Gui Tarstar (Hier GEEN SPOILERS!!!)

Gesloten
ikke
x 435

Re: Gui Tarstar

Bericht door ikke »

Evaaa schreef:Wat ik me wel afvraag... Als Guitarstar Danny is...waarom liep Danny dan nog achter Paulien aan?
Simpel, om ons verder te doen speculeren! :mrgreen:
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Evaaa schreef:Wat ik me wel afvraag... Als Guitarstar Danny is...waarom liep Danny dan nog achter Paulien aan?
Danny is wellicht een pedofiel die ook wel op iets oudere meisjes valt, en Pauline ziet er nu éénmaal jong uit... 't is wel een feit dat na de mislukte date met Paulien Guitarstar een versnelling hoger is gegaan met Emma, in dezelfde aflevering van de date gaat ze namelijk nog voor het eerst uit de kleren (dat we als kijker te zien krijgen dan toch)
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Welja, dat vind ik ook wel een rare kronkel. :)
Zeker gezien hij zich toch leek te concentreren op een masterplan om een date met Paulien te versieren.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
ikke
x 435

Bericht door ikke »

lord F. schreef:
Zeker gezien hij zich toch leek te concentreren op een masterplan om een date met Paulien te versieren.
Ik vind het perfect passen bij die rare kwiebus die Danny is. :mrgreen:
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

ikke schreef:
lord F. schreef:
hij brengt natuurlijk zijn carrière in gevaar door met Emma aan te pappen, had hij Paulien kunnen krijgen was hij er wellicht wel voor gegaan.... beide zien er trouwens ongeveer even oud uit ;)
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Ik vind Pauline er niet echt 'jong' uitzien - gewoon, haar normale leeftijd. En op meisjes van 14-15 vallen is niet per definitie pedofilie. Mogelijk wel als iemand alleen maar jonge meisjes wil en op iets anders niet kan kicken, maar soms is de leeftijd niet de hoofdreden, hoewel altijd wel problematisch natuurlijk - in onze westerse kultuur dan.
Vergeet niet dat onderling jongelui vanaf 12 soms al experimenteren en ook al roepen we er schande van toch sexualiseren echte kinderen (onder de 10) steeds meer - wat het ook verwarrend maakt voor sommige volwassenen. Kijk maar naar de pageants zoals toddlers en tiara's.
Ik heb gewoon moeite met het label pedofilie, wat tegenwoordig zo makkelijk gebruikt wordt - zelfs over homo's. Ik heb een echte meegemaakt (gelukkig niet als slachtoffer - hij had al een 6-jarige!) als 11-jarige en er komt echt wel meer bij kijken. Het is niet iets wat iemand besluit te zijn/doen als die moet afreageren - zo iemand is eerder een psychopaat.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
ikke
x 435

Bericht door ikke »

k de vis schreef:
ikke schreef:
lord F. schreef:
hij brengt natuurlijk zijn carrière in gevaar door met Emma aan te pappen, had hij Paulien kunnen krijgen was hij er wellicht wel voor gegaan.... beide zien er trouwens ongeveer even oud uit ;)
Overdrijven is ook een kunst... Paulien ziet er volgens mij toch een stukske ouder uit dan Emma.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

een stukske? ze ziet er dubbel zo oud uit. :)
Allez, ik ga er toch vanuit dat Paulien toch zeker 28 jaar is.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Ik dacht dat zij nog in het secundair zat toen ze in Thuis kwam?
Dat was in 2008, dan zou ze nu een jaar of 24 zijn.

Maar ze ziet er inderdaad toch wel ouder uit dan Emma, die er gewoon 14 uit ziet.
0 x
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Bericht door karolien85 »

Volgens mij is het Geert ! Vies, ma da gevoel heb ik na gisterenavond, heb altijd gedacht dat het Danny was, maar het leek me iets te opvallend dat hij er niet bij was met Tim... Ze brengen ons op een dwaalspoor.
En dokter Geert is er altijd geweest voor Emma, nu hij 'zogezegd' naar zijn moeder is kan hij doen wat hij wilt... Al hoop ik dat t ni zo is....
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

karolien85 schreef:Volgens mij is het Geert ! Vies, ma da gevoel heb ik na gisterenavond, heb altijd gedacht dat het Danny was, maar het leek me iets te opvallend dat hij er niet bij was met Tim... Ze brengen ons op een dwaalspoor.
En dokter Geert is er altijd geweest voor Emma, nu hij 'zogezegd' naar zijn moeder is kan hij doen wat hij wilt... Al hoop ik dat t ni zo is....
Als dat waar was, denk ik dat de scenarioschrijvers heel wat over zich heen zouden krijgen!
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

