Simonne Backx (Marleen Merckx)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Caligula
- Poster rang 5

-
Lazylady
- x 435
Re: Simonne Backx (Marleen Merckx)
In de 2 minuten dat ik Thuis had opgezet zag ik hoe Mayra werd afgeblaft door Peggy en hoe Simonne haar maar liet doen. Alsof het een dagdagelijks iets is: je personeel afblaffen.
Wat een zwak personage is dit geworden zeg. Peggy zou een moord mogen plegen (en dat was bijna gebeurd) en ze zou nog in de slachtofferrol worden gestopt door Simonne.
Ik bijna niet meer dus.
Wat een zwak personage is dit geworden zeg. Peggy zou een moord mogen plegen (en dat was bijna gebeurd) en ze zou nog in de slachtofferrol worden gestopt door Simonne.
Ik bijna niet meer dus.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Simonne zit natuurlijk wel in de clan Peggy.
0 x
Potentia Principatum
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Simonne bedoelt het vast goed, maar na die uitbarsting van Peggy door het bezoekje van Peter en Femke, moet ze toch eigenlijk zelf ook wel inzien dat Ann en Mayra gelijk hebben als ze zeggen dat Peggy momenteel niet bepaald stabiel genoeg is om op Sandrine te passen. Iemand een boost geven zodat diegene zich weer beter kan gaan voelen na een depressie is één ding, maar om daar nou een kind voor in te zetten...
Ik vraag me af hoe Simonneke zelf gereageerd zou hebben, als ze haar dat bijvoorbeeld jaren geleden gevraagd hadden toen Franky nog klein was. Volgens mij had ze dan ook niet bepaald overgelopen van enthousiasme...
Ik vind het vooral jammer dat ook zij blijkbaar alleen nog maar inzit met Peggy's grillen en wensen, en totaal geen rekening houdt met de rest van de situatie. Peggy is daar in mijn ogen totaal niet mee geholpen.
Dat gezegd zijnde, kon ik eigenlijk nog wel begrijpen dat Peggy Mayra geen vrij wilde geven. Simonne was dan misschien wel gezwicht met een gezonde dosis tegenzin, en ik vraag me af of het om de juiste redenen was dat Peggy het alsnog weigerde natuurlijk (die tirade had ook zeker wel wat minder gemogen), maar ik kan me voorstellen dat het eigenlijk geen doen is voor een taxibedrijf als je personeel zo even tussen neus en lippen door komt zeggen dat ze diezelfde middag vrijaf willen
Ik vraag me af hoe Simonneke zelf gereageerd zou hebben, als ze haar dat bijvoorbeeld jaren geleden gevraagd hadden toen Franky nog klein was. Volgens mij had ze dan ook niet bepaald overgelopen van enthousiasme...
Ik vind het vooral jammer dat ook zij blijkbaar alleen nog maar inzit met Peggy's grillen en wensen, en totaal geen rekening houdt met de rest van de situatie. Peggy is daar in mijn ogen totaal niet mee geholpen.
Dat gezegd zijnde, kon ik eigenlijk nog wel begrijpen dat Peggy Mayra geen vrij wilde geven. Simonne was dan misschien wel gezwicht met een gezonde dosis tegenzin, en ik vraag me af of het om de juiste redenen was dat Peggy het alsnog weigerde natuurlijk (die tirade had ook zeker wel wat minder gemogen), maar ik kan me voorstellen dat het eigenlijk geen doen is voor een taxibedrijf als je personeel zo even tussen neus en lippen door komt zeggen dat ze diezelfde middag vrijaf willen
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Zo is het gegaan door de eeuwen heen
Ik zou dat ook niet goed gevonden hebben. Maar de manier waarop was niet erg charmant. Ik zou was ik Mayra op die manier ook weg gegaan zijn.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Nu moet ook wel gezegd dat het daar in dat taxibedrijf een echt kippenhok is. De ene kan dan en dan weer niet de andere moet die of die gaan spreken enz...Dat was zo bij taxi Leo ook nog in de tijd van Tersmissen.
Zo kunt ge toch geen bedrijf runnen,behalve in Thuis natuurlijk.
Zo kunt ge toch geen bedrijf runnen,behalve in Thuis natuurlijk.
0 x
Potentia Principatum
-
ikke
- x 435
Voor mij is daarmee alles gezegd over dit voorval.Caligula schreef: Zo kunt ge toch geen bedrijf runnen,behalve in Thuis natuurlijk.
Laatst gewijzigd door ikke op za 01 nov 2014, 14:53, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
-
ranske
- Poster rang 4

