Wat er niet klopt in Thuis

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Wat er niet klopt in Thuis

Bericht door Captain Cuckoo »

Arciat schreef:Wanneer je met een bedriijf stopt heb je geen BTW of HR nr meer. Frank en Simonne zijn gestopt met alle bedrijven die ze samen hadden (zoveel dat ik ze niet kan opsommen).
Voor een bedrijf op stil-actief, moet je wel elke maand bedrijfsbelasting + alle voorheffingen voor jezelf als bedrijfsleider blijven betalen. En dat alles samen is niet een klein sommetje.
Geen enkele bewoner van Thuisdorp is al ooit in zijn doen en laten gehinderd door wetgeving, geldgebrek of logica. :shhh:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Captain Cuckoo schreef:
Geen enkele bewoner van Thuisdorp is al ooit in zijn doen en laten gehinderd door wetgeving, geldgebrek of logica. :shhh:
Da's ook een waarheid als een koe die vooral geldt in 't Thuisgebeuren. En dat klopt als een bus. Dus fout topic. :mrgreen:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Dat Adil s morgens, toen het al licht was, iets at/dronk, en dat tijdens de ramadan.
0 x
Arciat
Nog geen rang

Bericht door Arciat »

Captain Cuckoo schreef:
Arciat schreef:Wanneer je met een bedriijf stopt heb je geen BTW of HR nr meer. Frank en Simonne zijn gestopt met alle bedrijven die ze samen hadden (zoveel dat ik ze niet kan opsommen).
Voor een bedrijf op stil-actief, moet je wel elke maand bedrijfsbelasting + alle voorheffingen voor jezelf als bedrijfsleider blijven betalen. En dat alles samen is niet een klein sommetje.
Juist, geen enkele. En juist daarom is het niet geloofwaardig als de productie beweert het gemeenschapsleven réalistis weer te geven. En ik heb het niet over bloempjes die er vroeg- of laattijdig zijn, blaadjes aan de bomen, wind, regen ed. Maar de vorige scripts onthouden of niet vergeten, is dat dan zoooooo moeilijk? De schrijvers hebben helemaal geen geheugen, wij kijkers wel.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

johan1969 schreef:Dat Adil s morgens, toen het al licht was, iets at/dronk, en dat tijdens de ramadan.
Adil doet niet mee met de ramadan. Dat deed hij vorig jaar al niet en hij heeft er ook dit jaar niets over gezegd dat hij dat wel zou doen.
0 x
Dr. Wijnants
Nog geen rang

Bericht door Dr. Wijnants »

Komt er eigenlijk nog een staartje aan het verhaal van Mayra vs Jessica of is dit vergeten? Ik snap dat die verhaallijn in het leven werd geroepen om de breuk met Ann in gang te zetten en het gevecht om Sandrine te doen losbarsten maar Jessica had toch klacht ingediend? Femke moet daar toch ook rekening mee houden als ze het ontslag van Mayra al dan niet intrekt.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Dr. Wijnants schreef:Komt er eigenlijk nog een staartje aan het verhaal van Mayra vs Jessica of is dit vergeten? Ik snap dat die verhaallijn in het leven werd geroepen om de breuk met Ann in gang te zetten en het gevecht om Sandrine te doen losbarsten maar Jessica had toch klacht ingediend? Femke moet daar toch ook rekening mee houden als ze het ontslag van Mayra al dan niet intrekt.
Is er eigenlijk sprake van ontslag als niet alle aandeelhouders daar akkoord mee zijn?
Simonne kan niet eenzijdig ontslagen uitdelen.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Bij de intro hoorde ik opnieuw Eddy aan Nancy vragen naar "ons Brigitte". Heeft het personage of de acteur zich zo'n beetje versproken? :denk:
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Captain Cuckoo schreef:Bij de intro hoorde ik opnieuw Eddy aan Nancy vragen naar "ons Brigitte". Heeft het personage of de acteur zich zo'n beetje versproken? :denk:
Ik hoorde dat ook al enkele keren.
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

Ik dacht dat ze officieel Brigitte noemde, toe Britney geboren werd was den Eddy natuurlijk weer poepeloere als hij zijn dochtertje moest gaan inschrijven
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Eddy sprak veel over " Brattanieke" :lol: :lol: :lol:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

vdbemdsa schreef:Ik dacht dat ze officieel Brigitte noemde, toe Britney geboren werd was den Eddy natuurlijk weer poepeloere als hij zijn dochtertje moest gaan inschrijven
Idd. Eddy heeft zijn dochter indertijd op de burgerlijke stand met zijn zatte botten als Brigitte aangegeven. Het is tof dat ze dat niet vergeten zijn.
0 x
RWSBfan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door RWSBfan »

Weet iemand of,als je kokend water in een glas giet,dat glas kapotspringt?Zoja,dan zat er gisteren een foutje in de aflevering.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Thee glazen zijn daarop voorzien .
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1665
x 2570

Bericht door satine »

Het waren geen gewone glazen. ;)
Als Julia de thee aan Luc geeft, zie je duidelijk dat ze die vasthoudt aan een oor.
Het waren dus glazen mokken en die zijn hittebestendig.
0 x
Plaats reactie