O Nancy - haar gekwetstheid toen ze hoorde wat Dieter en Femke over haar zeiden, begreep ik wel. Maar nu?
Het is een beetje tenenkrommend hoe ze daar tekeer gaat en duidelijk laat merken dat ze helemaal niet weet wat ze wil.
Normaal vind ik Nancy best wel een ok personage, behalve als ze zo overdreven doet.
Ze rijdt zichzelf altijd vast (figuurlijk). Of ergens tegen (letterlijk).
Personage waar ik mij het meest aan erger
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
En nu bij arme Eddy. Hem zoveel nieuwe hoop geven ...en met haar beperkt verstand (ondanks al haar boeken die ze nu overal meesleept) en inzicht, is ze weer de meest onwetende in het appartement. Brit wijst er haar op, maar neeje, ze weet het beter! Veel verbetering in haar beperkte mind is er niet te bespeuren!satine schreef: za 11 okt 2025, 11:38 Ze rijdt zichzelf altijd vast (figuurlijk). Of ergens tegen (letterlijk).
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Marie, bij haar ontbijtje met Cody. Hoe lang zal het duren voor ze Vince dumpt voor de betere optie ??
En al dat gestoef met "haar huis" dat ze volledig in het nieuw gezet heeft, want ik ben interieurexpert. Heel even vergeten dat ze huurt van Lowie en dat die de make-over betaalt en dat dit alles eigenlijk een vriendendienst is vanwege Andreas ??
Verder Waldek. In plaats van Nancy een soort van huurcontractje voor te leggen, gooit hij haar uit zijn flat om iemand anders twee weken uit de nood te helpen. Met als resultaat dat Nancy gaat schooien bij Eddy - die alweer begint te dagdromen. Maar Eddy toch
En al dat gestoef met "haar huis" dat ze volledig in het nieuw gezet heeft, want ik ben interieurexpert. Heel even vergeten dat ze huurt van Lowie en dat die de make-over betaalt en dat dit alles eigenlijk een vriendendienst is vanwege Andreas ??
Verder Waldek. In plaats van Nancy een soort van huurcontractje voor te leggen, gooit hij haar uit zijn flat om iemand anders twee weken uit de nood te helpen. Met als resultaat dat Nancy gaat schooien bij Eddy - die alweer begint te dagdromen. Maar Eddy toch

0 x
-
- Nog geen rang
- x 196
- x 35
Thilly door haar arrogante en ronduit kinderachtige houding. Hopelijk trekt ze snel naar een Thais dorpje om daar de beste massage ooit te krijgen.
Lynn door haar gestook met Simonne, en ze heeft helemaal geen schuldbesef. Simonne heeft nog het fatsoen om zich te excuseren, maar ze ontvangt die met alle plezier zonder zelf iets in de plaats te stellen.
En hoe Christine zich gedraagt in en over het ziekenhuis is echt tenenkrullend. Dit was er ver over.
Lynn door haar gestook met Simonne, en ze heeft helemaal geen schuldbesef. Simonne heeft nog het fatsoen om zich te excuseren, maar ze ontvangt die met alle plezier zonder zelf iets in de plaats te stellen.
En hoe Christine zich gedraagt in en over het ziekenhuis is echt tenenkrullend. Dit was er ver over.
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Dat gezicht van Lyn hoe ze reageerde op de excuses van Simonne. Zo zelfverzekerd en arrogant. Precies als: ik heb hier toch wel de overwinning binnen. Ik vond het zelfs vernederend voor Simonne.Hopelijk houdt ze haar waardigheid en kan ze op een dag Lyn ontmaskeren.Level10 schreef: vr 17 okt 2025, 20:18 maar ze ontvangt die met alle plezier zonder zelf iets in de plaats te stellen.
En zoals gewoonlijk : Tilly. Dat mens kan toch geen vrienden meer hebben als je ziet hoe vernederend haar opmerkingen zijn.
ze was er toch niet goed van van de preek van Eddy.
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Wat niet wegneemt dat Thilly (en Frank én Britt) gelijk hadden. Hoe hard Eddy ook zijn best doet, met Nancy zal hij nooit nog een romantische relatie hebben.
Het is dus wachten op een volgende teleurstelling.
Het is dus wachten op een volgende teleurstelling.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Thilly heeft inderdaad gelijk, maar de manier waarop ze met mensen omgaat en zich overal ongevraagd moeit en opdringt, is gewoon ergerlijk.
En ook Nancy, met haar 'onafhankelijk gedoe', maar profiteren van onderdanige Eddy is geen enkel probleem.
Tot zover de 'nieuwe Nancy'
En ook Nancy, met haar 'onafhankelijk gedoe', maar profiteren van onderdanige Eddy is geen enkel probleem.
Tot zover de 'nieuwe Nancy'

1 x