Wat er niet klopt in Thuis

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
2fast
Nog geen rang

Re: Wat er niet klopt in Thuis

Bericht door 2fast »

vdbemdsa schreef:
tvx1 schreef:
Crackers schreef:Het telefoonnummer op de flyers van De Kabouters telt een cijfer te veel. Veel respons via de telefoon moet hij dus niet verwachten. Tuut tuut tuut tuut het nummer dat u vormde is niet in gebruik tuut tuut tuut le numéro que vous avez appelé n'est pas disponible tuut tuut tuut tuut the number you've dialled is not available tuut tuut tuut tuut die Nummer die Sie tuut tuut tuut tuut.
Wat mij eerder opviel is dat het een 016 nummer is. Dat wil dus zeggen dat de Kabouters ergens in het Leuvense ligt. Dat betekent dat die werknemers die allemaal uit Ternat komen toch elke dagen een serieuze verplaatsing moeten doen.
Mannekes!! fictief nummer he!
Leuven klopt wel, ik zag enkele afleveringen geleden "zone Leuven" op de politie-combi van Tim en Dieter staan. (ik denk toen ze Eddy tegen kwamen)
0 x
Renée
Nog geen rang
x 5
x 36

Bericht door Renée »

Dinsdagavond zat Nancy kwaad aan tafel in de Withoeve omdat Eddy de papieren niet was komen tekenen. Daarop zei Peter dat ze naar huis mocht gaan. Maar de Withoeve is toch haar thuis?
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Renée schreef:Dinsdagavond zat Nancy kwaad aan tafel in de Withoeve omdat Eddy de papieren niet was komen tekenen. Daarop zei Peter dat ze naar huis mocht gaan. Maar de Withoeve is toch haar thuis?
Haar appartement in de Withoeve is haar thuis. ;-)
De Withoeve zelf is nog steeds van Peter. :-)
Maw Peter zei dat ze naar haar kamer mocht gaan.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Renée
Nog geen rang
x 5
x 36

Bericht door Renée »

Ik vind het ook raar dat Waldek tijdens zijn gesprekken met Simonne en Frank helemaal geen jas aanhad? Waarom vinden ze dan zijn jas in het water?
0 x
pnele
Poster rang 1
Poster rang 1
x 8
x 7

Bericht door pnele »

Renée schreef:Ik vind het ook raar dat Waldek tijdens zijn gesprekken met Simonne en Frank helemaal geen jas aanhad? Waarom vinden ze dan zijn jas in het water?
Dat was ook mijn reactie maar blijkbaar had hij die gewoon vast (mijn vriend had dat toch zo gezien). Dusja dat die dan tijdens het gevecht met Frank in het water valt is dus wel heel goed mogelijk.
0 x
Guapa
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Guapa »

Nancy en Pieter wonen in het vroegere apt van Joelia, maar toch zien we hen alleen in de privé van Peter en Femke zitten . Douchen, rusten, babbelen, pintje drinken , gazetje lezen ... kweenie zenne, ik hou van mijn schoonmoeder maar nu ook nie zoveel dat ze meer bij mij moet zitten dan in haar eigen huis .
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1665
x 2570

Bericht door satine »

Zijn het niet Renzo en Charité die in het vroegere appartement van Julia wonen?
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

satine schreef:Zijn het niet Renzo en Charité die in het vroegere appartement van Julia wonen?
Klopt, ik weet niet waar Nancy, Dieter en Britney juist wonen in de Withoeve :denk:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Griffo
Nog geen rang

Bericht door Griffo »

Crackers schreef:
satine schreef:Zijn het niet Renzo en Charité die in het vroegere appartement van Julia wonen?
Klopt, ik weet niet waar Nancy, Dieter en Britney juist wonen in de Withoeve :denk:
Denk waar peggy vroeger woonde zeker... secret room :lol:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Griffo schreef:
Crackers schreef:
Denk waar peggy vroeger woonde zeker... secret room :lol:
Ze woonden daar vroeger ook met meerdere koppels in die privé. Leo&Jenny, Waldek&Rosa, Peggy&Peter en zelfs Jana&Bram eens tijdje. Ik ga er voor het gemak van uit dat Peter&Femke wonen waar Leo&Jenny vroeger woonden en dat Nancy&Dieter het vroegere verblijf van Rosa&Waldek betrekken. Ik vermoed dat Britney dan de oude kamer van Kasper zal gekregen hebben.
0 x
Guapa
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Guapa »

dan begin ik ook een b&B, dat wordt groter met de week :-))
allee, tot lezes misschien binnenkort
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Mogelijks was er dus gisteren een ( volgens de regels van dit forum) echte " wat klopt er niet in Thuis" scene:

Vrijdagavond eindigt de aflevering terwijl Marieke achteraan op bed ligt, en Luc in het bed( zonder al te veel kleding aan) . Maandagavond is Bob plots aan het reanimeren, terwijl Marieke dwars op het bed ligt( op de plaats waar Luc lag) en zit Luc aangekleed in zijn rolstoel. het is toch niet logisch , dat Bob en Lowie eerst Luc uit dat bed hebben gehaald, aangekleed en in zijn rolstoel gezet, en vervolgens Marieke hebben verplaatst om te beginnen reanimeren?

Of zie ik dat nu verkeerd en is een dergelijke fout in het scenario niet wat men hier verstaat onder "Wat klopt er niet in Thuis?"
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1665
x 2570

Bericht door satine »

Ik denk wel dat dit in dit topic thuis hoort. :yup:
Als ze Marieke toch hebben verplaatst, hadden ze haar even goed op de grond kunnen leggen om haar fatsoenlijk te kunnen reanimeren.
Op een harde ondergrond dus, niet op een zachte matras. Als je op een bed wil reanimeren, moet je op zijn minst een plank onder de patiënt schuiven.
En Luc, dat die zo razend snel aangekleed en wel terug in zijn rolstoel zat :shock:
Dat was inderdaad op zijn minst opmerkelijk te noemen.
0 x
Guapa
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Guapa »

Ik heb ook niemand die smurrie zien opruimen vrijdag. Eerst moest ze spouwen , lag de vloer vol , en daarna lag dat er prcies niet meer .
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik denk dat je het anders moet zien. De scenaristen rekenen er op dat zo'n dingen niet opvallen (waarom? daar heb ik zo mijn gedacht over maar goed) Dus wat doen ze? Ze compresseren eigelijk 2 episodes in één. Vandaar dat Luc al helemaal aangekleed in de rolstoel zat terwijl Bob verwoed bezig was met Marieke te reanimeren sinds vrijdagavond. Zo is dat. Waarom doen ze dat?
Da's simpel hé: ze moeten nl aan het juiste aantal episodes komen eind juni. Dus als je het te breed uitsmeert kom je er niet.
Really echt simpel. En vinden ze dat nu echt vervelend dat er hier een paar slimmerikken rondlopen die dat hebben opgemerkt? Ik denk het niet. ;)
0 x
Potentia Principatum
Plaats reactie