en niet alleen bij het taxibedrijf en als er al gewerkt wordt valt iedereen met de deur in huis over prive problemen.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Idd, dat is en was zo in Sanitechniek,Marie Design, Tersmissen,zus&zo,notariskantoor Peter, advocatenkantoor Tom enz.
We kunnen alleen maar hopen dat daar WEL wordt gewerkt als wij het niet zien.
0 x
Potentia Principatum
-
lord F.
- Poster rang 5

Geeft toe dat dat niet voor opwindende tv zorgt als er heel naarstig in stilte wordt gewerkt.Caligula schreef:Idd, dat is en was zo in Sanitechniek,Marie Design, Tersmissen,zus&zo,notariskantoor Peter, advocatenkantoor Tom enz.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
En dan de reden waarom: 'Sandrine wil het zo graag' - ik zou bij mijn baas ook wel bot vangen!Christel schreef:Dat gezegd zijnde, kon ik eigenlijk nog wel begrijpen dat Peggy Mayra geen vrij wilde geven. Simonne was dan misschien wel gezwicht met een gezonde dosis tegenzin, en ik vraag me af of het om de juiste redenen was dat Peggy het alsnog weigerde natuurlijk (die tirade had ook zeker wel wat minder gemogen), maar ik kan me voorstellen dat het eigenlijk geen doen is voor een taxibedrijf als je personeel zo even tussen neus en lippen door komt zeggen dat ze diezelfde middag vrijaf willen
Dat had Mayra toch ook wel kunnen bedenken dat dit bij Peggy in slechte aarde zou vallen.
Maar goed, dit is het topic van Simonne.
Waarom die opeens zo pro Peggy is, dat weet ik niet.
Ok, het is haar 'stiefdochter' en ze runnen samen het taxibedrijf, maar dat Simonne ook zou gelogen hebben tov de politie, moest haar iets gevraagd geworden zijn - dat vind ik toch wel een vreemde gedachte.
Dat vind ik helemaal niet bij haar passen.
En ja, Peggy is de enige van Frank's kinderen die nog in België woont, maar er zijn grenzen aan hoeveel je voor iemand over hebt.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Tja,Simonne zit eigelijk een beetje tussen 2 vuren.Aan de ene kant hebt je de Frank die zijn dochter verdedigt en aan de andere kant Mayra die ook mee beslist bij wie Sandrine al of niet mag komen en waar ze ook mee overeen moet komen.
0 x
Potentia Principatum
- zanacht
- Poster rang 2

Simonne die mag haar mond gerust ook eens open trekken en zeggen tegen Peggy dat ze te ver gaat en dat de beslissingen met 2 moeten genomen worden, het is per slot van rekening ook haar bedrijf. Dat Peggy dankbaar is dat iedereen haar al in bescherming neemt en zwijgt, zeg. Zien ze nu zelf niet in hoe labiel ze is? 
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Idd, en dan moet Simonne nog achter Mayra aanrennen om haar toch te overtuigen haar job te doen. Dit gaat ook vlug onhoudbaar worden voor Simonne. Ze zou eigelijk beter proberen Peggy buiten te kegelen. Dit is echt geen manier om een zaak te runnen.
0 x
Potentia Principatum