Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Ik weet het nog zo niet Daffy : vond hem toch maar bedenkelijk kijken nadat zijn "grote vlam" Katrien hem liet staan ook het feit dat hij door in Cody zijn dossier te kijken zijn carrière in gevaar kan brengen, liet haar blijkbaar steenkoud.
En wie verdient er een lap : Simonne, Katrien, Rosa.
En Marianne en tante Claire : om zomaar binnen te vallen bij Tom die aan het werken is, en er geen oren naar hebben en van hem verwachten dat hij hen gaat bedienen als twee vorstinnen En oh ja, ik heb dat ook nog meegemaakt, heel heel lang geleden toen mijn ex-schoonfamilie zomaar op een zaterdagmiddag binnenviel en eiste dat we gingen aperitieven terwijl ik eigenlijk aan het poetsen/dweilen was Toen ik hen wandelde sturen heb ik dat nog maanden aan een stuk mogen horen hoe ondankbaar ik hen behandeld had Het was eigenlijk iets dat ik vergeten was maar door die scéne terug in mijn geheugen schoot.
martha schreef: di 16 dec 2025, 15:39
En Marianne en tante Claire : om zomaar binnen te vallen
zo herkenbaar die situatie en zo vervelend! Ik denk dan bij mezelf: dat zijn mensen die toch in hun leven niet het minste 'benul' hebben van hoe storend ze zijn. Terwijl je in volle concentratie zit, daar niet alleen komen storen, maar ook nog eisen stellen wat zij willen op dat moment! Tom heeft het eigenlijk niet goed opgelost. Hij heeft hem nog bediend! Ik had ook zo'n schoonfamilie, hate het en de enige oplossing is: duw ze werk in hun handen en ze komen veel minder!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes