Tom De Decker (Wim Stevens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Re: Tom De Decker (Wim Stevens)
t Is niet omdat er vezels van haar kledij zijn gevonden, dat ze bij hem of door hem vermoord is.
t Kon zijn dat ze bij hem was langsgeweest en daarna alleen vertrokken is en onderweg vermoord ...
t Kon zijn dat ze bij hem was langsgeweest en daarna alleen vertrokken is en onderweg vermoord ...
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Guy beweert wel bij hoog en bij laag dat Fien nooit op zijn appartement geweest is en die stelling is nu wel ontkrachtjohan1969 schreef:t Is niet omdat er vezels van haar kledij zijn gevonden, dat ze bij hem of door hem vermoord is.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
En dat is natuurlijk verdacht. Ik denk dat Tom zijn plan in duigen valt. Guy houdt dit niet vol.
0 x
-
- x 435
Is Tom nu de enige die niet beseft dat Guy geen doorwinterde leugenaar is, Guy piekert over zijn verraad tov Julia en de kinderen, dat ziet toch het kleinste kind
Tom is echt niet goed bezig!
Tom is echt niet goed bezig!
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Tom is helemaal niet goed bezig. Stom jong. Ik snap niet waarom hij dit wil volhouden. Hij zou toch ook moeten zien dat Guy niet kan liegen? Daarvoor moet je echt wel wat meer in huis hebben. Guy brak al bijna toen hij werd verhoord door die agenten.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Dit zegt genoeg over Tom: hij is een gewetenloos man die desnoods over lijken gaat om zichzelf 'de betere' te kunnen tonen.
Bàh!!! Waar is die leuke Tom van vroeger?
Of heeft Canada hem geen goed gedaan? Ik vind hem echt een harteloze l*l geworden.
Bàh!!! Waar is die leuke Tom van vroeger?
Of heeft Canada hem geen goed gedaan? Ik vind hem echt een harteloze l*l geworden.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Zo harteloos vind ik hem nu ook weer niet. Peggy is een gevoelige snaar bij hem. Ik heb het idee dat het nog altijd gevoelig ligt dat ze uit elkaar zijn. In zijn beroep vind ik hem bikkelhard! Ik snap ook niet waarom Ann, zijn zus, niet meer de belangrijkste persoon in zijn leven is. Hij zei dat in seizoen 15 tegen Peggy. Ik heb dat seizoen niet gezien, wel een fragment op Youtube.
Ik denk dat Tom de breuk met Peggy verwerkt door zich op zijn werk te storten. Hij slaat er helaas enorm in door. Als advocaat vind ik hem totaal niet aardig maar als Tom gaat het best.

Ik denk dat Tom de breuk met Peggy verwerkt door zich op zijn werk te storten. Hij slaat er helaas enorm in door. Als advocaat vind ik hem totaal niet aardig maar als Tom gaat het best.

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ben het helemaal eens met Satine. Of het nu om zijn privé leven gaat of om zijn werk; Tom haalt de ene rotstreek na de andere uit sinds hij terug is uit Canada. Tuurlijk geeft hij nog wel wat om Peggy, maar dat is toch nog geen reden om op deze manier te liegen en bedriegen? Het feit dat Tom in staat is om zo te liegen, voor de zoveelste keer trouwens, zegt genoeg over zijn karakter.
Ook ik herken in geen enkel trekje die leuke Tom van vroeger meer...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
De leuke Tom van vroeger die (bijna) een verkrachter verdedigde als advocaat in een zaak tegen Werner die toen samen was met Valerie (waar Tom een blauwtje bij opgelopen had)?Christel schreef:Ben het helemaal eens met Satine. Of het nu om zijn privé leven gaat of om zijn werk; Tom haalt de ene rotstreek na de andere uit sinds hij terug is uit Canada. Tuurlijk geeft hij nog wel wat om Peggy, maar dat is toch nog geen reden om op deze manier te liegen en bedriegen? Het feit dat Tom in staat is om zo te liegen, voor de zoveelste keer trouwens, zegt genoeg over zijn karakter.

