Simpel, om ons verder te doen speculeren!Evaaa schreef:Wat ik me wel afvraag... Als Guitarstar Danny is...waarom liep Danny dan nog achter Paulien aan?

Simpel, om ons verder te doen speculeren!Evaaa schreef:Wat ik me wel afvraag... Als Guitarstar Danny is...waarom liep Danny dan nog achter Paulien aan?
Danny is wellicht een pedofiel die ook wel op iets oudere meisjes valt, en Pauline ziet er nu éénmaal jong uit... 't is wel een feit dat na de mislukte date met Paulien Guitarstar een versnelling hoger is gegaan met Emma, in dezelfde aflevering van de date gaat ze namelijk nog voor het eerst uit de kleren (dat we als kijker te zien krijgen dan toch)Evaaa schreef:Wat ik me wel afvraag... Als Guitarstar Danny is...waarom liep Danny dan nog achter Paulien aan?
Welja, dat vind ik ook wel een rare kronkel.Evaaa schreef:Wat ik me wel afvraag... Als Guitarstar Danny is...waarom liep Danny dan nog achter Paulien aan?
Ik vind het perfect passen bij die rare kwiebus die Danny is.lord F. schreef:Welja, dat vind ik ook wel een rare kronkel.Evaaa schreef:Wat ik me wel afvraag... Als Guitarstar Danny is...waarom liep Danny dan nog achter Paulien aan?
Zeker gezien hij zich toch leek te concentreren op een masterplan om een date met Paulien te versieren.
hij brengt natuurlijk zijn carrière in gevaar door met Emma aan te pappen, had hij Paulien kunnen krijgen was hij er wellicht wel voor gegaan.... beide zien er trouwens ongeveer even oud uitikke schreef:Ik vind het perfect passen bij die rare kwiebus die Danny is.lord F. schreef:Welja, dat vind ik ook wel een rare kronkel.Evaaa schreef:Wat ik me wel afvraag... Als Guitarstar Danny is...waarom liep Danny dan nog achter Paulien aan?
Zeker gezien hij zich toch leek te concentreren op een masterplan om een date met Paulien te versieren.
Overdrijven is ook een kunst... Paulien ziet er volgens mij toch een stukske ouder uit dan Emma.k de vis schreef:hij brengt natuurlijk zijn carrière in gevaar door met Emma aan te pappen, had hij Paulien kunnen krijgen was hij er wellicht wel voor gegaan.... beide zien er trouwens ongeveer even oud uitikke schreef:Ik vind het perfect passen bij die rare kwiebus die Danny is.lord F. schreef:Welja, dat vind ik ook wel een rare kronkel.Evaaa schreef:Wat ik me wel afvraag... Als Guitarstar Danny is...waarom liep Danny dan nog achter Paulien aan?
Als dat waar was, denk ik dat de scenarioschrijvers heel wat over zich heen zouden krijgen!karolien85 schreef:Volgens mij is het Geert ! Vies, ma da gevoel heb ik na gisterenavond, heb altijd gedacht dat het Danny was, maar het leek me iets te opvallend dat hij er niet bij was met Tim... Ze brengen ons op een dwaalspoor.
En dokter Geert is er altijd geweest voor Emma, nu hij 'zogezegd' naar zijn moeder is kan hij doen wat hij wilt... Al hoop ik dat t ni zo is....
Volgens mij waren de scènes met Geert er om de kijkers op een dwaalspoor te zetten en is het toch Danny, omdat het totaal niet bij Geert past om zoiets te doen, terwijl dat bij Danny al meer het geval is (omdat we er ook zo weinig van weten).karolien85 schreef:Volgens mij is het Geert ! Vies, ma da gevoel heb ik na gisterenavond, heb altijd gedacht dat het Danny was, maar het leek me iets te opvallend dat hij er niet bij was met Tim... Ze brengen ons op een dwaalspoor.
En dokter Geert is er altijd geweest voor Emma, nu hij 'zogezegd' naar zijn moeder is kan hij doen wat hij wilt... Al hoop ik dat t ni zo is....
Neen ze zit zelfs nog aan de unief momenteel. Ze is nu 22.satine schreef:Ik dacht dat zij nog in het secundair zat toen ze in Thuis kwam?
Dat was in 2008, dan zou ze nu een jaar of 24 zijn.
Maar ze ziet er inderdaad toch wel ouder uit dan Emma, die er gewoon 14 uit ziet.
Neen, dan wil je zodanig graag zien dat het Danny is dat je hersenen bewust gebeurtenissen gaan interpreteren om Danny in het plaatje te laten passen.k de vis schreef:Als je natuurlijk de thuis afleveringen bekijkt met in het achterhoofd wetende dat Danny = Guiterstar (die we nu al een tijd niet meer gezien hebben, wellicht om de verrassing groter te maken bij de ontknoping) dan krijg je wel aflevering na aflevering bevestiging dat het kan kloppen
op donderdag bv de vraag van Emma => een logische vraag aan een flik die het dossier kent
op vrijdag Tim die aankomt met andere collega => logisch want Danny heeft blijkbaar andere plannen vanavond
Exact. Wij zijn slimmer en hebben het dwaalspoor met Geert direct doorzien!k de vis schreef:Geert heeft zelf nog een gewone gsm en geen smartphone, hoe gaat die continu chatten met Emma? bovendien totaal ongeloofwaardig dat Dr Geert zoals we hem al jaren kennen zou aanpappen met een 14 jarige.
nee, het dwaalspoor is Geert, Danny is the real deal... en vraag maar eens na bij de gemiddelde thuiskijker, de meeste verdenken Geert, de meeste kennen Danny Stevens niet eens (collega van Tim? ah ja, die kletskop... )
als je natuurlijk de thuis afleveringen bekijkt met in het achterhoofd wetende dat Danny = Guiterstar (die we nu al een tijd niet meer gezien hebben, wellicht om de verrassing groter te maken bij de ontknoping) dan krijg je wel aflevering na aflevering bevestiging dat het kan kloppen
op donderdag bv de vraag van Emma => een logische vraag aan een flik die het dossier kent
op vrijdag Tim die aankomt met andere collega => logisch want Danny heeft blijkbaar andere plannen vanavond