Emma Van Damme (Elise Roels)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
-
- x 435
Re: Emma Van Damme (Elise Roels)
Nee, niet radeloos, maar ook verre van gelukkig.jessie V. schreef:Ze maakte niet bepaald de indruk dat ze radeloos was.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Gelukkig zeker niet maar nu ook niet paniekerig, eerder een beetje gelaten zou ik zeggen.
Ik heb echt wel te doen met dat meiske. Ik hoop dat als dit goed afloopt ze toch 2 keer zal nadenken over dat chatten.
Ik kan er best inkomen dat jongeren vrij internet gebruiken maar mss schieten wij wel tekort om hen op de gevaren daarvan te wijzen. Dat ne jonge gast op chat ook wel een 40-jarige pervert kan zijn bvb. Maar hoe kunnen we ze doen luisteren?
Ik heb echt wel te doen met dat meiske. Ik hoop dat als dit goed afloopt ze toch 2 keer zal nadenken over dat chatten.
Ik kan er best inkomen dat jongeren vrij internet gebruiken maar mss schieten wij wel tekort om hen op de gevaren daarvan te wijzen. Dat ne jonge gast op chat ook wel een 40-jarige pervert kan zijn bvb. Maar hoe kunnen we ze doen luisteren?
0 x
Potentia Principatum
- k de vis
- Poster rang 2
zolang men Danny niet gaat verdenken is ze veilig en wordt ze wellicht enkel misbruikt... vroeg of laat maakt Danny echter een fout, en dan komt haar leven in gevaar.
0 x
-
- x 435
k de vis schreef:zolang men Danny niet gaat verdenken is ze veilig en wordt ze wellicht enkel misbruikt... vroeg of laat maakt Danny echter een fout, en dan komt haar leven in gevaar.

Dat komt bij mij over alsof dit maar een onbenullig detail is... Ze wordt enkel misbruikt...

0 x
- k de vis
- Poster rang 2
dat denk ik niet, ben zelf ook misbruikt dus ik weet dat dit littekens zijn voor het leven... bedoelde gewoon dat we nog niet meteen voor haar leven moeten vresenikke schreef:k de vis schreef:zolang men Danny niet gaat verdenken is ze veilig en wordt ze wellicht enkel misbruikt... vroeg of laat maakt Danny echter een fout, en dan komt haar leven in gevaar.![]()
Dat komt bij mij over alsof je maar een onbenullig detail is... Ze wordt enkel misbruikt...

0 x
-
- x 435
OEF!k de vis schreef:dat denk ik niet, ben zelf ook misbruikt dus ik weet dat dit littekens zijn voor het leven... bedoelde gewoon dat we nog niet meteen voor haar leven moeten vreZenikke schreef:k de vis schreef:zolang men Danny niet gaat verdenken is ze veilig en wordt ze wellicht enkel misbruikt... vroeg of laat maakt Danny echter een fout, en dan komt haar leven in gevaar.![]()
Dat komt bij mij over alsof je maar een onbenullig detail is... Ze wordt enkel misbruikt...
Ik hoop dat je littekens je niet teveel parten spelen. 't Beste!

0 x
- zanacht
- Poster rang 2
Emma zag er voor mij toch niet uit als een gebroken meisje gisteren die zwaar mishandeld werd maar gewoon eerder bang.
0 x
-
- x 435
Ik schrok er ook van dat ze er nog redelijk "goed" uitzag. Alsof ze door een zwaar gefrustreerde eenzame ziel ontvoerd is om hem regelmatig gezelschap te houden (wat wij uiteraard niet te zien krijgen) en verder niets. (Laat ons dat laatste hopen...)
0 x
- k de vis
- Poster rang 2
ik heb 'n beetje de indruk dat Danny Emma al een beetje beu is en dat de band aan het verwateren is. misschien was de kick voor Danny wel om Emma volledig in zijn macht te krijgen en zover te krijgen dat ze thuis wegliep. of ze seksuele relatie hebben weten we niet echt, maar het feit dat hij haar uit de kleren liet gaan tijdens het chatten wijst toch in die richting. waarschijnlijk begint Danny beetje zenuwachtig te worden, het terugvinden van die chatlogs is een serieuze bedreiging voor hem want de IP adressen gaan naar hem leiden, tenzij hij ermee knoeit, wat ook niet zonder gevaar is met een alerte collega Tim. als de dreiging groter wordt gaat Danny actie moeten ondernemen en Emma moeten laten verdwijnen.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
- Caligula
- Poster rang 5
Emma zit opgesloten op een zolderkamertje en ziet er nog niet zo slecht uit, dus moet ze wel op tijd eten en drinken krijgen.
Geert is wat 4-5 dagen vastgehouden? Dus dat kan weeral niet. Tenzij hij een handlanger heeft,zijn dementerende moeder? Come on!
Geert is wat 4-5 dagen vastgehouden? Dus dat kan weeral niet. Tenzij hij een handlanger heeft,zijn dementerende moeder? Come on!
0 x
Potentia Principatum
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
- Caligula
- Poster rang 5
Ja,dat zal nooit meer zijn vrees ik,wat ook de uitkomst is. Ik vind wel dat ze er nu wat vaart achter mogen zetten want anders zitten we hier weer met een Sofieke. Dat heeft verdorie 3-4 maanden geduurd helderziende inbegrepen.martha schreef:En dan die smeekbede "kan het niet terug zoals vroeger zijn ?"

0 x
Potentia Principatum
- zanacht
- Poster rang 2
Uit deze zin zou je kunnen afleiden dat ze waarschijnlijk (nog) niet sexueel, zekers ben je nooit natuurlijk.martha schreef:En dan die smeekbede "kan het niet terug zoals vroeger zijn ?"
0 x