hij een schat van een meisje bij zich heeft met Olijfje!
Ik denk wel dat hij dat weet - maar is dat genoeg om een stabiele relatie te hebben als je hart eigenlijk bij iemand anders ligt? :denk:
Lowie zou beter 100% eerlijk zijn en haar zeggen dat hij eigenlijk met Jana verder wou.
Da's waar! Maar er kan misschien eens een klein wonder gebeuren; dat Lowie oprecht verliefd op haar wordt?
Dat hoop ik van ganser harte, maar ja, we zullen moeten afwachten...Hij is de zoon van zijn vader, nietwaar?
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

ikke schreef:Hij is de zoon van zijn vader, nietwaar?
O,ja. Dat is een waarheid als een koe!
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

satine schreef:
Ik denk het wel. Volgens mij ligt zijn hart trouwens niet enkel bij Jana. Hij wil helemaal niet kiezen, maar kan dat zelfs nog niet aan zichzelf toegeven. Er is maar één ding die zijn relatie met Olivia kan destabiliseren. Het feit dat ze onder één dak wonen. Als Jana daar eens zou vertrekken en hij haar ook uit zijn leven zou "verbannen" denk ik echt wel dat hij en Olivia een stabiele relatie kunnen opbouwen.
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Helemaal eens ! De liefde van Olivia krijgt daar geen kans met Jana. Die moest het verstand hebben van
al lang weg te zijn.( ze kan naar Yvette. ) Verongelijkt staan kijken staat haaks op tot wat ze in staat was
om Lowie af te snoepen en toen was Olivia ook haar beste vriendin :boo:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

ranske schreef:Helemaal eens ! De liefde van Olivia krijgt daar geen kans met Jana. Die moest het verstand hebben van
al lang weg te zijn.( ze kan naar Yvette. ) Verongelijkt staan kijken staat haaks op tot wat ze in staat was
om Lowie af te snoepen en toen was Olivia ook haar beste vriendin :boo:
Tja, Lowie was niet verplicht om met Jana naar bed te gaan hé. En hij heeft gezegd tegen zijn zus dat hij verliefd is op Jana.
Het probleem ligt dus vooral bij Lowie.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Meestal is men zijn lief of partner kwijt of wil men een ander. Nu is het omdat Lowie
er twee tegelijk heeft. 't Is eens iets anders he ;) En om het helemaal kierewiet te maken
wonen ze onder een dak ook nog. Jana die verontschuldigde zich en blijft daar rondhangen
alsof ze per ongeluk Olivia haar tandenborstel (ikzeg maar wat) gebruikt heeft.
Ze zijn nog jong en dan kan er veel vergeven worden maar als hij kiest en daarmee zijn
hart volgt moet nummer twee weg. Aub niet te lang rekken.
0 x
deborah1
Nog geen rang
x 7

Bericht door deborah1 »

Ik zou er alleszins maar moeilijk kunnen meeleven moest ik m'n partner tweede keus zijn, dus ik hoop dat Olivia dat snel inziet.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Als Olivia hem zo snel onvoorwaardelijk vergeeft is dat een vrij gevaarlijk precedent. Wat gaat Lowieke ervan weerhouden om achteraf nog een massa scheve schaatsen te rijden? Het zit al ruimschoots in z'n DNA, nietwaar?
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Lowie kan Jana zeggen dat wat zij hadden het verleden is dat hij in alle respekt en zonder wederzijdse
schuldgevoelens wil afsluiten. Dat Olivia zijn toekomst is. Of hij zegt Olivia dat hij bij Jana hoort.

Zonde dat hij er zelf niet uitraakt :roll: Zo kan het nog een tijd duren hoor :crazy:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

ranske schreef:Zo kan het nog een tijd duren hoor :crazy:
Dat is blijkbaar de bedoeling.
0 x
Potentia Principatum
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Meteen gaat ze nog beweren dat "Lowie en zij er sterker zijn uitgekomen"... :crazy:

Jana is de grote sl*t, maar Lowie zelf? Ocharme. Het Grote slachtoffer. :cry:
Laatst gewijzigd door Lazylady op di 07 apr 2015, 10:16, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

En Lowie die een van die 2 grieten moet wegsturen...Amai! :lol:
0 x
Potentia Principatum
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Goed dat Olivia eindelijk dan toch wat zelfrespect heeft gekregen door Lowie voor de keuze te stellen!
0 x
Gesloten