Tom De Decker (Wim Stevens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Wallanderjunior
x 435

Re: Tom De Decker (Wim Stevens)

Bericht door Wallanderjunior »

Tom is verblind door het "succes" dat deze zaak hem kan opleveren, hij houdt er blijkbaar geen rekening mee dat deze zaak ook als een boemerang in zijn gezicht kan vliegen en zijn reputatie om zeep helpen
hij kan maar hopen dat er in het appartement geen extra bewijsmateriaal gevonden wordt en dat Guy zijn verklaringen niet weer intrekt uit wroeging (hij is nu al met veel moeite over de streep gehaald door Tom!)
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Reputatie om zeep helpen?
Nemen mensen dan geen advocaat in de hoop een zo licht mogelijke straf - of liefst nog een vrijspraak - te krijgen?
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

satine schreef:Reputatie om zeep helpen?
Nemen mensen dan geen advocaat in de hoop een zo licht mogelijke straf - of liefst nog een vrijspraak - te krijgen?
ja idd, met die zaak kan Tom professioneel alleen maar winnen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 974
x 578

Bericht door martha »

Euh, ik kan verkeerd zijn maar heeft Tom vorige week niet aan Peter uitgelegd dat, als hij de rechtszaak van Guy gaat verdedigen, hem een enorme publiciteit gaat opleveren ? Ik moest direct denken aan Vermassen en Co. :shhh: Ik voorzie wel dat het hem wel de nodige wrevel zal opleveren met zijn zus, partner van Ann en ex van Guy en dat Marianne partij gaat trekken voor Tom wat dan weer conflicten gaat geven met Ann en die zal dan partij moeten kiezen tussen Marianne en Mayra want Marianne zal het niet kunnen laten om Mayra uit Ann's leven te proberen te verwijderen.
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

Tom is wel weer eens heel kortzichtig als hij denkt dat hij met zijn strategie alleen maar kan winnen :mrgreen: maar zo kennen we hem intussen

ik begrijp niet dat hij Guy wil doen geloven in vrijspraak terwijl Guy zelf ook wel inziet dat dit verraad is tov mensen die hem graag gezien hebben en vertrouwd hebben
Tom had volgens mij beter gekozen voor onvrijwillige doodslag en verzachtende omstandigheden bepleit had, dit is tenslotte wel waarheidsgetrouw want Guy heeft geen koelbloedig voorbereide moord gepleegd
hij moet gestraft worden, maar heeft recht op een beetje begrip voor de omstandigheden
vrijspraak is een kaakslag voor de nabestaanden van Fien, gestraft worden voor koelbloedige moord is ook niet rechtvaardig!

de verstandhouding met zijn zus zal er natuurlijk ook niet beter op worden, de sfeer bij de familie De Dekker-Bastiaens in het algemeen niet :mrgreen: dat belooft alweer!
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Wat Tom doet is ontzettend laag vind ik. Buiten dat feit om, als bewezen kan worden dat Guy het echt heeft gedaan dan vraagt Tom aan Guy om meineed te plegen en dat is strafbaar. Ik denk dat Tom wel jurisprudentie heeft gepleegd, er zullen wel meerdere van deze zaken zijn geweest. In elk geval vind ik het enorm bizar wat Tom nu wil doen. Dood door schuld bepleiten had ik veel beter gevonden dan deze onzin. Daarmee verraadt hij Julia en waar ze dat n8 aan heeft verdiend???

In elk geval vraagt Tom sowieso van Guy om meineed te plegen en als advocaat zou hij toch moeten weten dat de rechtbank dat niet grappig vindt. Wat een ongelofelijk sukkel is het soms toch! :boo: en dan ook nog eens de eerste schooldag van je eigen kind vergeten, sorry Tom normaal vind ik je wel leukertje maar nu even niet! :boo:
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Meineed geldt alleen voor getuigen, niet voor beschuldigden.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

O grapje! Dat wist ik niet. :doh: in elk geval blijft Tom zijn enige fan wel zijn enige fan alleen sta ik nu liever even in een zijstraatje ipv achter he, [week week ik weet het] stomme scenarioschrijfers ook! Heel het personage om zeep, dat ze hem dan nog tenminste lieten opdraven tijdens de eerste schooldag van Sandrientje! Maar nee hoor. Grom! Tom ga eens opzij dan ga ik even een kudde tomaten smijten op de scheppers van uw personage!

Ziezo!
0 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Ik ken genoeg mannen die een goede vader zijn, maar toch niet bij 'de eerste schooldag' van hun kind waren.

Ik kan het Tom niet kwalijk nemen dat hij er niet was: zijn moeder was er, die dan meteen weer gelijk een octopus 'all over' hem is.
Peggy was er ook en dat ligt momenteel heel gevoelig, wat ik ook wel begrijp.

Om nog maar niet te spreken van de krokodillentranen van de twee '"mama's" - 1 van de slechtst geacteerde scènes uit Thuis ever.... :lol:

Dus voor 1 keertje kan ik Tom heel goed begrijpen.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Als er nergens ook maar enig bewijs is van Guy zijn daad, zal Tom onschuldig pleiten. En dat is logisch, vanuit zijn standpunt.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Haha Go Satine!
Ik vond dat ook uiterst bedenkelijk, dat geween. Dat Peggy gevoelig ligt bij Tom moge duidelijk zijn. Moet je zijn houding zien veranderen als iemand het over haar heeft. Ergens denk ik dat Tom altijd al, diep in zijn hart van haar houdt maar dat vaak op dwaze wijze niet of wel heeft geuit.

Het was ook wel bijna een volksverhuizing, zoveel mensen die meegingen naar Sandrien haar eerste schooldag. Snap eigenlijk ook niet goed waarom dat zo sentimenteel moet zijn. Net zoals de eerste volgescheten luier van je kind. Pffff

Mja ik geloof niet dat Tom in thuis nog op steun kan rekenen van wie dan ook.
0 x

Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

satine schreef:I
Om nog maar niet te spreken van de krokodillentranen van de twee '"mama's" - 1 van de slechtst geacteerde scènes uit Thuis ever.... :lol:
Amai ja, ik lag bijna plat van het lachen bij die scène eigenlijk.. het was er precies wat over :lol: :lol:
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Volgens mij vindt Tom het best wel erg dat Ann en haar lief zo reageerden. Hij zei dat wel niet maar ik heb het gevoel dat dit hem wel raakt. Betreft Sandrine reageerde hij wel koeltjes. Typisch dat Marianne hem zo blijft verdedigen, meneer is advocaat kan hij zichzelf niet verdedigen? In elk geval ben ik blij dat ze dat sexy eendagsbaardje in ere hebben gehouden. 8)
0 x

Briseis
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Briseis »

Marianne verdedigde hem toch niet/amper? Ze zei nog: "was dat nu nodig"? (En ik dacht weer maar eens: de pot verwijt de ketel). Ik begrijp Tom ook helemaal niet in dit verhaal hoor...
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ik blijf er bij dat hij zich in deze zaak verbijt en om de publiciteit maar ook om zijn breuk met Peggy te verwerken.
0 x

Plaats reactie