Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 551
Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Ik denk dat de moord op Marianne zal mislukken.
Tom, Ann en Marianne komen tot inkeer en plots worden ze allemaal terug een gelukkig gezinnetje.
Marianne wordt terug het grote geweld van weleer, case closed.
Tom, Ann en Marianne komen tot inkeer en plots worden ze allemaal terug een gelukkig gezinnetje.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Euh, moord? En hoe komen we daar nu plots bij?Kiki_Dee schreef:Ik denk dat de moord op Marianne zal mislukken.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 551
William/Henri...lord F. schreef:Euh, moord? En hoe komen we daar nu plots bij?Kiki_Dee schreef:Ik denk dat de moord op Marianne zal mislukken.
0 x
- Suske
- Poster rang 2

- x 238
- x 187
Voor eventuele gebeurtenissen in de (verre) toekomst, is er nog altijd het speculatietopic. Hier gaat het vooral over de dingen die de personages momenteel meemaken.
Gelieve daar een beetje rekening mee te houden...
Gelieve daar een beetje rekening mee te houden...
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Een gezellig onderonsje tussen Marianne en William zou ik zeggen of niet?
0 x
Potentia Principatum
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
Op het eerste zicht wel, maar William zei wel dat haar hartritmestoornissen en haar hoge bloeddruk geen probleem waren?
Als ik Marianne was, zou ik wel mijn medicatie zelf 'beheren'.
Als ik Marianne was, zou ik wel mijn medicatie zelf 'beheren'.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Nu wordt het nog makkelijker voor William om haar iets aan te doen. Hij kan het op haar hart steken.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Caligula
- Poster rang 5

Het zijn net die medische gegevens van Marianne die voor William zo interessant zijn uiteraard.
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Opvallend hoe Marianne doet alsof het haar koud laat haar kinderen en kleinkind koudweg achter te laten.
En dat allemaal om levenslang (!) bij Jommeke te zijn? 
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

En onze puber Marianne die raast maar door. Zelfs William kan haar niet tegenhouden (wil hij dat wel echt?) Waar is de Marianne van weleer gebleven?
0 x
Potentia Principatum
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Ik snap William zijn houding niet Of liever gezegd nog steeds niet.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Het leek zo gekunsteld dat het mij niet zou verbaasd hebben als Marianne ook Rosa op de koffie had uitgenodigd.Caligula schreef:Een gezellig onderonsje tussen Marianne en William zou ik zeggen of niet?
0 x
-
Soapseut
- x 435
Jommeke zal het leven met Marianne voorlopig zo slecht nog niet vinden. Zijn gezondheid lijkt wel in orde en hij is ook wat jonger dan Marianne. Zij heeft een nieuwe nier en nu ook hartkloppingen en een hoge bloeddruk. Als ze vanzelf sterft hoeft hij haar niet te vermoorden hè.
Bovendien... Geld kan hij doen verdwijnen, vastgoed niet. Dat gaat naar de kinderen. Hij heeft er baat bij dat ze dat geld op haar rekening laat staan en niet belegt in bakstenen.
Bovendien... Geld kan hij doen verdwijnen, vastgoed niet. Dat gaat naar de kinderen. Hij heeft er baat bij dat ze dat geld op haar rekening laat staan en niet belegt in bakstenen.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Door alle rechtszaken en ruzies is Marianne inmiddels helemaal vervreemd van haar kinderen en kan - zoals ze zelf ook al zei - de spanningen niet meer aan. Blijkbaar zit haar dat allemaal zo hoog dat ze nog liever bij William blijft en het risico loopt dat hij zijn oude streken toch niet verleerd is, dan dat ze alleen achterblijft, denk ik. Want dat is momenteel toch het enige alternatief wat ze heeft als ze William kwijtraakt, en Marianne is niet bepaald goed in alleen zijn, dat heeft ze over de jaren wel bewezen met de manier waarop ze steeds mensen in huis haalt en onder haar dak probeert te houden.Captain Cuckoo schreef:Opvallend hoe Marianne doet alsof het haar koud laat haar kinderen en kleinkind koudweg achter te laten.En dat allemaal om levenslang (!) bij Jommeke te zijn?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Djenner
- Poster rang 2

Wat wel realistisch is, ik zie dit binnen eigen familie, is dat mensen die wat labiel zijn en vaak ook wat neurotisch snel processen ( al was het maar via het vredegerecht) aangaan voor iets wat andere families uitpraten. Vaak mensen die heel goed geleerd hebben hoe geld te verdienen ( of krijgen zoals het geval van Marianne) en daardoor een fierheid hebben. Marianne heeft geld, een huis, haar trots en praten lukt bij zo'n mensen vaak niet meer.
0 x