Tibo Timmermans (Maxime De Winne)

Gesloten
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Re: Tibo Timmermans (Maxime De Winne)

Bericht door Luc »

Voor dokter geraak je er pas na 7 jaar zelfs. Zit er in de opleiding verpleegkunde veel wiskunde eigenlijk. Klasgenoten die ik ken die voor die studie kozen, waren in hun tijd toch geen wiskundeknobbels 8) .
0 x
eddy en nancy
Poster rang 3
Poster rang 3
Contacteer:

Bericht door eddy en nancy »

Geheel naast de kwestie, maar moest er toch veel wiskunde aan te pas komen : ze zouden dat beter schrappen en ze leesbaar leren schrijven :lol:

Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.

Viva Hércules !

http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
willem criel
Nog geen rang

Bericht door willem criel »

eddy en nancy schreef:Geheel naast de kwestie, maar moest er toch veel wiskunde aan te pas komen : ze zouden dat beter schrappen en ze leesbaar leren schrijven :lol:

Eddy
haha, goeie. Naart schijnt zijn er wel wat klachten van apothekers die het beu zijn dat ze niet kunnen lezen. Tibo die leert schrijven lol, hij kan in de leerschool gaan bij nen tim de politie agent.
0 x
La vie est dûre sans confiture!
Briseis
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Briseis »

Apothekers moeten niet echt veel lezen van verplegers hoor. Er komt inderdaad weinig wiskunde kijken bij de opleiding verpleegkunde, maar wie weet had hij een goede wiskundeknobbel in het middelbaar en heeft hij alles goed onthouden. Als ik mij goed herinner, waren de oefeningen van Jana ongeveer 4e middelbaar (ook logisch, want ze is 16), ik denk dat ik dat ook nog wel kan zonder extra les wiskunde in de hogere studies.
0 x
willem criel
Nog geen rang

Bericht door willem criel »

is dat geen leerstof van het eerste en tweede middelbaar?
0 x
La vie est dûre sans confiture!
Ann+
x 435

Bericht door Ann+ »

ik denk het niet... het is mij alleszins te moeilijk , wat Tibo allemaal vertelt, en de eerste 2 jaren van het middelbaar onderwijs, ging bij mij de wiskunde nog redelijk vlot...
0 x
smurfin
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door smurfin »

Het is leerstof van het 3e of het 4e middelbaar en als je goed was in wiskunde in het middelbaar, kan je zoiets idd goed uitleggen.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Onnozelaar. Waarom laat hij zichzelf zo hard doen?
0 x
vitalski
Nog geen rang

Bericht door vitalski »

Ben blij dat Tibo eindelijk es boos reageerde op de situatie. Hij mag zich niet laten doen daar.
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

vitalski schreef:Ben blij dat Tibo eindelijk es boos reageerde op de situatie. Hij mag zich niet laten doen daar.
Maakte Tibo zich boos op de situatie???
Ik meende dat ie zich vooral kwaad maakte op Franky, en naar mijn bescheiden mening niet helemaal terecht.
Omdat het vooral een probleem is die hij had kunnen vermijden door eerlijk te zijn, zowel tov Franky als tov zijn dochter!
0 x
vitalski
Nog geen rang

Bericht door vitalski »

Rieka schreef:
vitalski schreef:Ben blij dat Tibo eindelijk es boos reageerde op de situatie. Hij mag zich niet laten doen daar.
Ik meende dat ie zich vooral kwaad maakte op Franky, en naar mijn bescheiden mening niet helemaal terecht.
Omdat het vooral een probleem is die hij had kunnen vermijden door eerlijk te zijn, zowel tov Franky als tov zijn dochter!
Ocharme, wat je zegt is niet helemaal waar want hij moest zijn mond houden van die Ellen.
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

vitalski schreef:
Rieka schreef:
Ocharme, wat je zegt is niet helemaal waar want hij moest zijn mond houden van die Ellen.
Hij heeft niet eens een relatie met Ellen, waarom zou hij dan voor haar zijn relatie met Franky op 't spel moeten zetten?
En met zijn dochter wou hij in eerste instantie(zoals hij en Ellen jaren geleden afgesproken hadden) niets maar dan ook niets te maken hebben.

Je mag fan zijn, hoor, maar we hebben allemaal onze eigen mening, zoals je wel zult merken als je hier(op 't forum) een tijdje vertoeft.
0 x
Ann+
x 435

Bericht door Ann+ »

Tibo nam vanavond de bestelwagen van Sanitechniek om naar dat concert te rijden, met Jana... Raar , dat hij zoiets niet eerst moet vragen of op zijn minst melden aan Franky...
0 x
Peter Jansens
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Peter Jansens »

Ik vond dat ook redelijk raar, ik dacht dat hij een wagen zou hebben.
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
Sasha
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sasha »

Wie zegt dat hij dat niet gevraagd heeft aan Franky ? Ik denk niet dat hij dat zomaar zou doen. Het is niet omdat we het niet in beeld gezien hebben , dat hij het niet gevraagd heeft he. :razz:
0 x
Gesloten