Het zou wel eens wat anders zijn in Thuis, een homo die zich uit als hetero...

Nieuwe gezinsvormen zijn tegenwoordig meer in dan het klassieke 2-oudergezin , met 2 kindjes (en dan liefst nog een jongen en een meisje) , dus waarom geen gezinnetje met een homo, een lesbienne, en een puber!Peter Jansens schreef:Misschien kan hij een gezinnetje gaan vormen met Ellen en Jana.
Help, arme Tibo, dat kan hij echt niet aan.Ann+ schreef:Nieuwe gezinsvormen zijn tegenwoordig meer in dan het klassieke 2-oudergezin , met 2 kindjes (en dan liefst nog een jongen en een meisje) , dus waarom geen gezinnetje met een homo, een lesbienne, en een puber!Peter Jansens schreef:Misschien kan hij een gezinnetje gaan vormen met Ellen en Jana.
Ja graag. Die scenes met hem en die hysterische moeder zijn toch zapmomenten voor mij.Rieka schreef: Laat hem dan maar liever naar de noorderzon(niet die van "Thuis") vertrekken, op zoek naar een ander liefje.
De échte thuisfans zappen niet weg denk ik.Luc schreef:Ja graag. Die scenes met hem en die hysterische moeder zijn toch zapmomenten voor mij.Rieka schreef: Laat hem dan maar liever naar de noorderzon(niet die van "Thuis") vertrekken, op zoek naar een ander liefje.
Verpleging is toch een drie-jarige opleiding?willem criel schreef:Tibo heeft natuurlijk lang gestudeerd dus zo lang is die wiskunde niet geleden he
ik welsatine schreef:Verpleging is toch een drie-jarige opleiding?willem criel schreef:Tibo heeft natuurlijk lang gestudeerd dus zo lang is die wiskunde niet geleden he
Zo lang vind ik dat niet...
Alle bachelors zijn 3 jaar, universiteit zelfs 5.willem criel schreef:ik welsatine schreef:Verpleging is toch een drie-jarige opleiding?willem criel schreef:Tibo heeft natuurlijk lang gestudeerd dus zo lang is die wiskunde niet geleden he
Zo lang vind ik dat niet...