Het grote Speculatietopic van seizoen 21 (geen spoilers!)
-
- Nog geen rang
Re: Het grote Speculatietopic van seizoen 21 (geen spoilers!
En toch blijf ik het een ongelooflijk schoon koppel vinden en dat zal ik blijven zeggen tot het eind van mijn Thuisdagen.
Ze verdienen het echt om gelukkig te zijn met elkaar alhoewel ze nu wel een loden kruis te dragen krijgen natuurlijk.
Wat is er zo fout aan het kiezen voor oprecht liefde?
Je kan ze natuurlijk wel verwijten dat ze effectief het verleden moeten kunnen laten rusten, maar nu betalen ze toch een onvoorstelbaar hoge prijs voor hun geluk.
Ik zou ze zo graag eens voor het altaar zien staan en hun liefde betuigen voor elkaar... maar ja, wellicht is dit teveel gehoopt.
Ze verdienen het echt om gelukkig te zijn met elkaar alhoewel ze nu wel een loden kruis te dragen krijgen natuurlijk.
Wat is er zo fout aan het kiezen voor oprecht liefde?
Je kan ze natuurlijk wel verwijten dat ze effectief het verleden moeten kunnen laten rusten, maar nu betalen ze toch een onvoorstelbaar hoge prijs voor hun geluk.
Ik zou ze zo graag eens voor het altaar zien staan en hun liefde betuigen voor elkaar... maar ja, wellicht is dit teveel gehoopt.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Als de nieuwe trend lugubere verhaallijnen zich doorzet kunnen we ons al beginnen af te vragen: welk personage zal als volgende sterven?
Schiftingsvraag: hoeveel personages zullen de seizoensfinale levend halen?
0 x
-
- x 435
Het zou mij zelfs niet verbazen moest Angèle overlijden (en zeker omdat Yvette al hoopvoller leek). Nu we toch bezig zijn...
0 x
-
- x 435
Angèle behoort tot mogelijkheden, en misschien wel Marianne of William.Captain Cuckoo schreef:Als de nieuwe trend lugubere verhaallijnen zich doorzet kunnen we ons al beginnen af te vragen: welk personage zal als volgende sterven?
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Djoelia staat ook hoog op de lijst, maar dan wel om andere redenen...
0 x
-
- Poster rang 2
Het is misschien interessanter zich af te vragen wiens dood de verhaallijn van een ander interessanter kan maken. Als Angèle sterft zie ik niet direct iets dat zich kan ontwikkelen. Als Julia sterft ook niet. Als Judith sterft bv. wel, dan gaat de verhuis niet door, dan belandt Tom bij een ander, dan zoekt Emma troost in een of ander verderf etc... Zoals we hebben gezien kan iedereen wel onverwachts sterven door een ongeluk.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Klopt niet helemaal: de dood van Jens heeft op dat gebied (nog) niet veel opgeleverd qua interessante verhaallijnen.
Om niet te zeggen: niets.
Lena is naar New York, Paulien wordt uitgenodigd door haar zus in Hongkong, Hannah krijgt een andere peter - en dat is het zowat.
Om niet te zeggen: niets.
Lena is naar New York, Paulien wordt uitgenodigd door haar zus in Hongkong, Hannah krijgt een andere peter - en dat is het zowat.
0 x
-
- Poster rang 2
Ja maar de acteur wou zelf weg dus dat is iets anders.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Zo kunnen er nog zijn, waar wij geen weet van hebben.flodderke schreef:Ja maar de acteur wou zelf weg dus dat is iets anders.

0 x
-
- Poster rang 2
Dat klopt ! Maar in de andere gevallen zulen de schrijvers wel een interessant vervolg willen. Alhoewel, personages die niet interessant zijn worden er ook uitgeschreven. Nee mijn redenering klopt niet erg.
