Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Een plan dat enkel voordelig is voor Waldek zélf. Mooi onderhandeld zou ik zeggen, waarbij ook Karin als vierde medeëigenaar veel verlies gaat leiden. We weten ook waarom ze desondanks aan zijn kant blijft staan. Omdat hij haar anders verklikt bij de flikken. Grote liefde tussen die twee, zou ik zeggen.

Verder een lap voor Vince, die iets subtieler dan Cédric hetzelfde als zijn voorganger probeert te bereiken bij Marie - met name samenwonen. Net zoals Waldek bij Karin doet hij deze "ik wil een stap verder gaan" zet puur uit eigenbelang - omdat hij samen leven met moeial/zeurpiet Eddy kotsbeu is.

Tenslotte ook een lap voor Lyn - die in één aflevering Sunny behandelt als een stuk vuil, Emma een gemene loer draait en Simonne op haar eigen verjaardag vernedert. Je moet maar durven :doh:
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Tiboko schreef: wo 08 okt 2025, 23:55 Tenslotte ook een lap voor Lyn - die in één aflevering Sunny behandelt als een stuk vuil, Emma een gemene loer draait en Simonne op haar eigen verjaardag vernedert. Je moet maar durven
Dat vrouwmens verdient geen lap maar een hele bulldozer die voor mijn part over haar rijdt! Ze is zo vlug vergeten hoe Adil door haar het Noorden verloor en is nu met Sunny bezig , ploertig bezig. Hopelijk gaan z'n ogen open!
DEn dan Simonne haar verjaardag zo naar de wup helpen! En Frank heeft niks door! En Simonne: laat je niet doen door die heks in schapenvacht!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Tiboko schreef: wo 08 okt 2025, 23:55 Net zoals Waldek bij Karin doet hij deze "ik wil een stap verder gaan" zet puur uit eigenbelang - omdat hij samen leven met moeial/zeurpiet Eddy kotsbeu is.
Het is inderdaad uit eigenbelang, maar ik denk dat het niet in de eerste plaats met Eddy te maken heeft.
Die twee hadden geen problemen met elkaar, tot bleek dat Vince door zijn enkelband niet op verplaatsing kittekatoo kon gaan doen, en Eddy niet bereid was om elke keer uren te verdwijnen.
Dat Vince daar ook de privacy van zijn eigen slaapkamer had werd toen voor het gemak vergeten.
Dat Vince aan het pushen is en Marie niet direct verdere stappen wil zetten (is Vince niet kapitaalkrachtig genoeg?) is wel duidelijk en daarvoor verdienen ze inderdaad allebei lappen.

En ook een ferme tik voor Thilly, met haar neerbuigend gedoe. Alleen haar job, haar leven, haar reizen en haar ervaringen zijn belangrijk - al de rest mag weggewuifd en belachelijk gemaakt worden. Hoort ze nog steeds geen lokroep in de verte, een die ze niet kan weerstaan? Liefst voor lange tijd.

Maar de hoofdmoot gaat uiteraard naar Lyn. :roll: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

satine schreef: do 09 okt 2025, 10:44 Dat Vince aan het pushen is en Marie niet direct verdere stappen wil zetten (is Vince niet kapitaalkrachtig genoeg?) is wel duidelijk en daarvoor verdienen ze inderdaad allebei lappen.

We hebben nog maar net het boek van Nancy mogen mee lezen over mannen. Ben zélf wel een man, maar hier volg ik Marie. Mag zij - gezien haar mindere ervaring met Cédric en het tijdelijk dakloos zijn - dan niet haar eigen tempo bepalen ??

Waarom moet zij lappen krijgen omdat zij eerlijk tegen Vince zegt dat het "iets te snel gaat voor haar". Moet toch kunnen ?? En we weten allemaal dat het niet enkel om die enkelband gaat, Vince is geen makkelijke om mee samen te zijn, vraag het maar aan Vicky of meer recent Femke - zijn humeur hangt vaak af van hoe de wind staat en niet iedereen kan daarmee om.

En seks hebben kan natuurlijk ook op haar hotelkamer, dat deed ze met Cédric (onder het goedkeurend oog van Rosa) vaak genoeg.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Tiboko schreef: do 09 okt 2025, 14:14 En seks hebben kan natuurlijk ook op haar hotelkamer,
Nee, want Vince heeft nog altijd zijn enkelband.

Na het gesprek tussen Marie en Frank gisteren, gaat het niet meer lang duren eer ze Vince 'een kans geeft', denk ik.
Marie is niet iemand die lang alleen wil blijven, ze heeft te veel bevestiging nodig.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Gaan samenwonen omdat "seks hebben op verplaatsing omwille van een enkelband moeilijk ligt" is wel behoorlijk origineel als motivatie :lol:

Een kans geven? Feit blijft dat samen een appartement huren moeilijk ligt vermits binnen 4 à 5 maanden dat deel van Lowieke's huis klaar is en Marie daar dan om financiële redenen terug in wil. Verder zit ze met schulden (tegenover Gène, maar ook tegenover Peter) - gaat Vince die mee afbetalen, zoals Cédric deed ??

Ik vermoed dat een kamer-met-veel-korting huren in de Withoeve goedkoper zal uitvallen dan een flat, waar je ook nog een waarborg, energiekosten, water e.d. moet betalen.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Zowel Marie als Vince. En vooral gisterenavond Vince! Onderkomen vinden bij iedereen en zich direct de baas wanen van heel 't spel!
Het was geen ideale situatie bij Eddy maar van dankbaarheid was ook weinig sprake. En nu bij Sunny, hoe lang zal dat duren eer daar ambras van komt; hij kan toch ook Marie daar niet uitnodigen. Het andere profiteursdeel in de relatie!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Vince. Blijkbaar niks geleerd uit de geschiedenis van Cédric. Ook jaloers omdat Marie eens gezellig babbelt met een andere man. Het is niet omdat ze seks had met hem, dat zij nog met niemand mag babbelen...
0 x
Plaats reactie