Danny Stevens (Wouter Vermeiren)
- Crackers
- Poster rang 5
Re: Danny Stevens (Wouter Vermeiren)
Was dat nu Danny die aan het inbreken was?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- annekeHU
- Poster rang 4
Ik veronderstel van wel, alhoewel ik vond dat hij groter leek dan Danny...Crackers schreef:Was dat nu Danny die aan het inbreken was?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik dacht ook dat Danny kleiner was. Maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat we kunnen zien wie dat is.
0 x
-
- Poster rang 1
Ik vond dat je toch redelijk goed zijn gezicht kon zien, dat was volgens mij met 90% zekerheid Danny.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Danny stond alleszins in de aftiteling.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Volgens mij geen twijfel mogelijk. Puur toevallig komen Sam en koleriek Lowieke daar toch wel langs zeker. Gelukkig heeft niemand gezien dat de deur open stond. Op die manier blijft het spannend tot maandag. 

0 x
- annekeHU
- Poster rang 4
't is blijkbaar warm in het Thuisdorp.. want als je langs zo'n deur loopt die op een kier openstaat , dan voel je normaal toch die koude lucht???Captain Cuckoo schreef:Volgens mij geen twijfel mogelijk. Puur toevallig komen Sam en koleriek Lowieke daar toch wel langs zeker. Gelukkig heeft niemand gezien dat de deur open stond. Op die manier blijft het spannend tot maandag.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
...en de kille adem van een killer on the run. Maar geen nood! Alles was beveiligd. Behalve de achterdeur.annekeHU schreef:'t is blijkbaar warm in het Thuisdorp.. want als je langs zo'n deur loopt die op een kier openstaat , dan voel je normaal toch die koude lucht???Captain Cuckoo schreef:Volgens mij geen twijfel mogelijk. Puur toevallig komen Sam en koleriek Lowieke daar toch wel langs zeker. Gelukkig heeft niemand gezien dat de deur open stond. Op die manier blijft het spannend tot maandag.

0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Heel de buurt staat daar onder verhoogde waakzaamheid. We hebben over het hele Thuisdorp al verschillende keren een helikopter horen vliegen met infraroodcamera. Overal liggen sluipschutters op de loer en er is een burgerwacht opgericht die 's nachts volcontinu patrouilleert. De voortvluchtige staat internationaal geseind en wat nog meer allemaal.
Maar inbreken in een huis waar meer dan 3 koppels waaronder een flik gehuisvest zijn, dat gaat tot twee keer toe vlotjes en probleemloos zelfs als de mensen nog wakker zijn en de schuifdeur half open staat als ze er voorbijlopen
Maar inbreken in een huis waar meer dan 3 koppels waaronder een flik gehuisvest zijn, dat gaat tot twee keer toe vlotjes en probleemloos zelfs als de mensen nog wakker zijn en de schuifdeur half open staat als ze er voorbijlopen

0 x
-
- Poster rang 2
Hallo, Sam en Louis voelen die tocht niet vlak langs die deur ? ? ? Met een stuk riek dat daar hangt opent hij in 'n oogwenk die deur of zag ik dat verkeerd ? ? ? Dat stralen met die zaklamp, amateuristisch. Was het wel Danny ?
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Hij had wel een koevoet meegebracht.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
'T was misschien wel de super slimme Eddy die kwam controleren ?Crackers schreef:Hij had wel een koevoet meegebracht.

0 x
-
- Nog geen rang
- x 1
Op het moment dat Lowie er aan komt, gaat hij gewoon op de grond liggen, terwijl dat terras goed verlicht is. Ik ben zeker dat je hem in het echt meteen zou opmerken. Zelfs als je (mogelijk) maar één oog hebt zoals Lowie.
0 x
- Prieeltje
- Poster rang 1
Zou ook gezworen hebben dat Danny die inbreker was in het huis van Tim en co, maar nu zijn dna in die auto in Spanje gevonden is... 

0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Tja, dat DNA bewijst niet dat hij in Spanje is.
We weten niet veel over Danny, in hoeverre hij misschien toch (een) handlanger(s) heeft die hem wil(len) helpen door op deze manier anderen op een verkeerd spoor te zetten.
We weten niet veel over Danny, in hoeverre hij misschien toch (een) handlanger(s) heeft die hem wil(len) helpen door op deze manier anderen op een verkeerd spoor te zetten.
0 x