karolien85 schreef:Volgens mij is het Geert ! Vies, ma da gevoel heb ik na gisterenavond, heb altijd gedacht dat het Danny was, maar het leek me iets te opvallend dat hij er niet bij was met Tim... Ze brengen ons op een dwaalspoor.
Volgens mij waren de scènes met Geert er om de kijkers op een dwaalspoor te zetten en is het toch Danny, omdat het totaal niet bij Geert past om zoiets te doen, terwijl dat bij Danny al meer het geval is (omdat we er ook zo weinig van weten).
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Geert heeft zelf nog een gewone gsm en geen smartphone, hoe gaat die continu chatten met Emma? bovendien totaal ongeloofwaardig dat Dr Geert zoals we hem al jaren kennen zou aanpappen met een 14 jarige.
nee, het dwaalspoor is Geert, Danny is the real deal... en vraag maar eens na bij de gemiddelde thuiskijker, de meeste verdenken Geert, de meeste kennen Danny Stevens niet eens (collega van Tim? ah ja, die kletskop... )

als je natuurlijk de thuis afleveringen bekijkt met in het achterhoofd wetende dat Danny = Guiterstar (die we nu al een tijd niet meer gezien hebben, wellicht om de verrassing groter te maken bij de ontknoping) dan krijg je wel aflevering na aflevering bevestiging dat het kan kloppen

op donderdag bv de vraag van Emma => een logische vraag aan een flik die het dossier kent
op vrijdag Tim die aankomt met andere collega => logisch want Danny heeft blijkbaar andere plannen vanavond
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

satine schreef:Ik dacht dat zij nog in het secundair zat toen ze in Thuis kwam?
Dat was in 2008, dan zou ze nu een jaar of 24 zijn.

Maar ze ziet er inderdaad toch wel ouder uit dan Emma, die er gewoon 14 uit ziet.
Neen ze zit zelfs nog aan de unief momenteel. Ze is nu 22.
k de vis schreef:Als je natuurlijk de thuis afleveringen bekijkt met in het achterhoofd wetende dat Danny = Guiterstar (die we nu al een tijd niet meer gezien hebben, wellicht om de verrassing groter te maken bij de ontknoping) dan krijg je wel aflevering na aflevering bevestiging dat het kan kloppen

op donderdag bv de vraag van Emma => een logische vraag aan een flik die het dossier kent
op vrijdag Tim die aankomt met andere collega => logisch want Danny heeft blijkbaar andere plannen vanavond
Neen, dan wil je zodanig graag zien dat het Danny is dat je hersenen bewust gebeurtenissen gaan interpreteren om Danny in het plaatje te laten passen.

op donderdag bv de vraag van Emma => Er zijn ondertussen een hele hoop mensen in Thuisdorp die weten dat Waldek betrokken is én Danny is niet de enige politieagent in het dorp. Er is bijvoorbeeld ook nog Tim, om er eentje te noemen.
op vrijdag Tim die aankomt met andere collega => Danny kon ook geen dienst hebben die avond. Bovendien kon Danny niet van Emma haar vlucht weten voor zijn dienst begon, want ze heeft dat plots midden in de nacht beslist.
Laatst gewijzigd door tvx1 op za 24 mei 2014, 18:13, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

k de vis schreef:Geert heeft zelf nog een gewone gsm en geen smartphone, hoe gaat die continu chatten met Emma? bovendien totaal ongeloofwaardig dat Dr Geert zoals we hem al jaren kennen zou aanpappen met een 14 jarige.
nee, het dwaalspoor is Geert, Danny is the real deal... en vraag maar eens na bij de gemiddelde thuiskijker, de meeste verdenken Geert, de meeste kennen Danny Stevens niet eens (collega van Tim? ah ja, die kletskop... )

als je natuurlijk de thuis afleveringen bekijkt met in het achterhoofd wetende dat Danny = Guiterstar (die we nu al een tijd niet meer gezien hebben, wellicht om de verrassing groter te maken bij de ontknoping) dan krijg je wel aflevering na aflevering bevestiging dat het kan kloppen

Exact. Wij zijn slimmer en hebben het dwaalspoor met Geert direct doorzien! :D. Uiteraard is het Danny, ik zeg het zelf al maanden en ik zou er ondertussen geld op durven inzetten. Blijkbaar staat in het spoilertopic wie het is, ik moet zeggen dat ik mij al enkele keren heb moeten inhouden om te gaan kijken om te zien of ik nu gelijk heb of niet. Dat het maar snel vrijdag is! (ervan uitgaande dat we het daar te weten gaan komen natuurlijk en geen drie maanden extra moeten wachten, in dat geval ga ik niet wachten en het gewoon hier lezen.)
0 x
Gesloten