Denk dat de VRT dan boze lezersbrieven zal krijgen van de holebi-federatie.Lazylady schreef:Ik zeg, ik het nog altijd fantastisch vinden, alle Thuis-fans in rep en roer, en morgen zegt meneer doodleuk dat het maar "ne moppeke" was.

Denk dat de VRT dan boze lezersbrieven zal krijgen van de holebi-federatie.Lazylady schreef:Ik zeg, ik het nog altijd fantastisch vinden, alle Thuis-fans in rep en roer, en morgen zegt meneer doodleuk dat het maar "ne moppeke" was.
Die kans zit er natuurlijk in.lord F. schreef:Denk dat de VRT dan boze lezersbrieven zal krijgen van de holebi-federatie.
Dat artikel lijst enkel Twitterberichten op. Dat is niets anders dan dit forum dus. Gewoon berichtjes van kijkers.Djenner schreef:http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/cultu ... /1.2203199
dit artikel toont wel aan dat het echt is.
Er zijn in Thuis al een heleboel Homopersonages. Je kan niet zeggen dat die ondervertegenwoordigd zijn. Dus die reactie van de holibifederatie zou ik dan nogal flauw vinden.lord F. schreef:Denk dat de VRT dan boze lezersbrieven zal krijgen van de holebi-federatie.Lazylady schreef:Ik zeg, ik het nog altijd fantastisch vinden, alle Thuis-fans in rep en roer, en morgen zegt meneer doodleuk dat het maar "ne moppeke" was.
Ik dacht juist hoger omdat op vrijdag altijd het meest interessante gebeurtCrackers schreef:Morgen op de voorpagina van alle kranten en wees maar gerust: morgenavond pieken de kijkcijfers van Thuis terwijl die op vrijdag normaal lager zijn dan op andere weekdagen.
Op een 10-tal personages is het statistisch gezien perfect mogelijk dat er geen homo bij is. En Mayra en Ann zijn er nog.Caligula schreef:Maar enfin, het moet echt zijn hé. Sinds Franky en Tibo weg zijn hebben we geen homo's meer in Thuis, dat kan toch niet!
Maar ja, als het een moppeken blijkt te zijn ...Omega schreef:Er zijn in Thuis al een heleboel Homopersonages. Je kan niet zeggen dat die ondervertegenwoordigd zijn. Dus die reactie van de holibifederatie zou ik dan nogal flauw vinden.lord F. schreef:Denk dat de VRT dan boze lezersbrieven zal krijgen van de holebi-federatie.Lazylady schreef:Ik zeg, ik het nog altijd fantastisch vinden, alle Thuis-fans in rep en roer, en morgen zegt meneer doodleuk dat het maar "ne moppeke" was.
Yves was toch bi?Caligula schreef: Maar ik moet toegeven dat ik nog altijd wacht op een echte bisex of transgender en dan nog liefst een allochtoon.
Die tel ik al lang niet meer mee, Dat is te oud tenzij er als nog een probleem zou komen tussen die twee.Omega schreef: En Mayra en Ann zijn er nog.
Wie is Yves,moet voor mijn Thuistijd zijn.?lord F. schreef:Yves was toch bi?