Personage waar ik mij het meest aan erger
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Rosa met haar sexcomplex tegenwoordig.
2 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ja, Dat glunderende gezicht van Rosa, elke keer als ze nog maar denkt dat er iets intiems gebeurd is of zal gebeuren, begint echt wel storend te worden.
Lyn - ze is net iets te happig om met Hannah alleen te zijn. En ze liegt.
Ik begrijp dat Tim de constante zorg(en) voor en om zijn dochtertje graag af en toe uit handen geeft, maar hij kent zijn zus.
Een vos verliest zijn of haar haren niet.
Lyn - ze is net iets te happig om met Hannah alleen te zijn. En ze liegt.
Ik begrijp dat Tim de constante zorg(en) voor en om zijn dochtertje graag af en toe uit handen geeft, maar hij kent zijn zus.
Een vos verliest zijn of haar haren niet.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Heeft ze ooit iets anders gedaan ?satine schreef: do 19 jun 2025, 09:57 Lyn - ze is net iets te happig om met Hannah alleen te zijn. En ze liegt.

Dat gaat er nog serieus botsen met Simonne. En deze keer ga ik supporteren voor Simonne

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Marianne met haar gewauwel over 'familie is het belangrijkste'.
Nee, u bedoelt 'uiterlijke schijn en 'standing' zijn belangrijk' - als familie zo belangrijk zou zijn als u beweert, had u naar Robin geluisterd en Thèrése willen ontmoeten.
Nee, u bedoelt 'uiterlijke schijn en 'standing' zijn belangrijk' - als familie zo belangrijk zou zijn als u beweert, had u naar Robin geluisterd en Thèrése willen ontmoeten.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Onvoorstelbaar waar die mensen (Tom/Marianne/Karin...) bang voor zijn. Dat Thérèse Robin's "toekomst in gevaar brengt", dat ze "van hem financieel gaat profiteren", dat zij "hem op het verkeerde pad gaat brengen"...
Ik denk dat het net omgekeerd is, Thérèse is een braaf dutske vergeleken met de fratsen die Robin al allemaal heeft uitgehaald. Zij zou dus tegen hem in bescherming moeten genomen worden, wat dàt betreft had Sunny zelfs misschien wat gelijk (afgezien dan van de schabouwelijke ongepaste manier waarop hij het aanbracht)...
Maar wie weet zit Robin straks dik in de schulden met zijn crypto-avontuur.
Verder natuurlijk Marie, de manier waarop ze met mannen omgaat, niet oké
En Lyn - een doodziek kind gebruiken om haar eigen egoïstische plannetjes ten uitvoer te brengen. Shame on you Lyn
Ik denk dat het net omgekeerd is, Thérèse is een braaf dutske vergeleken met de fratsen die Robin al allemaal heeft uitgehaald. Zij zou dus tegen hem in bescherming moeten genomen worden, wat dàt betreft had Sunny zelfs misschien wat gelijk (afgezien dan van de schabouwelijke ongepaste manier waarop hij het aanbracht)...
Maar wie weet zit Robin straks dik in de schulden met zijn crypto-avontuur.
Verder natuurlijk Marie, de manier waarop ze met mannen omgaat, niet oké

En Lyn - een doodziek kind gebruiken om haar eigen egoïstische plannetjes ten uitvoer te brengen. Shame on you Lyn

0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Lyn wegens schijnheilig.
Tom wegens zijn arrogantie.
Marianne die de Hyacinth Bouquet van Thuis is. Alleen is ze niet grappig zoals de echte.
Tom wegens zijn arrogantie.
Marianne die de Hyacinth Bouquet van Thuis is. Alleen is ze niet grappig zoals de echte.
1 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Gisteren met stip: Yasmine. Zo van haar oren maken over de pot choco, maar zelf eens rechtstaan? Nee, liever bediend worden.
En ja ze is een puber, maar in dit geval mocht er toch iemand iets van gezegd hebben vind ik.
Maar Peter vindt het blijkbaar allemaal amusant en Christine wil krampachtig de goeie mama zijn.
En ja ze is een puber, maar in dit geval mocht er toch iemand iets van gezegd hebben vind ik.
Maar Peter vindt het blijkbaar allemaal amusant en Christine wil krampachtig de goeie mama zijn.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ergeren is een groot woord, maar de verliefdheden van Marie zijn altijd zo 'veel'.
Elke keer is de nieuwe amant de liefde van haar leven, het is er een beetje over.
Elke keer is de nieuwe amant de liefde van haar leven, het is er een beetje over.
1 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ze moet nu een beetje kalm aan gaan doen want het aantal beschikbare mannen dunt sterk uit.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Robin, die denkt nadat Karin nog voor hem zal springen
0 x
-
- Nog geen rang
- x 6
- x 7
Marie, en ik weet niet waarom. Niet persé het aantal mannen dat ze sinds haar terugkomst al achter de kiezen heeft. Niet de woningen die ze zomaar in haar schoot geworpen krijgt: eerst Louis zijn huis, daarna dat van Peter. Ik weet niet waarom, maar toch erger ik mij aan het personage 

1 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Je bent niet alleen - ik vind Marie altijd net iets te.
Te overdreven snotterig om het overlijden van Cédric en haar schuldgevoel, te overdreven in haar verliefdheden, die elkaar in recordtempo opvolgen, te giechelig met Vince, terwijl ze vorige week nog zo diep in de put zat.
Haar 'Oh, maar dit is allemaal zo geweldig' tegen Vince alsof hij een kleuter is die net zijn eerste tekening gemaakt heeft. Gewoon te, allemaal.
Marie komt op mij heel fake over.
Te overdreven snotterig om het overlijden van Cédric en haar schuldgevoel, te overdreven in haar verliefdheden, die elkaar in recordtempo opvolgen, te giechelig met Vince, terwijl ze vorige week nog zo diep in de put zat.
Haar 'Oh, maar dit is allemaal zo geweldig' tegen Vince alsof hij een kleuter is die net zijn eerste tekening gemaakt heeft. Gewoon te, allemaal.
Marie komt op mij heel fake over.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Hier ook iemand die niet hoog oploopt met Marie. Profiteren van .... is haar belangrijkste motief. En zoals ze gisteren uitdagend naar Eddy keek 

0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
satine schreef: vr 19 sep 2025, 11:50 Te overdreven snotterig om het overlijden van Cédric en haar schuldgevoel, te overdreven in haar verliefdheden, die elkaar in recordtempo opvolgen, te giechelig met Vince...
Nog eentje vergeten, te plakkerig met haar zoon. Benieuwd hoe Emma hierop zal reageren, wanneer ze dat opmerkt. Al vind ik het vreemd dat Marie Emma bij mijn weten nog nooit ontmoet heeft - terwijl die nu toch al even een koppel vormt met Andreas en hij stapelgek is op haar.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
O Nancy - haar gekwetstheid toen ze hoorde wat Dieter en Femke over haar zeiden, begreep ik wel. Maar nu?
Het is een beetje tenenkrommend hoe ze daar tekeer gaat en duidelijk laat merken dat ze helemaal niet weet wat ze wil.
Normaal vind ik Nancy best wel een ok personage, behalve als ze zo overdreven doet.
Ze rijdt zichzelf altijd vast (figuurlijk). Of ergens tegen (letterlijk).
Het is een beetje tenenkrommend hoe ze daar tekeer gaat en duidelijk laat merken dat ze helemaal niet weet wat ze wil.
Normaal vind ik Nancy best wel een ok personage, behalve als ze zo overdreven doet.
Ze rijdt zichzelf altijd vast (figuurlijk). Of ergens tegen (letterlijk).
0 x