Als personage is Tom dezelfde gebleven, alleen was de "Tom van vroeger" vooral nog student.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Kwast
- Poster rang 5
Nou zeg nu wordt Tom wel afgeschilderd als een één of ander satanistische verschijning. Dat vind ik wel een beetje overdreven om eerlijk te zijn. Ik zeg niet dat hij een lieverdje is maar zoals hij nu wordt neergezet begint meer te lijken op iemand als Axel of Guy en dat vind ik een beetje overdreven.
kijk, het klopt dat hij allerlei streken uithaalt maar het is wel duidelijk dat hij wel degelijk gevoel heeft.
[ ja ik moet mijn grote Thuis-liefde wel verdedigen ]

0 x
-
- Poster rang 5
lol, ik vind het ook wat overdreven om hem een slechterik te noemen.Kwast schreef:Nou zeg nu wordt Tom wel afgeschilderd als een één of ander satanistische verschijning. Dat vind ik wel een beetje overdreven om eerlijk te zijn. Ik zeg niet dat hij een lieverdje is maar zoals hij nu wordt neergezet begint meer te lijken op iemand als Axel of Guy en dat vind ik een beetje overdreven.![]()
![]()
kijk, het klopt dat hij allerlei streken uithaalt maar het is wel duidelijk dat hij wel degelijk gevoel heeft.

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat klopt. Maar destijds zag hij meteen af van die verdediging en schaamde zich rot toen hij er achter kwam dat Valerie de waarheid sprak en zijn vriend wel degelijk geprobeerd had om haar te verkrachten.lord F. schreef:De leuke Tom van vroeger die (bijna) een verkrachter verdedigde als advocaat in een zaak tegen Werner die toen samen was met Valerie (waar Tom een blauwtje bij opgelopen had)?Christel schreef:Ben het helemaal eens met Satine. Of het nu om zijn privé leven gaat of om zijn werk; Tom haalt de ene rotstreek na de andere uit sinds hij terug is uit Canada. Tuurlijk geeft hij nog wel wat om Peggy, maar dat is toch nog geen reden om op deze manier te liegen en bedriegen? Het feit dat Tom in staat is om zo te liegen, voor de zoveelste keer trouwens, zegt genoeg over zijn karakter.
Ook ik herken in geen enkel trekje die leuke Tom van vroeger meer...![]()
Toch wel een verschilletje met tegenwoordig dacht ik zo. Zijn manier van doen is de afgelopen seizoenen over het algemeen allesbehalve correct geweest...

0 x
-
- Poster rang 5
wel, ik bekijk het dat dat toen één van z'n eerste zaken was en dat hij zich toen nog voor schaamde, maar dat hij intussen daar al voorbij is.Christel schreef: Dat klopt. Maar destijds zag hij meteen af van die verdediging en schaamde zich rot toen hij er achter kwam dat Valerie de waarheid sprak en zijn vriend wel degelijk geprobeerd had om haar te verkrachten.
Toch wel een verschilletje met tegenwoordig dacht ik zo. Zijn manier van doen is de afgelopen seizoenen over het algemeen allesbehalve correct geweest...

Hij is gewoon zo geëvolueerd. Ik neem aan dat de meesten onder ons wel anders denken dan in het begin van hun carrière?

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat zal ook zeker wel. Maar het is gewoon dat dit ook niet het enige is wat er aan Tom veranderd is. Kijk alleen al eens wat voor een puinhopen hij keer op keer heeft aangericht in zijn familie en die van Rosa en Jenny. Zijn vreemdgangerspraktijken met Peggy, de rechtszaken om zijn kinderen, het een na het ander stapelt zich op. En nu dit weer... Dat hij niet meer zo losbollig is als vroeger vind ik niet meer dan normaal, maar dit is weer het andere uiterste.lord F. schreef:wel, ik bekijk het dat dat toen één van z'n eerste zaken was en dat hij zich toen nog voor schaamde, maar dat hij intussen daar al voorbij is.Christel schreef: Dat klopt. Maar destijds zag hij meteen af van die verdediging en schaamde zich rot toen hij er achter kwam dat Valerie de waarheid sprak en zijn vriend wel degelijk geprobeerd had om haar te verkrachten.
Hij is gewoon zo geëvolueerd. Ik neem aan dat de meesten onder ons wel anders denken dan in het begin van hun carrière?

0 x
- Tomboy
- Poster rang 1
Tom is misschien geen satanische verschijning of slechterik, maar wel een heel egoïstich persoon die uit is op persoonlijk gewin. Dat hij Geert op laat draven voor zijn zogenaamde "hartritmestoornissen" puur en alleen om aan informatie uit een medisch dossier van een overleden persoon te komen is wel heel erg laag. Het enige echte aan de situatie waren de zweetplekken onder zijn oksels, jak, hopelijk heeft hij vanavond een schoon overhemd aan.....dat Tom niet handelde als een topadvocaat bewees Geert wel die hem meteen doorhad
En wat Peggy betreft, ze is misschien wel belangrijk voor Tom, maar ze was nooit belangrijk genoeg om Bianca voor te verlaten.

En wat Peggy betreft, ze is misschien wel belangrijk voor Tom, maar ze was nooit belangrijk genoeg om Bianca voor te verlaten.
0 x