0 x
-
- Poster rang 1
Een wilde gok betreffende de seizoensfinale:Peter komt te weten dat Eddy de camionette saboteerde voor Peggy,maar zo zijn kleinzoon ongewild vermoorde.Hij wil Eddy zélf koud maken,slaagt hij er in ja of nee.
Lucas blijkt de zoon van Tim te zijn,en niet van Peter.Tim zou dit echter al lang geweten hebben.Wanneer Sam dit te weten komt,verlaat ze Tim onmiddellijk.
Helene weet te ontsnappen uit de gevangenis.Ze zoekt Marianne op,die alleen thuis is,en overhaalt haar om te vluchten van William,daar hij Helene al wou vermoorden en hij hetzelfde met Marianne van plan is.Net als ze willen vluchten komt William thuis.
Het is maar een vermoeden he mensen
Lucas blijkt de zoon van Tim te zijn,en niet van Peter.Tim zou dit echter al lang geweten hebben.Wanneer Sam dit te weten komt,verlaat ze Tim onmiddellijk.
Helene weet te ontsnappen uit de gevangenis.Ze zoekt Marianne op,die alleen thuis is,en overhaalt haar om te vluchten van William,daar hij Helene al wou vermoorden en hij hetzelfde met Marianne van plan is.Net als ze willen vluchten komt William thuis.
Het is maar een vermoeden he mensen

0 x
-
- Nog geen rang
Ik versta niet waarom zo veel mensen maar blijven speculeren op het mogelijk vaderschap van den Tim. Dat bleek toch echt wel uitgesloten in de tijd. Want mocht er zelfs maar een waterkans hebben bestaan dat dit zo was dan zou Femke er toen wel alles hebben aan gedaan om dit te bewijzen tegenover Tim. Ze wou in die tijd zeker en vast in de eerste plaats dat het goed kwam met hem.
Wel komt nu inderdaad alles wat Femke en Peter de afgelopen jaren samen hebben opgebouwd op losse schroeven te staan.
Hun gezin, hun bedrijf, hun woonst.
Ik krijg de indruk dat Femke de komende tijd enorm verbitterd en kwaad zal zijn op de alles en iedereen rond haar.
Het zal inderdaad wellicht peggy zijn die van alles de schuld zal krijgen, maar het wordt toch stilaan erg duidelijk dat Eddy hier ook veel op zijn kerfstok heeft.
Alleen hebben we er nu het raden naar hoe dit zal aflopen. Als dat uitkomt, riskeert hij toch ook een gevangenisstraf. En hoe zal Nancy hier mee omgaan?
Ik kan mij ook niet inbeelden dat Femke dit zomaar zal laten passeren.
Wat ik mij nu al de hele week afvraag bij het zien van die 2 gebroken mensen is hoe zij in godsnaam er zullen in slagen hun leven weer op rails te krijgen?
Zullen zij er ooit in slagen om opnieuw gelukkig te worden?
Femke sloeg hier de nagel op de kop door zich dit letterlijk af te vragen: HOE, hij was hun leven, hun alles!
Wel komt nu inderdaad alles wat Femke en Peter de afgelopen jaren samen hebben opgebouwd op losse schroeven te staan.
Hun gezin, hun bedrijf, hun woonst.
Ik krijg de indruk dat Femke de komende tijd enorm verbitterd en kwaad zal zijn op de alles en iedereen rond haar.
Het zal inderdaad wellicht peggy zijn die van alles de schuld zal krijgen, maar het wordt toch stilaan erg duidelijk dat Eddy hier ook veel op zijn kerfstok heeft.
Alleen hebben we er nu het raden naar hoe dit zal aflopen. Als dat uitkomt, riskeert hij toch ook een gevangenisstraf. En hoe zal Nancy hier mee omgaan?
Ik kan mij ook niet inbeelden dat Femke dit zomaar zal laten passeren.
Wat ik mij nu al de hele week afvraag bij het zien van die 2 gebroken mensen is hoe zij in godsnaam er zullen in slagen hun leven weer op rails te krijgen?
