Mayra Magiels (Muriel Bats)

Gesloten
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 974
x 577

Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)

Bericht door martha »

nounake schreef:Ik vraag me af of Mayra soms één of andere belofte heeft afgelegd om steeds in zwart en rood gekleed te gaan . Of heeft ze acties in die kleur van stoffen ? :razz: :razz: :razz: Het staat haar heel goed maar wat afwisseling zou toch mogen .
Nounake, Mayra heeft geluisterd naar jou : gisterenavond drong ze een mintkleurig truitje onder een grijze zak van een overgooier :mrgreen:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Dat Mayra maar een andere vrouw zoekt, die tenminste eerlijk is. Terecht dat ze kwaad is!
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

Lazylady schreef:Dat Mayra maar een andere vrouw zoekt, die tenminste eerlijk is. Terecht dat ze kwaad is!
zo'n vaart zal het ook wel niet lopen, denk ik
maar ze mag Ann wel behoorlijk onder druk zetten :whistle:
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Mayra is echt the voice of reason in dat huis aan het worden. Iedereen leeft in zijn eigen magische wereld en zit zichzelf en anderen vanalles wijs te maken ('het zal wel niet uitkomen Ann, je moet zwijgen Ann!') maar Mayra is zowat de enige die de zin voor realiteit niet heeft verloren en correct handelt.
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Ja, maar zolang Ann niks zegt is het haar woord tegen de rest. Mayra weg en Judith in de plaats? Ik vraag het mij toch af.
0 x
KennethC
Nog geen rang

Bericht door KennethC »

Nee, Judith zal niet met Ann gaan, dat lijkt me raar. :eh:
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

KennethC schreef:Nee, Judith zal niet met Ann gaan, dat lijkt me raar. :eh:
We zitten hier wel in Thuis hé!
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Denk ook niet dat Ann en Judith een koppel gaan worden. Zie ze eerder iets beginnen met Tom of Peter.
0 x
Afbeelding
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Poolaapje schreef:Denk ook niet dat Ann en Judith een koppel gaan worden. Zie ze eerder iets beginnen met Tom of Peter.
ze zit nog in een scheiding hé. :) normaal gezien duurt het dan wel even voor er een nieuwe relatie komt.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

lord F. schreef:
Poolaapje schreef:Denk ook niet dat Ann en Judith een koppel gaan worden. Zie ze eerder iets beginnen met Tom of Peter.
ze zit nog in een scheiding hé. :) normaal gezien duurt het dan wel even voor er een nieuwe relatie komt.
Hé Lord F ben je de Peter en Sofie vergeten? Hij was toen nog wel heel leuk getrouwd ja? Enfin waar ik eigelijk op wacht is Peter en Peggy en Tom en...Femke. Dat zou pas vonken slaan! Maar dan moet ik wel Lynn elimineren en daar heb ik het moeilijk mee!
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Die ex-man heeft toch al een nieuwe vriendin, waarom zou zij dan moeten wachten tot de echtscheiding om een nieuwe relatie te beginnen? En is er gezegd dat die echtscheiding nog aan de gang is of dat deze al afgerond is?

Peter leefde al wel langer gescheiden van tafel en bed, die waren enkel nog op papier getrouwd. Slechte vergelijking met deze situatie volgens mij.

En dat is hier wel geweldig off-topic in het topic van Mayra.
0 x
Afbeelding
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Yep, gelijk heb je maar blijft het feit dat de lieve Peter nooit iets gezegd heeft tot zijn niet zo ex-vrouw ineens voor zijn neus stond!!!
0 x
Thuisforum
Administrator
Administrator
x 9
x 63

Bericht door Thuisforum »

(ontopic)
0 x
dirk
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door dirk »

Ze zal content zijn nu zeker? Haar plannetje is bereikt, proficiat. :sick:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

dirk schreef:Ze zal content zijn nu zeker? Haar plannetje is bereikt, proficiat. :sick:
Haar plannetje? Nee, het was Ann die zelf naar de politie wou; of heb je het niet goed gehoord?
Moest Katrien dan de schuld blijven krijgen? Was dat beter geweest voor dat arme kind?
Hoe zou jij het eigenlijk vinden onterecht beschuldigd te worden? Dat vraag ik me nu eens heel hard af.
0 x
Gesloten