Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Re: Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)
Als abortus nog tot de mogelijkheden behoort natuurlijk... Dit kunnen ze doen tot 12 weken na de bevruchting, en aangezien Bram al een hele tijd weg is, zou het misschien ook kunnen dat Jana niet meer binnen die termijn zit?Crackers schreef:Als ze abortus pleegt zoals ze nu wel zullen we het misschien nooit weten van wie het is.dirk schreef:Het kindje is normaal gezien van Bram, dat kan bijna niet anders.
Ze was al "verdikt" toen ze daar in de frens zat, dat was (bijna zeker) voor ze de eerste keer seks heeft gehad met Lowie.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 1
En op die manier zal wellicht uitkomen dat het kindje niet van Lowie maar van Bram is zeker?
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Kan abortus in Nederland niet langer?Christel schreef:Als abortus nog tot de mogelijkheden behoort natuurlijk... Dit kunnen ze doen tot 12 weken na de bevruchting, en aangezien Bram al een hele tijd weg is, zou het misschien ook kunnen dat Jana niet meer binnen die termijn zit?Crackers schreef:Als ze abortus pleegt zoals ze nu wel zullen we het misschien nooit weten van wie het is.dirk schreef:Het kindje is normaal gezien van Bram, dat kan bijna niet anders.
Ze was al "verdikt" toen ze daar in de frens zat, dat was (bijna zeker) voor ze de eerste keer seks heeft gehad met Lowie.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Lacrimosa
- Poster rang 2
Dat is ook wat ik denk, leuke plot voor op een vrijdag (deze, of volgende, of...)dirk schreef:En op die manier zal wellicht uitkomen dat het kindje niet van Lowie maar van Bram is zeker?

0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
In Nederland kan dat tot het moment dat een kindje levensvatbaar is buiten de baarmoeder inderdaad. Wettelijk gezien is dat geloof ik 24 weken...Crackers schreef:Kan abortus in Nederland niet langer?

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- x 435
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
- eddy en nancy
- Poster rang 3
- Contacteer:
Klinkt misschien grof, maar kunnen ze Jana niet gewoon ver wegsturen om te bevallen in een afgelegen klooster of zo ?
Eddy
Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
- Lacrimosa
- Poster rang 2
Nu moet ik zeggen, de meeste pubermeisjes die ik op straat, bus enz tegenkom zijn minstens even irritant als Jana, dus wat dat betreft is het wel realistisch
Ik weet ook wel dat niet alle tieners zo zijn hoor, ik heb een nichtje van net 18 en die is eigenlijk nooit zo geweest (eigen nicht, schoon nicht)

0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik vermoed dat Jana het kindje houdt en aan Peggy 'geeft', in Thuis kan toch alles blijkbaar...
0 x
-
- Poster rang 1
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Ik zou eerder zeggen: ongepland.Devilex schreef:Dan heeft den Bram al twee ongewenste kinderen verwerkt
Je weet nooit hoe de zwangerschap verder vordert

0 x
-
- x 435
we kunnen nog altijd hopen op een "mirakel"satine schreef:Ik zou eerder zeggen: ongepland.Devilex schreef:Dan heeft den Bram al twee ongewenste kinderen verwerkt
Je weet nooit hoe de zwangerschap verder vordert

en nu serieus, ik hoop dat we niet te lang op een jankende Jana moeten kijken, t is zielig
0 x
-
- Poster rang 3
Waarom zou ze het aan Peggy & Peter geven. Wie weet voeden Franky en Tibo het niet op, of Ellen en haar nieuwe vriendin. Da's allemaal speculatie...
0 x