Thilly Van Santen (Lauren Muller)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Ja, maar toch wat meer verteerbaar dan iemand die zo overtuigd is van zichzelf dat ze op iedereen neerkijkt!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

Constant die verhalen van ik heb dit gedaan, en dat, in dat land en dat land, maar is daar wel iets van waar???
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vind dat Thilly het Waldek wel moeilijk maakt tegenwoordig, oa met die one night stand met Dries. En dan weet Waldek het nog niet van Tanja en Thilly ! Volgens mij is Joren haar volgende slachtoffer en wat haar nichtje Emma daarvan denkt, zal haar worst wezen. Ik vraag me af wat haar bedoeling is ?
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

johan1969 schreef: di 24 nov 2020, 04:45 Volgens mij is Joren haar volgende slachtoffer
Volgens mij is Joren niet zo impulsief om een one night stand te hebbe met Thilly
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Kiki_Dee schreef: di 24 nov 2020, 07:41 Volgens mij is Joren niet zo impulsief om een one night stand te hebbe met Thilly
0 x
Denk ik ook dat ze toch niet zo ver zal gaan om haar nichtje zo voor schut te zetten. Of is Tilly echt zo impulsief??
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ook ik twijfel of het zo ver zou komen, maar mocht het daar op aan komen, dan denk ik toch ook dat vooral Joren haar tegenhoudt, en niet het feit dat Emma zijn vriendinnetje is, helaas. Hoe treurig dat ook eigenlijk is...
Tot nu toe heeft Thilly ook helemaal niet in de gaten dat Emma zich buitengesloten voelt, hè?
Ze is bezig met haar "grote Thilly-show" en daar moet alles en iedereen voor wijken. Ik vraag me regelmatig af of ze überhaupt wel eens écht aan anderen denkt.
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Aan anderen denken ligt niet in haar aard. Af en toe waait er eens een "goeie raad"over naar haar zus, maar veel verder komt ze niet. Dat ze een losbol is is nog te verteren, maar de manier waarop ze dat uit is toch een demonstratie genaamd:"kijk mij eens". Al haar verhalen neem ik met een dik pak zout. De plaatsen waar ze geweest is en de beroepen die ze allemaal heeft uitgevoerd. Ik geloof de helft nog niet.
Het eerste woord dat ze kon zeggen is waarschijnlijk "IK".
Soms moet ik wel om haar lachen b.v. toen ze bij Eddie binnen kwam waaien in die ziekenkamer. Eddie fleurde helemaal op. Geen gejammer aan zijn hoofd, maar lol.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

daffy duck schreef: di 24 nov 2020, 08:25 Of is Tilly echt zo impulsief??
nee niet zo impulsief maar wel zot van glorie ! Alles en iedereen moet voor haar buigen ; een echt onuitstaanbaar wicht !
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Iedereen moet haar onweerstaanbaar vinden, waar haalt ze het? :thumbdown:
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

nounake schreef: di 24 nov 2020, 12:08 Alles en iedereen moet voor haar buigen ; een echt onuitstaanbaar wicht !
En als ze niet buigen of direct een pasklaar positief antwoord klaar hebben, dan worden ze beledigd, op neer gekeken en afgedaan als een ouderwetse, niet bij de pinken, kortom trut. :eek:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Mja, ik ben ook geen fan meer van Thilly, maar ze is ook lang niet door en door slecht.
Ze heeft een zeker positivisme en ze weet mensen op gang te trekken.
Niet bij de pakken blijven zitten, voortdoen is de boodschap.
En sommige mensen hebben dat af en toe wel eens nodig. ;)
En ik denk ook wel dat ze oprecht om mensen kan geven, maar dat zij de instelling heeft: 'wat voorbij is, is voorbij'.
Alleen wordt dit de laatste tijd nogal overschaduwd door haar gemoei, gepush en een zeker gebrek aan empathie.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Thilly...

Eerst doen, daarna nadenken.

Zoals ze Joren (die nog nooit een stuur had vastgehad) zijn eerste praktijkles autorijden wilde geven, want "op deze weg komen toch niet veel mensen"...

De gevolgen - als je dàn iemand aanrijdt - zijn in haar ogen futiliteiten.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Tiboko schreef: wo 25 nov 2020, 10:27 Thilly...
Eerst doen, daarna nadenken.
Wat is haar geboortedatum/Sterreteken? Boogschutter?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef: di 24 nov 2020, 18:40 En ik denk ook wel dat ze oprecht om mensen kan geven, maar dat zij de instelling heeft: 'wat voorbij is, is voorbij'.
Alleen wordt dit de laatste tijd nogal overschaduwd door haar gemoei, gepush en een zeker gebrek aan empathie.
Ook ik heb Thilly lange tijd in elk geval wel positief ingesteld gevonden, en had daardoor ook wel het idee dat ze toch wel om mensen gaf. Maar vooral dat gebrek aan empathie van haar, vind ik de laatste tijd zodanig stuitend en gemeen dat het me echt doet twijfelen of ze eigenlijk wel eens aan iemand anders denkt, of dat al haar acties en reacties echt alleen gedreven worden door de drang om zichzelf gewoon nog wat beter in de verf te zetten.

- haar zus wordt tot op het bot bedonderd door Tom en komt daar op haar eigen huwelijk achter, en wat doet Thilly? Die trapt nog even na en duikt ook met hem de koffer in.
- Waldek, die haar absoluut niks heeft misdaan en die voor haar door het vuur is gegaan toen ze werd aangevallen bij de Kabouters, is inmiddels zo vaak door haar verlaten en voelt zich zodanig alleen in hun relatie dat hij netjes aangeeft er gewoon niet meer tegen te kunnen, en wat doet Thilly? Ze gaat zo'n beetje onder zijn neus direct een ander lopen versieren, hoe hard dat ook moge kwetsen.
- haar nichtje Emma, die zoveel heeft meegemaakt en die nu eindelijk voor de eerste keer verliefd is op een jongen die haar goed behandelt, komt enthousiast met haar vriend langs voor een gezellig avondje uit, en wat doet Thilly? Ze eist zodanig alle aandacht op dat Emma er voor spek en bonen maar wat bij zit, en vervolgens doet ze ook nog eens helemaal niks als Emma uiteindelijk maar teleurgesteld afdruipt. Thilly liet haar gewoon alleen naar huis vertrekken en zette haar avondje voort alsof er niks aan de hand was...

Ik vind dat zo'n ontzettend akelig gedrag, dat ik daardoor ook niet meer kan geloven dat ze oprecht om mensen geeft.
Hoe jammer ook...
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Tiboko schreef: wo 25 nov 2020, 10:27 De gevolgen - als je dàn iemand aanrijdt - zijn in haar ogen futiliteiten.
0 x
Had ook m'n twijfels hierover. Wie zegt nu zoiets: rijden zonder rijbewijs en als je iemand aanrijdt, oh, da's een detailtje! Was dat haar auto?? Ik dacht het niet. Was dan waarschijnlijk nog de camionette van ACE. Makkelijk hoor zoiets doen met iemand anders z'n bezit! Heeft zij nu niks van verantwoordelijkheidsgevoel? Om dan nog maar voor de gevolgen te zwijgen voor Joren! Jongens toch!
0 x
Plaats reactie