Femke sloeg hier de nagel op de kop door zich dit letterlijk af te vragen: HOE, hij was hun leven, hun alles!
0 x
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112
Awel, in het echte leven gebeurt dit ook hoor, mijn zus heeft al twee kinderen moeten afgeven, eentje 10 dagen oud, en het andere 12 jaar oud. Dus die heeft nog meer mogen knuffelen en doen, maar zij en mijn schoonbroer zijn daar beiden samen uitgekropen, door mekaar door dik en dun te steunen. Op zo een momenten moet je er zijn voor mekaar. Dat gaat zeker niet van de ene dag op de andere, maar dat is echt het enige middel.fazou schreef: Wat ik mij nu al de hele week afvraag bij het zien van die 2 gebroken mensen is hoe zij in godsnaam er zullen in slagen hun leven weer op rails te krijgen?
0 x
-
- Nog geen rang
Uiteraard is dit vreselijk in het echt. En inderdaad, ik hoop ook dat zij hier ook tonen dat een koppel hier sterker uit kan komen. Uiteindelijk ben je de enige 2 mensen op zo'n moment die echt begrijpen van elkaar wat de ander voelt en mee maakt. Vandaar dat ik ook zou vinden dat dit het mooiste zou zijn dat ze hiermee kunnen aanvangen. Tonen hoe een koppel hier samen uitgeraakt.
0 x
- Flower-Power
- Poster rang 2
Ik denk dat Femke en Peter uit elkaar gaan, omdat Femke zich te schuldig blijft voelen en dan van mening is dat Peter haar niet waard is, en dat het begint met dat ze niet meer zal willen trouwen.
Of er komt een andere reden, namelijk dat het blijkt dat Eddy en Peter plannetjes hadden gemaakt om wraak te nemen op Peggy en dat daardoor Eddy op een bepaald moment, zonder medeweten van Peter, op eigen houtje is gaan handelen, waarbij hij de camionette heeft gesaboteerd omdat hij niet wist dat die verkocht was aan Femke, en als dat dan uitkomt is Femke zo boos op Peter dat ze hem niet meer wil zien.
Maar er kan natuurlijk nog een andere oorzaak opduiken, men weten het nooit, maar toch denk ik dat Femke en Peter het niet gaan overleven samen de dood van hun kind.
En dat zou ook aansluiten bij real life, waarbij je toch vaak ook leest of hoort dat koppels uit elkaar gaan na zo'n dramatische gebeurtenis, vaak dan omdat ze het elk op hun eigen manier verwerken en er samen niet kunnen over praten. Al zijn er in real life natuurlijk die wel samen blijven, maar denk dat dit enkel voor de zeer sterke koppels is weggelegd en zo bestaan er niet zo veel denk ik vaak.
Of er komt een andere reden, namelijk dat het blijkt dat Eddy en Peter plannetjes hadden gemaakt om wraak te nemen op Peggy en dat daardoor Eddy op een bepaald moment, zonder medeweten van Peter, op eigen houtje is gaan handelen, waarbij hij de camionette heeft gesaboteerd omdat hij niet wist dat die verkocht was aan Femke, en als dat dan uitkomt is Femke zo boos op Peter dat ze hem niet meer wil zien.
Maar er kan natuurlijk nog een andere oorzaak opduiken, men weten het nooit, maar toch denk ik dat Femke en Peter het niet gaan overleven samen de dood van hun kind.
En dat zou ook aansluiten bij real life, waarbij je toch vaak ook leest of hoort dat koppels uit elkaar gaan na zo'n dramatische gebeurtenis, vaak dan omdat ze het elk op hun eigen manier verwerken en er samen niet kunnen over praten. Al zijn er in real life natuurlijk die wel samen blijven, maar denk dat dit enkel voor de zeer sterke koppels is weggelegd en zo bestaan er niet zo veel denk ik vaak.
0 x